دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 456
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 273
:: بازدید هفته : 909
:: بازدید ماه : 879
:: بازدید سال : 157531
:: بازدید کلی : 1783431
موارد استفاده از بلاک‌چین: استفاده در بازی‌ها

فضای بلاک‌چین با سرعت بالایی در جهان در حال رشد است و هرروز بر زندگی بسیاری از افراد تأثیر می‌گذارد. بااینکه تکنولوژی غالباً در شبکه‌های رمزارزها به کار می‌رود، در بسیاری از صنایع نیز راه‌حل‌های مبتکرانه‌ای را به وجود می‌آورد.

در آکادمی بایننس، می‌توانید مقالات بسیاری در مورد موارد استفاده از بلاک‌چین بیابید. از مهم‌ترین موضوعات می‌توان به سلامتی، حاکمیت، زنجیره تأمین، اینترنت اشیاء (IoT) و خیریه اشاره کرد.

آیا می‌دانستید که تکنولوژی بلاک‌چین صنعت بازی را نیز دچار تغییر و تحول کرده است؟

 

صنعت بازی کنونی:
امروزه اکثریت قریب به‌اتفاق بازی‌های آنلاین از یک الگوی متمرکز پیروی می‌کنند. به این معنی که تمام داده‌های مربوطه بر روی سروری ذخیره می‌شود که توسط ادمین‌های بازی کنترل می‌شود.

معمولاً داده‌ها شامل اطلاعات حساب کاربری و تاریخچه سرور می‌شود که تمام رویدادها و دارایی‌های درون بازی را که بازیکنان جمع‌آوری کرده‌اند (ازجمله موارد قابل جمع‌آوری، آیتم‌ها و پول مجازی)، ثبت و ذخیره می‌کند.

ازآنجایی‌که پایگاه داده‌ها متعلق به یک شرکت است، بازیکنان مالکیت واقعی حساب‌های خود و آیتم‌ها را در اختیار ندارند. همچنین سرورهای متمرکز محدودیت‌ها و نقطه‌ضعف‌های بسیاری دارند که از قرار زیر هستند:

ادامه مطلب...(موارد استفاده از بلاک‌چین)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
5 پروژه NFT که باید بشناسید

علاقه به NFT ها افزایش یافته است. در حالیکه پروژه‌های NFT تا روزهای آغازین پیدایش آن‌ها طرفداران چندانی نداشتند، در سال 2021 حبابی از NFT عرضه‌شده است.

دیفای های بررسی‌شده بسیاری سبب پذیرش روند کلی فضای رمزارزها می‌شوند. بااین‌وجود به نظر می‌رسد که دستیابی به ارزش پیشنهادی NFT ها برای افرادی که از تکنولوژی بلاک‌چین استفاده نمی‌کنند، آسان‌تر است. ازاین‌رو، حتی برخی از پروژه‌های NFT وارد روند کلی شده‌اند؛ اما کدام‌یک از آن‌ها؟

 

مقدمه:
به‌طور خلاصه، آیتم‌های دیجیتال منحصربه‌فردی هستند که از طریق کریپتوگرافی ایمن شده‌اند. آن‌ها می‌توانند آیتم‌های قابل‌جمع آوری دیجیتال، آیتم‌های بازی، حیوانات خانگی، الگوهای رفتاری و حتی جایگاه تأمین‌کنندگان نقدینگی (LP) را در دیفای به شما ارائه کنند.

از موارد استفاده کمتر سرچ شده می‌توان به ارائه مالکیت دارایی‌های دنیای حقیقی از قبیل مشاور املاک یا هنر اشاره کرد. همچنین امکان دارد که بتوان آیتم‌های با ارزش بالا مانند یک ماشین خارق‌العاده را توکنیزه (tokenize) کرد و مالکیت آن را به چند نفر داد. در چنین شرایطی، هر یک از افراد مالکیت بخشی از ماشین را در اختیار خواهند داشت.

با این‌ وجود، بیشتر موارد استفاده NFT ها که محبوبیت داشته‌اند مربوط به آیتم‌های دیجیتال بوده است. در اینجا به این موضوع می‌پردازیم.

 

NFT های Beeple
شاید تاکنون در مورد حراج NFT شنیده باشید. یکی از موارد نادر زمانی است که یک رویداد در دنیای رمزارزها به دنیای واقعی وارد می‌شود. مایک وینکل من هنرمند عرصه دیجیتال که به Beeple مشهور است، جهان هنر را با فروش یک NFT به قیمت 69 میلیون دلار از اتریوم تکان داد. این فروش در حراجی کریستی (Christie) صورت گرفت. او تاکنون فروشی بیش از 100 دلار نداشت و یک‌شبه به یکی از ثروتمندترین هنرمندان زنده در سراسر دنیا معروف شد.

ادامه مطلب...(5 پروژه NFT که باید بشناسید)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 224
برچسب‌ها: 5 پروژه NFT ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
خطوط روند

خطوط روند چه هستند؟
خطوط روند در بازارهای مالی عبارت‌اند از خطوط تشخیصی که بر روی نمودارها رسم شده‌اند. این خطوط نقاط خاص داده‌ها را به یکدیگر متصل می‌کنند و سبب می‌شوند تا معامله گران و تحلیلگران نوسانات قیمت را آسان‌تر پیش‌بینی کرده و روند بازار را تشخیص دهند.

خطوط روند یکی از اصلی‌ترین ابزارها در تحلیل تکنیکال هستند و در بازارهای سهام، ارز فیات (پول بدن پشتوانه)، مشتقات و رمزارزها، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در اصل خطوط روند مانند سطوح حمایت و مقاومت عمل می‌کنند اما از خطوط مورب ساخته‌شده‌اند و نه خطوط افقی. ازاین‌رو می‌توانند شیب مثبت یا منفی داشته باشند. در کل، هرچه شیب‌خط بیشتر باشد، روند قوی‌تر است.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش ارز دیجیتال

 

خطوط روند به دودسته کلی تقسیم می‌شوند: صعودی (رو به بالا) و نزولی (رو به پایین). همان‌گونه که از نام آن‌ها مشخص است، خط روند صعودی از یک پوزیشن پایین‌تر به یک پوزیشن بالاتر روی نمودار ترسیم می‌شود و چند نقطه کف را همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به یکدیگر متصل می‌کند.


در مقابل یک خط روند رو به پایین از یک نقطه بالاتر به یک پوزیشن پایین‌تر در نمودار ترسیم می‌شود و دو یا چند سقف را به یکدیگر متصل می‌کند.


بنابراین، تفاوت میان دو نوع خط در انتخاب نقاطی است که برای رسم خطوط مورداستفاده قرار می‌گیرند. در یک روند صعودی، خطوط با استفاده از پایین‌ترین نقاط (کف) در نمودار ترسیم می‌شوند (برای مثال، انتهای کندل استیک‌ها کف‌های بالاتر را تشکیل می‌دهند). از سوی دیگر، خطوط روند نزولی با استفاده از بالاترین مقادیر ترسیم می‌شوند (برای مثال، بالاترین بخش کندل استیک، سقف‌های پایین‌تر را شکل می‌دهند).

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 200
برچسب‌ها: خطوط روند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
کاربردهای بلاک‌چین

در سال 1991 ایده‌های مربوط به بلاک‌چین مطرح شدند، اما تا پیش از اینکه بیت کوین در سال 2009 توسعه یابد و تکنولوژی بلاک‌چین توجه بیشتری را به خود جلب کند، شناخته‌شده نبود. بیت کوین توسط یک فرد یا گروهی تحت عنوان ساتوشی ناکاموتو ساخته شد. بااینکه هنوز مشخص نیست که ساتوشی ناکاموتو کیست، نوآوری تکنولوژیکی آن‌ها تأثیر بزرگی بر روش ایجاد و استفاده از پول در دنیا گذاشته است.

بسیاری از بلاک‌چین ها به‌عنوان یک لجر توزیعی عمل می‌کنند که از طریق استفاده از کریپتوگرافی، داده‌های دیجیتال را ثبت و از آن‌ها محافظت می‌کند. این تکنولوژی اغلب برای شبکه‌های ارزهای دیجیتال به کار می‌رود (رمزارزها)، اما ماهیت غیرمتمرکز و امن، آن را به ابزاری قدرتمند برای بسیاری از دیگر صنایع تبدیل می‌کند.

با رشد فضای رمزارزها و توسعه راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک‌چین، یادگیری نحوه به‌کارگیری این تکنولوژی مبتکرانه در دیگر سناریوها اهمیت بسیاری دارد.

حذف نیاز به اعتماد و امنیت پرهزینه سبب شده است تا بلاک‌چین کارآمدی بیشتری داشته باشد. به‌علاوه، شبکه غیرمتمرکز را می‌توان به‌عنوان یک پایگاه داده شفاف که همه حاضرین در بازار قابل به رؤیت آن هستند تنظیم کرد. ازاین‌رو، تکنولوژی بلاک‌چین توانایی برای ایجاد یک سابقه (record) توزیعی و یکپارچه فراهم می‌سازد. این موضوع فرصت‌هایی را برای بهبود عملکرد و امنیت بسیاری از صنایع و سازمان‌ها (برای مثال: خیریه، زنجیره تأمین، بهداشت و …) ارائه می‌کند.

 

خیریه:
بسیاری از سازمان‌های خیریه در سراسر دنیا در تلاش برای رفع مشکلات موجود درزمینهٔ مدیریت منابع، شفافیت عملیاتی و حاکمیت مؤثر هستند. تکنولوژی بلاک‌چین می‌تواند قطعاً به این نهادها کمک کند تا فرآیند دریافت و مدیریت وجوه را بهبود بخشند.

ادامه مطلب...(کاربردهای بلاک‌چین)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 234
برچسب‌ها: بلاک‌چین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
گاورننس

موارد استفاده از بلاک‌چین: گاورننس
اگرچه تکنولوژی بلاک‌چین در ابتدا به این دلیل طراحی شد تا به‌عنوان معماری بیت کوین عمل کند، امروزه درزمینهٔ‌های بسیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. گاورننس یکی از این زمینه‌ها است که در آن سیستم‌های توزیعی قادر به تغییر بخش عمومی هستند.

 

چرا دولت‌ها باید پذیرش بلاک‌چین را مدنظر داشته باشند؟
بااینکه تکنولوژی بلاک‌چین مزایای بسیاری ازنظر گاورننس دارد، نهادهای دولتی دلایل مهمی برای لوریج کردن تکنولوژی بلاک‌چین دارند. ازجمله این دلایل عبارت‌اند از غیرمتمرکزسازی بیشتر، یکپارچگی داده‌ها، شفافیت، کارآیی بهتر و هزینه‌های کمتر عملیاتی.

 

غیرمتمرکزسازی و یکپارچگی داده‌ها
روش‌های بسیاری برای ساخت یک بلاک‌چین وجود دارد، اما همه آن‌ها همچون سیستم‌های توزیعی مقدار مشخصی از غیرمتمرکز سازی را ارائه می‌کنند. علت این است که یک شبکه بلاک‌چین را نودهای کامپیوتری بسیاری حفظ می‌کنند که برای تأیید و ارزش‌گذاری همه داده‌ها با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند. درواقع آن‌ها باید در مورد وضعیت پایگاه داده‌ها با یکدیگر هماهنگ و هم‌نظر باشند و نسخه خاصی از واقعیت را ارائه کنند.

 

ازاین‌رو، سیستم‌های بلاک‌چین می‌توانند به سطح بالایی از ثبات دست یابند و چارچوب آن‌ها به‌گونه‌ای تغییر داده می‌شوند که تنها توسط طرف‌های مجاز قابل‌دسترسی یا گاهی تغییر باشند. درواقع، شرکت‌های کنترل‌کننده مختلف می‌توانند ارزش‌گذاری را انجام دهند و در فرآیند توزیع و تأیید داده‌ها مؤثر باشند. این کار می‌تواند احتمال دست‌کاری داده‌ها و تقلب را کاهش دهد.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 199
برچسب‌ها: گاورننس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
بانک NFT چیست؟

فناوری یا بانک NFT که یکی از نمونه‌های رشد بازار کریپتو و بلاک چین در سال‌های اخیر است، امکان فروش بسیاری از آثار را در محیط دیجیتال با قیمت‌های بالا فراهم کرده است. با توجه به اینکه فناوری بخش مهمی از زندگی روزمره است، تأثیرات آن روز به روز افزایش یافته است. به لطف NFT، تولیدکنندگان محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی با آن مواجه می‌شوند، فرصت فروش داشتند. بنابراین باید پرسید که فناوری یا بانک NFT چیست و چگونه اینقدر محبوب شد؟

 

بانک NFT چیست؟
NFT مخفف Non-Fungible Token است. انجمن زبان فارسی معادل فارسی NFT را به عنوان سند فکری واجد شرایط تعیین کرده است. NFT فناوری است که امکان داد و ستد تراکنش های دیجیتال را از طریق اینترنت فراهم می کند. NFT که گواهی دیجیتال نیز نامیده می شود، تضمین می کند که صحت محتوای دیجیتال نشان داده شود. تراکنش های NFT از طریق فناوری بلاک چین ردیابی و ثبت می شوند. این سیستم به گونه ای رمزگذاری شده است که از تغییر داده های داخل NFT ها جلوگیری می کند.

یکی از چیزهایی که NFT ها را خاص می کند این است که هر یک منحصر به فرد هستند. این واقعیت که دارایی های دیجیتال قابل کپی، حذف یا شبیه سازی نیستند، آنها را منحصر به فرد می کند.

گواهینامه NFT مزایای بسیاری را برای خریداران و همچنین فروشندگان به همراه دارد. به لطف بانک NFT، خریداران (واسطه ها) بین خریدار و فروشنده حذف می شوند و دو طرف می توانند مستقیماً با هم ارتباط برقرار کنند. یکی دیگر از مزایای این سیستم دانستن حقوق مالکیت آثار و نظارت بر ارزش بازار آنها است.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 225
برچسب‌ها: بانک NFT ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
چگونه NFT ها صنایع لوکس را متحول خواهند کرد؟

ادغامNFT و صنایع لوکس می تواند تاثیر شگرفی ایجاد کند. صنایع لوکس از تاثیر تحولات در جامعه و تجارت مصون نیستند. در واقع این صنایع همواره نوآوری را درک کرده، بر اساس آن عمل کرده و از اقدامات آن بهره برده اند. بنابراین، هنگامی که فناوری بلاکچین مطرح شد، صنایع لوکس به سرعت از امکانات جدیدی که ارائه می شد استقبال کردند. ابتدا، از آنها به عنوان راهی برای ارائه بهتر محصولات انحصاری و اکنون برای ارائه راه‌های جدید تعامل با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده کردند.

امروزه استارت آپ های جدیدی با خدمات مبتنی بر بلاکچین و آموزش ارز دیجیتال برای صنایع مختلف در حال ظهور هستند. در این مقاله NFT و صنایع لوکس و چگونگی تحول در این صنایع مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

نحوه ارتباط NFTو صنایع لوکس
توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به‌ عنوان وسیله‌ای برای تبادل در یک اکوسیستم خاص عمل می‌کنند. آنها منحصر به فرد هستند زیرا دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند، بنابراین هر نشانه با دیگری متفاوت است. در سال‌های اخیر، NFT ها در بازی‌ها، دنیای مجازی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بخش مهمی از متاورس هستند. اخیراً، آنها در صنعتی وارد شده اند که در آن ارزش پیشنهادی کمتر تعریف شده است: صنعت کالاهای لوکس.

فن‌آوری‌های نوظهور می‌توانند به برندها کمک کنند تا مشکلاتی که آنها را از اتخاذ کامل شیوه‌های بازاریابی نوآورانه بازمی‌دارد، برطرف کنند. مشکلاتی مانند نسبت دادن نتایج به کمپین‌های خاص یا تعامل طولانی مدت با مشتری. با استفاده از فناوری بلاکچین، NFT ها می توانند برای ردیابی و ذخیره دارایی های فیزیکی و دیجیتالی استفاده شوند و راه های جدیدی برای تعامل با مشتریان ارائه دهند. با استفاده از این سیستم، صنایع لوکس می‌توانند مالکیت و اصالت دارایی‌های خود را پیگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که اطلاعات دقیق هستند و در عین حال ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 417
موضوعات مرتبط: بلاک چین , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
با معروف ترین شرکت های فعال در متاورس آشنا شوید

بهترین شرکت های فعال در متاورس
آیا با برترین شرکت های فعال در متاورس آشنایی دارید؟ متاورس، یکی از جالب ترین موضوعاتی می باشد که بعد از ارزهای دیجیتال و NFT ها مورد توجه افراد علاقه مند به این حوزه قرار گرفته است. متاورس، بستر مناسبی را جهت فعالیت در جنبه های مختلف از جمله زندگی، کار و بازی برای کاربران فراهم می کند. این روزها، بر تعداد شرکت هایی که در حوزه متاورس فعالیت دارند افزوده می شود. متاورس در واقع نوعی فضای سه بعدی آنلاین می باشد که اتفاقات دنیای مجازی را به مانند دنیای واقعی به کاربران خود نشان می دهد. اینکه زیرساخت متاورس توسط چه شرکت هایی توسعه داده می شود، جزو مهمترین سوالاتی بوده که قصد داریم در این مطلب از سایت مدرسان پیشتاز مورد بررسی قرار دهیم.

 

چرا شرکت ها به توسعه متاورس علاقه مند هستند؟
متاورس، یکی از جالب ترین پلتفرم هایی است که از طریق آن می توان دنیای مجازی را با تمام جزئیات درک و تجربه نمود. مسلما، ساخت متاورس نیازمند صبر و حوصله زیادی می باشد. امروزه، شرکت های فعال در متاورس که در ادامه به اسامی آنها اشاره خواهیم کرد می توانند رویای ساخت دنیای مجازی و زندگی در آن را برای کاربران تحقق بخشند. البته با پیشرفت های اخیر در فناوری نمی توان این موضوع را خارج از ذهن تصور نمود.

شرکت های فعال در متاورس دارای یک سری قابلیت ها می باشند که با سرمایه گذاری در این حوزه می توانند جذابیت این پلتفرم را نسبت به قبل افزایش دهند. از آنجا که روند کاری شرکت های فعال در حوزه فناوری به متاورس وابسته می باشد، نیاز است که از سوی این شرکت ها راه حل هایی جهت توسعه این پلتفرم مطرح شود.

 

آشنایی با شرکت های فعال در متاورس
در حال حاضر، شرکت های زیادی به دنبال فرصت های سرمایه گذاری در حوزه متاورس می باشند. اکثر این شرکت ها با توجه به قابلیت های خود می توانند بستر مناسب جهت توسعه متاورس را فراهم نمایند. از جمله این شرکت های معروف در زمینه توسعه متاورس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ادامه مطلب...(با معروف ترین شرکت های فعال در متاورس آشنا شوید)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
مفهوم شناسی الگوریتم zk SNARK

معنای الگوریتم zk SNARK در زنجیره بلوکی یا زنجیره بستکی (همان دنیای بلاک چین، Blockchain) روز به روز در حال کامل تر شدن و توسعه یافتن است. آنچه در بلاک چین مهم است، صحت اطلاعات و داده های رد و بدل شده با حفظ محرمانگی آنها است، بدون اینکه داده ای بر ملا و آشکار شود. در حقیقت با استفاده از این روش، ثابت می شود که کاربر در شبکه، یک فرد قابل اعتماد است و توانایی این را دارد که تمام اطلاعات را حفظ کند. اهمیت محرمانه بودن اطلاعات و احتیاج به این پروسه منتهی به ساخت و توسعه فناوری دانش صفر شده است. الگوریتم zk SNARK و الگوریتم zk STARK از فناوری های بسیار مهم در بلاک چین به شمار می رود.

لازمه شناخت از تکنولوژی استارک (STARK) و اسنارک (SNARK)، آگاهی کامل از اثبات دانش صفر (Zero Knowledge Proof) است. برای اولین بار، توسط ادوارد اسنودن در پلتفرم توییتر، اثبات دانش صفر منتشر شد. اگر کمی دقیق باشیم، قبل از انتشار توسط اسنودن، ایده و فکر Zero Knowledge Proof (اثبات دانش صفر) نتیجه پژوهش های چندین پژوهشگر MIT بود که زمان آن به سال های 1980 بر می گشت.

فرآیند اسنارک یا الگوریتم zk SNARK، یک روش ویژه ای است، بدون آن که بخواهد داده ای را بر ملا کند، به اپراتور تاییدگر مجوز می دهد تا توانایی و تسلط اش را بر اطلاعات، اثبات کند. در حقیقت این رویکرد، تائید علم و آگاهی کاربر، بدون علنی کردن اطلاعات مالی و فردی است. کاربر تاییدگر، به روش هایی نشان می دهد که بر اطلاعاتی احاطه دارد و با وجود آگاهی و توانایی بر انتشارش، با امانت داری، آن اطلاعات را منتشر نمی کند. در این ساختار، اگر تایید کننده آگاه نباشد و ادعای آگاهی از اطلاعاتی بکند، به سرعت فهمیده می شود و قابل راستی آزمایی است.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 222
برچسب‌ها: الگوریتم zk SNARK ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
روش های تحلیل پرایس اکشن چیست؟

روش های تحلیل پرایس اکشن به شما کمک می کنند تا بتوانید برای اردر گذاری و تعیین نقاط ورود و خروجی اقدام کنید. در ادامه می خواهیم علاوه بر آشنایی با پرایس اکشن، به برخی از روش های تحلیل آن بپردازیم و شما را با سوالات مهم آن نیز آشنا کنیم.

 

روش پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن، یکی از روش های تحلیل بازار از طریق الگوهای قیمتی است که بر روی محدوده های مهم و حرکات قیمت ها تمرکز بیشتری دارد. این نوع روش معاملاتی بسیار جذاب بوده و می تواند در بازارهای مالی مختلف اعم از ارزهای دیجیتال، بورس، رمزارزها و نیز فارکس استفاده شود. در این شیوه تحلیل برخلاف روش تحلیل تکنیکال، از ابزارهای مختلفی استفاده نمی شود. به همین خاطر، چارت قیمتی همواره خلوت است و در آن چیز خاصی وجود ندارد. بعضا ممکن است از اندیکاتورهای ساده ای همچون میانگین متحرک استفاده شود.

روش های تحلیل پرایس اکشن، یکی از انواع استراتژی هایی هستند که می توانید برای تحلیل های کوتاه مدت از آن استفاده کنید. این نوع روش تحلیلی، می تواند برای نوسانات قیمت به کار گرفته شده و با تعیین نقاط ورود و خروج، قابل اعتماد باشند. در تحلیل های پرایس اکشن، فاکتورهای مختلفی درنظر گرفته می شوند که از جمله آنها می توان به اندازه نسبی، شکل، موقعیت و حجم نمودارهای میله ای اشاره کرد.

همچنین یکی دیگر از روش های استفاده از پرایس اکشن، استفاده از آن برای بدست آوردن اندیکاتورهای تکنیکال است. شما می توانید به کمک این روش ها، یک نوع نظم موجود در حرکت قیمت ها را با روش های تحلیل پرایس اکشن بیابید. حال که به صورت اجمالی با این موضوع آشنا شدیم، بهتر است راجع به روش های آن صحبت کنیم.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 232
برچسب‌ها: تحلیل پرایس اکشن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید