دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 456
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 273
:: بازدید هفته : 908
:: بازدید ماه : 878
:: بازدید سال : 157530
:: بازدید کلی : 1783430
چگونه ارز دیجیتال بخریم با گوشی؟

ارزهای دیجیتال
امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار رونق پیدا کرده و افراد زیادی برای کسب درآمد های میلیونی به این بازار روی آورده اند. تریدر ها با این مشکل که چگونه ارز دیجیتال بخریم با گوشی را در نظر می گیرند. این موضوع از مشکلات بیشتر کاربران ایرانی است که برای ترید کردن از موبایل استفاده می‌کنند؛ اما راه و روش آن را نمی دانند. در ادامه قصد داریم به چگونه ارز دیجیتال بخریم با گوشی بپردازیم.

ارز دیجیتال محیط فیزیکی ندارد اما قابلیت ذخیره سازی و نگهداری در کیف پول دیجیتال را دارد و به عنوان یک دارایی دیجیتالی محسوب می شود. افراد با خرید ارز دیجیتال می توانند آن را به هر جایی از کره زمین انتقال داده و از این دارایی نهایت استفاده را ببرند. حتی می ‌توانند این دارایی دیجیتال را به پول رایج کشور خود تبدیل نمایند. در سال ۲۰۰۸ اولین ارز دیجیتال به نام بیت کوین توسط افرادی ناشناس ایجاد شد که باعث خلق بازار ارز دیجیتال و دیگر رمز ارز ها در نقاط جهان شد.

اکثر کاربران ایرانی برای ترید کردن و معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال از گوشی همراه استفاده می کنند. به همین خاطر یکی از آموزش های ما در این مورد است که چگونه ارز دیجیتال بخریم با گوشی را در ادامه توضیح خواهیم داد. البته این موضوع کمک زیادی به افرادی میکند که همیشه در حین سفر یا بیرون از خانه فعالیت می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال

 

چگونه ارز دیجیتال بخریم با گوشی؟
این روزها اپلیکیشن های موبایلی بسیاری برای ترید کردن یا همان خرید و فروش ارز دیجیتال برای استفاده در گوشی موجود است؛ که می توان از آنها برای خرید و فروش استفاده کرد.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
6 مورد از بهترین معامله‌گران فارکس در دنیا

خواه در حوزه معاملات فارکس تازه‌کار باشید و خواه در بازارهای ارز فردی باتجربه باشید، همه معامله‌گران فارکس یک خواسته دارند: تبدیل‌شدن به یک معامله‌گر موفق.

در این مقاله شش معامله‌گر برتر فارکس را که در بازار ارز می‌توانند به موفقیت‌های چشمگیر دست یابند موردبررسی قرار می‌دهیم تا الهام‌بخش شما باشند. همچنین نکاتی را ذکر خواهیم کرد تا در این راه به شما کمک کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 آموزش فارکس با بهترین مدرسان نوین

فارکس یا ارز دیجیتال

آموزش فارکس

 

چه تعداد از معامله‌گران فارکس موفق هستند؟

پیش از پرداختن به این لیست شش نفره باید بدانیم که چه تعداد از افرادی که وارد بازار ارز می‌شوند، این مسیر را تا تبدیل‌شدن به معامله‌گران موفق فارکس ادامه می‌دهند.

 شاید آمار متفاوتی از منابع مختلف شنیده باشید که تعداد افرادی که در معاملات فارکس ثروتمند می‌شوند نسبت به تعداد کل افراد حاضر بسیار اندک است.

با این‌ وجود مواجهه با داده‌های صحیح در خصوص این موضوع به دلیل طبیعت غیرمتمرکز بازار فارکس کار دشواری است.

داده‌هایی که از شرکت‌های فعال در حوزه فارکس و CFD اغلب موجود است نشانگر این موضوع هستند که تبدیل‌شدن به معامله‌گران موفق فارکس برای مردم موضوع رایجی نیست، زیرا بیشتر مردم به‌محض این‌که پول خود را از مقدار مشخصی به بعد از دست بدهند، دست از معامله می‌کشند.

هرچند در مورد این‌که موفق‌ترین معامله‌گران بخشی از افراد نخبه هستند و تعداد اندکی هستند اندکی تردید وجود دارد.

ادامه مطلب...(6 مورد از بهترین معامله‌گران فارکس در دنیا)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
معامله گری با الگوی QM

برای یافتن فرصت‌های فوق‌العاده بازگشت روند، استراتژی معاملاتی کازیمودو را بیاموزید. در این راهنما، با معامله الگوی کازیمودو آشنا خواهید شد، نحوه اسپات کردن این تنظیمات بازگشتی را خواهید آموخت و شباهت‌های میان معاملات کازیمودو و الگوی سر و شانه را خواهد یافت و درنهایت به بررسی نحوه ایجاد یک استراتژی موفق خواهیم پرداخت.از همین آغاز باید بگویم که الگوی کازیمودو هیچ ارتباطی با شخصیت گوژپشت نوتردام نوشته ویکتور هوگو ندارد. بااینکه شخصیت رمان ویکتور هوگو یک هیولای ترسیده است، نگران تنظیمات معاملات کازیمودو نباشید.

ادامه مطلب...(معامله گری با الگوی QM)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 439
برچسب‌ها: الگوی QM ,
موضوعات مرتبط: بلاک چین , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
روندهای برگشت بازار و تکنیک رول سوشی

بررسی حرکات روند در شاخص سهام یا دیگر انواع دارایی می‌تواند مفید باشد، هرچند گرفتار برگشت شدن مطلوب هیچ معامله‌گری که روند را دنبال می‌کند، نیست. برگشت زمانی اتفاق می‌افتد که جهت روند شاخص سهام یا دیگر انواع دارایی‌ها تغییر کند. اگر معامله‌گر توانایی تشخیص سیگنال‌های برگشت را داشته باشد، می‌تواند زمانی که شرایط به نظر مطلوب نمی‌رسد از معامله خارج شود. همچنین سیگنال‌های برگشت می‌توانند سبب آغاز یک معامله جدید شوند زیرا برگشت می‌تواند منجر به شروع یک‌روند جدید شود.

مارک فیشر در کتاب خود «معامله‌گر منطقی» در مورد تکنیکهای تشخیص سقف‌ها و کف‌های بازار صحبت می‌کند. باوجوداینکه تکنیک‌های فیشر همان هدفی را دنبال می‌کنند که الگوهای سر و شانه یا الگوهای سقف و کف‌های دوقلو در اثر تأثیرگذار توماس بولکوسکی «دائرة‌المعارف الگوهای نموداری»، تکنیک‌های فیشر زودتر سیگنال‌ها را ارسال می‌کنند و به سرمایه‌گذاران در مورد امکان تغییر جهت روند کنونی زودتر هشدار می‌دهند.

 

«رول سوشی» یکی از تکنیک‌هایی است که مارک فیشر در مورد آن صحبت می‌کند. باوجوداینکه این تکنیک ربطی به غذا ندارد، اما چون هنگام صرف ناهار زمانی که بسیاری از معامله گران در مورد تنظیمات بازار صحبت می‌کردند، به ذهن رسید، این‌گونه نامیده شد.

 

الگوی برگشت رول سوشی:
فیشر الگوی رول سوشی را این‌گونه تعریف می‌کند؛ توالی ده میله(bar) را گویند به‌گونه‌ای که 5 میله اول (میله‌های داخلی) در رنج کوچکی از سقف‌ها و کف‌ها محصورشده‌اند و پنج میله بعدی (میله‌های خارجی)، پنج میله قبلی را با سقف بالاتر و کف پایین‌تر در برمی‌گیرند. این الگو به الگوی پوششی بیریش یا بولیش شبیه است، با این تفاوت که به‌جای اینکه از دو میله تشکیل‌شده باشد، از چندین میله تشکیل‌شده است.

زمانی که الگوی رول سوشی در یک‌روند نزولی پدیدار می‌شود هشداری از امکان برگشت روند را می‌دهد و فرصت خرید یا خروج از پوزیشن فروش را فراهم می‌کند. اگر الگوی رول سوشی در یک‌روند صعودی شکل گیرد، معامله‌گر می‌تواند پوزیشن خرید را بفروشد یا وارد پوزیشن فروش شود.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 415
برچسب‌ها: تکنیک رول سوشی ,
موضوعات مرتبط: بلاک چین , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

کاهش ریسک سرمایه گذاری با تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال
در این مقاله آموزشی قصد داریم به تشریح مباحثی مهم در ارتباط با تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال بپردازیم. ارزهای دیجیتال با اینکه در اوایل ظهورشان از سوی سرمایه گذاران جدی گرفته نمی شدند. اما با توجه به فناوری قدرتمند بلاک چین که امنیت سرمایه گذاری را تضمین می نماید، در حال حاضر به یکی از اهداف جدی سرمایه گذاران تبدیل شده است. با توجه به دیجیتالی بودن ارزهای موجود در این بازار، اکثر معامله گران از طریق تحلیل تکنیکال اقدام به ترید می کنند. این بخش از معامله گران به دلیل اینکه ارزهای دیجیتال مانند سهام شرکت ها، کامودیتی ها، جفت ارزها و غیره به صورت فیزیکی و ملموس در دسترس نیستند، تحلیل فاندامنتال یا بنیادی آنها را جدی نمی گیرند. اما در حقیقت بازار ارزهای دیجیتال نیز دارای شاخصه های بنیادی خاص خود می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش ارز دیجیتال

آموزش تحلیل ارز دیجیتال

 

یک سرمایه گذار یا معامله گر در حوزه کریپتوکارنسی به هیچ عنوان نبایستی با نادیده گرفتن تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال، سرمایه خود را در معرض ریسک قرار دهد. در بازار کریپتوکارنسی افت و خیز ارزها دارای نوسانات گسترده ای می باشد، به همین دلیل بایستی تحلیل بنیادی نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. در واقع با ترکیب تحلیل فاندامنتال و تکنیکال، یک تریدر با اعتماد به نفس بسیار بالایی می تواند به خرید ارز دیجیتال مد نظر خود بپردازد.

بررسی وایت پیپر اولین گام تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال
یک تریدر یا سرمایه گذار در تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال بایستی ذات و بنیاد ارز مربوطه را تحلیل کند. تحلیل بنیادی بازار ارزهای دیجیتال باید با دقت بیشتری نسبت به سایر بازارها انجام شود، زیرا در این بازار هزاران ارز و پروژه کلاهبرداری وجود دارد. یک تریدر اگر صرفا چارت ارز دیجیتال را بررسی کند، ممکن است با یک نمودار زیبای تکنیکالی مواجه شود. این ارزها در برخی موارد نیز سودهای بسیار خوبی را نصیب معامله گران می کنند ولی در نهایت با توجه به نفس کلاهبرداری پروژه بسیاری از افراد با ضرر و زیان سنگین مواجه خواهند شد.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 241
برچسب‌ها: تحلیل فاندامنتال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
چگونه از گزارش COT برای انجام معامله استفاده کنیم

ازآنجایی‌که گزارش COT به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود، کاربرد آن به‌عنوان اندیکاتور سنتیمنت بازار، برای معاملات بلندمدت مناسب‌تر خواهد بود.

ممکن است سؤال کنید:
چگونه از این گزارش به‌عنوان اندیکاتور سنتیمنت بازار برای سودآوری استفاده می‌کنید؟

یافتن پوزیشن‌های خرید یا فروش بزرگ یکی از راه‌هایی است که بتوان از گزارش COT در معاملات استفاده کرد.

یافتن این پوزیشن‌ها نشانه‌ای است از اینکه بازگشت بازار اتفاق خواهد افتاد زیرا اگر همه برای خرید یک ارز اقدام کنند خریداری باقی نمی‌ماند و اگر همه برای فروش یک ارز اقدام کنند فروشنده‌ای باقی نخواهد ماند.

برای اینکه بهتر در ذهن بماند مثالی می‌زنیم. تصور کنید که در یک جاده در حال رانندگی هستید و به یک بن‌بست می‌رسید. اگر به آن بن‌بست برسید چه اتفاقی می‌افتد؟ نمی‌توانید به راه خود ادامه دهید مگر اینکه دور بزنید.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 428
برچسب‌ها: گزارش COT ,
موضوعات مرتبط: بلاک چین , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
نحوه انتخاب یک بروکر فارکس: همه آنچه باید بدانید

شما می‌توانید از طریق حساب‌های بروکری فارکس (ارز خارجی) بر روی ارزهای دیگر کشورها شرط‌بندی کنید، یعنی خرید یا فروش جفت ارزهایی که نسبت به پیشرفت‌های اقتصادی در سراسر جهان واکنش نشان می‌دهند. بازار فارکس به‌طور 24 ساعته و 5 روز در هفته فعالیت می‌کند یعنی یک‌شنبه عصر در آمریکا باز می‌شود و پس‌ازاینکه معامله گران سهام کار خود را تمام کردند در جمعه بعدازظهر بسته می‌شود. حجم ارز معاملاتی بسیار بالا است و تقریباً 6 تریلیون دلار در روز معامله می‌شود که این مبلغ بسیار بیشتر از ارزش سهام دنیا یا بازارهای اوراق قرضه است.

معامله گران فارکس پوزیشن‌های خرید و فروش را بر روی جفت ارزها باز می‌کنند که نرخ ارز میان دو ارز رایج مثل یورو (EUR) و دلار آمریکا (USD) را محاسبه می‌کند. پوزیشن خرید معامله‌ای را باز می‌کند که با افزایش نرخ ارز سبب کسب درآمد می‌شود؛ فروش زمانی که کاهش می‌یابد سودآور می‌شود. برعکس بازار سهام، در فارکس معامله‌گر از بروکر پول یا اوراق بهادار قرض نمی‌گیرد تا یک پوزیشن فروش استقراضی باز کند اما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه تمدید شود.

بروکرها پول شما را در حسابی نگهداری می‌کنند که ارزش آن در واکنش به سود و زیان‌های روزانه در طی شب تغییر می‌کند، همچنین هزینه‌هایی از جمله کارمزدها، دسترسی به توصیه کارشناسان و درخواست‌های برداشت وجه را کنترل می‌کنند. بعضی از بروکرها جدول هزینه‌های خود را با زبان مخصوص به خود در لابلای برخی از صفحات وبسایت خود قرار داده‌اند، بنابراین مشتریان باید پیش از باز کردن حساب آن را بیابند. برای اینکه سورپرایز ناخوشایندی را تجربه نکنید در این مقاله نگاهی جامع به نحوه انتخاب یک بروکر فارکس می‌اندازیم.

 

بیشتر بخوانید:آموزش فارکس

 آموزش فارکس با بهترین های ایران

 

چگونه یک بروکر فارکس انتخاب کنید
برای انتخاب بروکر فارکس اول باید مشخص کنید که چه نوع سرمایه‌گذاری هستید و هدف شما از سرمایه‌گذاری در بازار ارز چیست؟

هر بروکری که با سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه فارکس مواجه می‌شود مزایا و معایبی دارد. بعضی از مهم‌ترین مسائلی که باید در نظر گرفت عبارت‌اند از مقررات، سطح امنیتی که این شرکت‌ها فراهم کردند و هزینه معاملات. ویژگی‌های امنیتی هر بروکر با دیگری تفاوت دارد. بعضی از بروکرها اقدامات امنیتی جامعی از قبیل احراز هویت دومرحله‌ای که حسابها را در مقابل حمله هکرها امن نگه می‌دارد، انجام می دهند.

ادامه مطلب...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
بازار فارکس

چه کسی معامله ارز انجام می‌دهد و چرا
بازار ارز خارجی یا فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا است که حتی از بازار سهام نیز بزرگ‌تر است. بر اساس گزارش بانک مرکزی ترینیال (Triennial) در مورد فارکس و بازارهای مشتقات OTC در سال 2016، در این بازار روزانه 1/5 تریلیون دلار مبادله می‌شود درحالی‌که حجم مبادلات در بازار سهام 84 میلیارد دلار است. سایت دیجیتال جایی است که ارزها با یکدیگر مبادله می‌شوند، بازار فارکس ویژگی‌های خاص بسیاری دارد که ممکن است برای معامله گران جدید سورپرایز کنده باشند. در این مقاله فارکس را معرفی خواهیم کرد و در مورد علت و نحوه انتخاب این بازار برای معاملات توسط معامله گران صحبت می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:آموزش فارکس

 آموزش فارکس با بهترین مدرسان جهان

فارکس یا ارز دیجیتال

 

نکات مهم

بازار ارزهای خارجی فارکس یا FX نیز شناخته می‌شود. بازاری جهانی است برای مبادله وجوه رایج کشورها با یکدیگر.
حاضرین در بازار از فارکس برای پوشش دهی در مقابل ارزهای بین‌المللی و ریسک نرخ بهره استفاده می‌کنند تا در خصوص رویدادهای ژئوپولیتیکی بیندیشند و به پرتفولیو ها در کنار دیگر دلایل تنوع ببخشند.
بازیگران بزرگ این بازار نهادهای مالی ازجمله بانک‌های تجاری، بانک‌های مرکزی، مدیران پولی و صندوق‌های پوشش ریسک هستند
شرکت‌های جهانی از بازارهای فارکس برای پوشش دهی ریسک ارز در مقابل معاملات خارجی استفاده می‌کنند.
افراد (معامله گران خرد) بخش نسبتاً کوچکی از کل حجم فارکس را تشکیل می‌دهند و اساساً از بازار برای خریدوفروش و معاملات روزانه استفاده می‌کنند

 

فارکس چیست؟
نرخ ارز قیمتی است که در ازای مبادله با ارز دیگر پرداخت می‌شود. این نوع مبادله است که بازار فارکس را به‌پیش می‌برد.

بیش از 100 نوع ارز رسمی مختلف در جهان وجود دارد؛ اما بیشتر معاملات بین‌المللی فارکس و پرداخت‌های بین‌المللی با استفاده از دلار آمریکا، پوند انگلیس، ین ژاپن و یورو انجام می‌شود. دیگر ابزارهای معاملات ارز محبوب شامل دلار استرالیا، فرانک سوئیس، دلار کانادا و دلار نیوزلند می‌شوند.

ادامه مطلب...(بازار فارکس)

 
تعداد بازدید از این مطلب: 428
برچسب‌ها: فارکس ,
موضوعات مرتبط: فارکس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
نظرات
ماربل شیت

ماربل شیت (صفحه مرمری) جدید‌‌ترین نوع دیوارپوش است که همه میتوانند به راحتی با آن فضایی مانند قصر برای خود ایجاد کنند. احتمالاً شما هم از دیدن قصرهای زیبا و خانه ‌های سلطنتی شگفت زده می شوید. به گونه‌ای که مدت‌ها در ذهنتان خواهد ماند. زندگی در چنین فضای لوکسی، در گذشته برای بسیاری از افراد رویایی دست نیافتنی به نظر می ‌رسید. در این مقاله می‌خواهیم از انواع طرح، مزایای این سنگ و فضاهای قابل نصب آن بگوییم. پیشنهاد می‌کنم ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید چون قرار است یک محصول فوق کاربردی به شما معرفی کنیم.

 

 ماربل شیت pvc طرح سنگی که اغلب با عنوان سنگ مصنوعی شناخته می  ‌شود. مواد اولیه این محصول شامل، پودر سنگ و رزین pvc است. در تولید سنگ ‌های مصنوعی می ‌توان از نسبت‌ های مختلف استفاده کرد. نسبت این دو ماده، میزان استحکام و مقاومت آن را نسبت pvc معمولی بالاتر خواهد برد.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%aa/

 

بیشتر بخوانید:

تعداد بازدید از این مطلب: 499
برچسب‌ها: ماربل شیت ,
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
استون شیت

در این مقاله قصد داریم به معرفی استون شیت بپردازیم. به کار بردن سنگ به عنوان مصالح ساختمانی در فضاها و مکان های مختلف ساختمان، همیشه پرطرفدار بوده است. اما استفاده از سنگ های طبیعی در کنار زیبایی فوق العاده ای که دارد، دارای یک سری معایب نیز می باشد. مثلا مراحل نصب سنگ های طبیعی بسیار پیچیده است، همچنین وزن زیاد سنگ ممکن است دردسرساز باشد. علاوه بر این به کار بردن سنگ به عنوان مصالح در ساختمان، هزینه زیادی نیاز دارد.

بنابراین می توان به جای سنگ از متریال ها و مصالح ساختمانی دیگری استفاده کرد. از جمله این متریال جایگزین، استفاده از انواع سنگ های مصنوعی می باشد. این سنگ های مصنوعی زیبایی های خاص خود را دارند اما دردسرهای نصب سنگ را ندارند. همچنین برای تهیه سنگ های مصنوعی به بودجه کمتری نیز نیاز خواهید داشت. یکی از این سنگ های مصنوعی که جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی هستند، استون شیت می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

معرفی استون شیت

استون شیت یک سنگ مصنوعی است که از ترکیب پودر سنگ و مواد پی وی سی ساخته می شود.  این نوع سنگ های مصنوعی در برابر رطوبت و نم بسیار مقاوم هستند و همچنین قابل شستشو نیز می باشند. بنابراین از این ورقه های سنگ مصنوعی در مکان های مختلفی مانند فضاهای بین کابینت ها، سرویس های بهداشتی و حمام ها، لابی ساختمان و همچنین ستون ها و … می توان استفاده کرد.

ادامه مطلب...

https://azaranplast.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%aa/

تعداد بازدید از این مطلب: 321
برچسب‌ها: استون شیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید