دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1180
:: باردید دیروز : 1346
:: بازدید هفته : 12157
:: بازدید ماه : 12157
:: بازدید سال : 89169
:: بازدید کلی : 1715069
طراحی و بازسازی خانه

طراحی و اصلاح خانه:
هر آنچه که باید قبل از بازسازی خانه خود بدانید


در دفتر معماری تصویر، ما به بازسازی خانه به عنوان راه حلی برای به روز کردن خانه برای رفع نیازهای امروزی نگاه می کنیم. ما خانه را فضای شکل‌گیری خاطرات می‌دانیم و بازسازی خانه تلاشی برای حفظ خاطرات برای ایجاد خاطرات جدید با دوستان و خانواده است.

خانه نقش بسیار مهمی در زندگی انسان و در شکل گیری شخصیت هر فرد دارد. یک طراحی خوب در خانه می تواند با پاسخگویی به نیازهای مختلف ما زندگی ما را شیرین تر و دلپذیرتر کند. اما با گذشت زمان، هر خانه ای توانایی خود را برای پاسخگویی به نیازهای جدید از دست می دهد و همین امر باعث کاهش کیفیت یک خانه می شود. بنابراین در این مواقع اصلاح کامل گزینه مناسبی برای به روز رسانی خانه است، جایی که خاطرات شیرین و تلخ ما شکل می گیرد، امن ترین مکان برای بودن در کنار خانواده است.

  

اصول اصلاحات داخلی

برای بازسازی خانه و بازسازی خانه، ابتدا باید هدف از این بازسازی را عمیقاً تحلیل کنیم. در بسیاری از مواقع به دلیل آسیب دیدن خانه و به خصوص تاسیسات ساختمان، بازسازی خانه اتفاق می افتد. در بسیاری از مواقع به دلیل فرسودگی فضاهای داخلی مانند دیوارها و یا عدم پاسخگویی کافی به نیازهای فعلی، بازسازی مسکونی انجام می شود.(آذران پلاستیک)

در دفتر معماری تصویر سعی می کنیم ابتدا نیازهای مختلف ساکنین خانه را برآورده کنیم. علاوه بر این موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، اهداف مردم در سال های آینده است. زیرا در توانبخشی مسکونی هرچه بتوانیم به نیازهای افراد پاسخ مناسبی بدهیم و پیش بینی های دقیق تری از تغییرات آینده داشته باشیم، در توانبخشی موفق تر خواهیم بود.

 

چرا خانه ما نیاز به بازسازی دارد؟(قیمت ماربل شیت)
طراحی و بازسازی مسکونی می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد.یکی از دلایل اصلی مراجعه کارفرمایان به دفتر معماری تصویر برای بازسازی خانه، فرسودگی و فرسودگی خانه است. این فرسودگی می تواند در ظاهر خانه وجود داشته باشد و می تواند در وسایل و لوله کشی خانه باشد. در بازسازی خانه های قدیمی و به ظاهر فرسوده اغلب نیاز به تعویض و به روز رسانی تاسیسات و همچنین تغییرات در پلان خانه و به روز رسانی پاکت نهایی می باشد.

و یکی دیگر از دلایلی که کارفرما برای بازسازی خانه خود به ما مراجعه می کند این است که ساختمان به نیازهای آن شخص پاسخ نمی دهد. به عنوان مثال، با گسترش خانواده، افراد می خواهند اتاقی را در بازسازی خانه خود اضافه کنند یا فضای آشپزخانه و اتاق غذاخوری را گسترش دهند. در این مورد اصلاح، معمولاً پلان خانه را علاوه بر طراحی کلی فضاها، رنگ ها و پوشش نهایی خانه، دوباره طراحی می کنیم تا آن را با نیازهای جدید مشتری تطبیق دهیم.(آذران پلاستیک)

  

بازسازی و بازگرداندن فضاهای فراموش شده
امروزه متأسفانه بسیاری از افراد بازسازی خانه را تنها با ظاهر خانه مرتبط می دانند. در استودیوی معماری تصویر، ما بازسازی خانه را چیزی فراتر از یک به‌روزرسانی خارجی ساده می‌دانیم. در بازسازی مسکونی ما به دنبال یافتن فضاهایی هستیم که در زندگی ما ضروری هستند، اما در ساخت و سازهای فعلی فراموش شده اند. در واقع در مقاوم سازی مسکونی سعی می کنیم هر فضا را به طور کامل با توجه به کاربری آن طراحی کنیم و جزئیات مورد نیاز هر کاربری را در نظر بگیریم.

مواردی مانند قرار دادن میز مطالعه و میز آرایش در اتاق خواب ها، تفکیک فضاهای مرطوب و خشک در سرویس ها، استقرار مثلث های کاری در آشپزخانه ها، ایجاد آشپزخانه های کثیف در منزل، فضای خشکشویی و .... و غیره. اینها مواردی است که در یک Reform یافت می شود، باید به آنها توجه کنید و در بازسازی معماری اجرا کنید.مراحل بازسازی خانه
نیازهای ساکنان را بشناسید: همانطور که گفته شد یکی از مهمترین مسائل در بازسازی منزل مسکونی، شناخت نیازهای مردم و ساکنین است. دلایل زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد که نیاز به تحلیل دارد تا در مراحل بعدی با کمک طراحی بتوانیم پاسخ مناسبی برای آنها بگیریم.

طراحی داخلی: پس از آگاهی از نیازهای ساکنان خانه و دلیل اصلی طراحی و بازسازی خانه، نوبت به طراح شما رسیده است که وارد عمل شود. پاسخگویی به نیازهای ساکنان از طریق طراحی یکی از مهم ترین بخش های بازسازی خانه است که باید زمان کافی برای آن اختصاص داده شود.

برآورد هزینه: پس از اتمام طراحی و نهایی شدن طرح بازسازی خانه، نوبت به محاسبه هزینه های مورد نیاز برای بازسازی خانه می رسد. برآورد هزینه های نوسازی به طور کلی با تحمل معقول بر اساس طول و شرایط بازسازی خانه محاسبه و بیان می شود. زیرا این موضوع کارفرما را از هزینه های آتی و میزان ریسک هزینه ها قبل از شروع کار آگاه می کند و به کارفرما آزادی فکری برای تصمیم گیری های آینده می دهد.

تخریب: آغاز تولد جدید با از بین بردن چیزی که دیگر نیازهای ما را برآورده نمی کند آغاز می شود. تخریب بخش مهمی از بازسازی واحدهای مسکونی است. زیرا تخریب علاوه بر حساسیتی که بر ایمنی ساختمان دارد، آلودگی های زیست محیطی و صوتی زیادی را نیز به همراه دارد. بنابراین باید سریع و با دقت بالا انجام شود. نقشه های تخریب باید آماده باشد و قبل از انجام هر کاری به مغازه برسد.

 

  

     

 

تاسیسات: در هر اصلاحی امکان تعویض لوله ها و شیرآلات و همچنین سیستم های گرمایشی و سرمایشی وجود دارد که باید در این مرحله تکمیل شود. با تخریب و تخریب کف و دیوارها، بهترین زمان برای تعویض لوله های زنگ زده در بازسازی ساختمان است.یکی دیگر از تاسیساتی که در این مرحله با توجه به طراحی جدید ساختمان تغییر می کند، تاسیسات برقی است. تغییرات سیم کشی و بالا و پایین بردن کلیدهای پریز مطابق با روشنایی ماربل شیت جدید نیز باید در این مرحله انجام شود.

سفت کاری: با رسیدن به مرحله سفت کاری در بازسازی منزل مسکونی، اسکلت پلان جدید خانه حود به چشم می خورد. زیرا در این مرحله دیوارهای کاشی چینی جدید کشیده می شود، سوله ها و سقف کاذب طبق نقشه انجام می شود، سرویس ها عایق کاری و تراز می شوند و همه چیز برای ورود به جزئیات نهایی کار آماده است.

کارهای چوبی – چوب کاری بیشتر وقت را در تمام بازسازی ها به خود اختصاص می دهد زیرا این مرحله نهایی اتمام خانه است و شامل جزئیات زیادی می شود. بی دقتی و عجله در این مرحله می تواند شما را از برنامه اصلی و آنچه به آن امید دارید دور کند. گچ کاری، کاشی کاری، نصب سرویس، نصب کمد و کمد، سرامیک کف، رنگ آمیزی و همه چیز در این مرحله از کار به پایان می رسد.

 

فضاهای اصلی در اصلاح خانه
اصلاح آشپزخانه: اصلاح آشپزخانه را می توان یکی از فضاهای اصلی در اصلاح یک خانه دانست. بازسازی آشپزخانه به دلیل مصرف زیاد هیزم و ظروف آشپزخانه و شستشو نسبت به سایر قسمت های منزل هزینه بیشتری دارد. علاوه بر این به دلیل استفاده روزانه از این فضا و وجود آشپزخانه در مرکز خانه به اهمیت بیشتری نیاز دارد و طراح باید در طراحی این فضا بسیار حساس باشد.
بازسازی اتاق نشیمن: بازسازی اتاق نشیمن شامل فضاهای مختلفی مانند فضای پذیرایی، فضای تلویزیون و اتاق غذاخوری است. قسمت اعظم مساحت هر خانه را این فضاها تشکیل می دهد و همین امر اهمیت طراحی را در بازسازی تالار و فضاهای مشابه بیشتر می کند.هنگام بازسازی فضای اتاق باید سعی کرد چیدمان را برای موقعیت های مختلف پیش بینی کرد و نورپردازی را کاملا هدفمند و سنجیده کرد. در واقع بیشتر وقت باید به بازسازی اتاق اختصاص داده شود، زیرا امضای نهایی کار در این قسمت قابل مشاهده است.
بازسازی اتاق ها: اتاق های هر خانه نقش هر فرد، فضایی منحصر به فرد باقی می ماند. اتاق پدر و مادر، اتاق پسر کوچک، اتاق پسر بزرگ و غیره. آنها باید با توجه به نیازهای کاربر آن اتاق طراحی شوند. در بازسازی اتاق فضاهایی مانند میز، کمد، کمد و تخت باید به عنوان یک استاندارد ثابت دیده شود.
نوسازی سرویس ها: مشکلی که در بازسازی سرویس ها و سرویس های بهداشتی وجود دارد، تفکیک فضاهای مرطوب و خشک و تمیز و کثیف است. امروزه متاسفانه در اصلاح سرویس های بهداشتی و حمام کمتر به این مسائل توجه می شود که به مرور زمان استفاده از این فضاها را برای همسایگان ناخوشایند می کند.
اصلاح تراس و پاسیو: پاسیوهای طبقه همکف و تراس طبقات بالا از جمله فضاهایی هستند که متاسفانه اغلب در اصلاح خانه مورد بی توجهی قرار می گیرند. در دفتر معماری تصویر، ما معتقدیم که فضاهایی مانند بالکن، تراس و پاسیو را می توان با طراحی خوب پس از بازسازی خانه به فضایی با کیفیت و سازگار با نیازهای ساکنان تبدیل کرد.

 

اصلاح خانه ها در اندازه های مختلف
بهسازی منازل از 60 تا 80 متر: در بازسازی منازل 60 تا 80 متری جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است. بازسازی خانه های 60 تا 80 متری باید با دقت طراحی شود تا به دلیل فضاهای نسبتا کوچکی که دارند از هدر رفتن فضا جلوگیری شود. در اصلاح خانه های 60 تا 80 متری بهتر است فضاها به صورت باز و نسبتاً پیوسته طراحی شوند تا از کوچک به نظر رسیدن فضاها جلوگیری شود.خانه های 60 تا 80 متری بهتر است یک خوابه باشند اما در واحدهای 80 متری می توانید دو خواب داشته باشید.


اصلاح منازل 80 تا 100 متری: اصلاح خانه های 80 تا 120 متری عموماً برای خانواده های 3 نفره انجام می شود. در بازسازی خانه های 80 تا 120 متری تفکیک فضای مهمان از فضای خصوصی بسیار مهم است. با افزایش تعداد افراد ساکن در خانه، طراح و معمار باید بتواند فضایی خصوصی برای هر فرد فراهم کند و خواسته افراد مختلف را در بازسازی برآورده کند. بازسازی خانه تا 120 متر مربع به دلیل کوچک بودن فضا می تواند هزینه هر متر مربع بالاتری نسبت به خانه های بزرگتر داشته باشد.
بهسازی منازل از 100 تا 150 متر: با افزایش ابعاد خانه، طراح و معمار باید بتواند به نیازهای بیشتری در اصلاح خانه پاسخ دهد. در بازسازی خانه های 120 تا 150 متری معمولا خانه دارای دو تا سه اتاق خواب است که یکی از آنها سرویس و سرویس بهداشتی اصلی دارد.


بازسازی خانه های 150 متری و بیشتر: در بازسازی خانه های 150 متری و بیشتر علاوه بر تامین کیفیت های استاندارد فضا باید به کیفیت های خاص و نیازهای خاص هر فرد نیز توجه شود. در بازسازی خانه های 150 متری به بالا، فضاها انعطاف بیشتری دارند و دست طراح و معمار برای رسیدن به طراحی مطلوب و باکیفیت بسیار بازتر است.

تعداد بازدید از این مطلب: 30213
موضوعات مرتبط: بازسازی , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 13 تير 1401
نظرات
پارتیشن PVC

استفاده از پارتیشن یکی از بهترین راه ها برای جداسازی و تقسیم فضا به چند قسمت است که با ابزار و محصولات زیادی قابل انجام است اما پارتیشن PVC یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین محصولات برای این کار است که یکی از 5 پارتیشن مطب سالم و مناسب.

دیوارپوش 

علاوه بر این، این محصول برای تقسیم بندی محیط خانه یا محیط های کار و اداری کاملاً مفید است، البته به جای این محصول می توانید از دیوارپوش کاذب PVC یا دیوار PVC نیز استفاده کنید که در زیر برای شما بسیار آشنا خواهد بود.(قیمت ماربل شیت)

 

PVC چیست؟
پلی وینیل کلراید (Polyvinyl Chloride) یا به اختصار (ماربل شیت) نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که در بسیاری از صنایع و زمینه ها کاربرد فراوانی دارد، به ویژه در صنایع شیمیایی به عنوان یکی از با ارزش ترین محصولات شناخته می شود.(قیمت دیوارپوش)

این محصول یک مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است که مزایای زیادی دارد و به همین دلیل در سال های اخیر جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی مانند خاک رس، چوب و بتن شده است.

اصطلاحات پی وی سی و وینیل معمولاً برای اشاره نه تنها به پلیمرها بلکه به تمام موادی که پلی وینیل کلرید جزء آنهاست، استفاده می شود. پلی وینیل کلراید یک پلاستیک با کاربرد نامحدود است. در شرایط فعلی یکی از با ارزش ترین محصولات صنعت پتروشیمی است. به طور کلی بیش از 50 درصد از PVC مصنوعی در ساخت و ساز استفاده می شود. زیرا PVC ارزان و آسان است. برای مونتاژ آن خواهد بود

پی وی سی ماده ای متشکل از فیبر پلیمری، مواد افزودنی، کربنات کلسیم و سایر مواد شیمیایی ضد آب و ضد باکتری است که باعث می شود این ماده کاربردهای زیادی پیدا کند و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

پلی وینیل کلراید (ماربل شیت چیست) اصطلاحات پی وی سی و وینیل معمولاً نه تنها به پلیمرها بلکه به تمام موادی که پلی وینیل کلرید جزء آنهاست نیز اطلاق می شود.پلی وینیل کلراید یک پلاستیک با کاربرد نامحدود است. در شرایط فعلی یکی از با ارزش ترین محصولات صنعت پتروشیمی است. به طور کلی بیش از 50 درصد از PVC مصنوعی در ساخت و ساز استفاده می شود. زیرا PVC ارزان و آسان است. برای مونتاژ آن خواهد بود

 

پارتیشن ماربل شیت

امروزه بسیاری از افراد برای استفاده بهینه از فضا نیاز به جداسازی و پارتیشن ماربل شیت بندی فضا دارند و به جای دیوار کشی و یا استفاده از روش های پرهزینه و وقت گیر تصمیم به خرید یا سفارش پارتیشن پی وی سی با توجه به شرایط و نیاز خود می کنند.

این محصولات به دلیل ساخته شدن از بالاترین و بهترین مواد آنیل شده چوب، کیفیت بالایی دارند و در برابر آب، حرارت و ضربه بسیار مقاوم هستند.

هر چه ضخامت این پارتیشن ها بیشتر باشد، استحکام و مقاومت آن ها بیشتر و در نتیجه گران تر خواهند بود.

این پارتیشن ماربل شیت طرح سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف بنا به نظر و درخواست مشتری و همچنین مدل های درخواستی طراحی و ساخته می شوند و با قیمت مناسب به دست مشتریان می رسند.

   

صفحه نمایش پارتیشن شیشه ای

پاراوان ترکیبی از چوب، پارچه یا اسکلت حصیر است، پاراوان لولای پانلی است که معمولاً دارای 4 لولا است، مثلاً 4 درب کم عرض با هم لولا می شوند. صفحه نمایش ها متحرک هستند و برای جداسازی قسمت های داخلی خانه، مطب، محل کار، مطب، بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی، فروشگاه ها و ... استفاده می شوند. برای حفظ حریم خصوصی

پاراوان ها در واقع نوعی پارتیشن شیشه ای هستند که متحرک بوده و به راحتی قابل جابجایی هستند. استفاده از پاراوان معمولا در مکان های کوچکتر است، استفاده از این وسیله برای تحدید حریم خصوصی قسمت های مختلف بسیار کاربردی تر است.در معماری سنتی ایران در ورودی خانه ها فضایی به نام هشتی وجود داشت که برای حفظ حریم خصوصی بود و این فضا هشت ضلعی ساخته می شد که امروزه نیز با کمک پاراوان تکرار می شود.

یکی از پرطرفدارترین مدل های این محصولات پاراوان PV می باشد که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد که توسط شرکت آنیل چوب تولید و به فروش می رسد.(آذران پلاستیک)

   

    

  

  

 

صفحه نمایش PVC تزئینی
معمولاً در هر دوره ای فضا و محیط خانه یا محل کار را از یکدیگر جدا می کردند تا به خانه زیبایی و جذابیت بیافزایند و به هر کارمندی در ادارات حریم خصوصی بدهند، اما نکته مهم این است که همیشه به این از دیوار نمی توان و نباید برای کار استفاده کرد، زیرا گاهی اوقات نیاز به جابجایی و تغییر دکوراسیون است که با وجود دیوار نمی توان به راحتی این کار را انجام داد.(آذران پلاستیک)

پارتیشن های پی وی سی یکی از انواع پارتیشن های اداری هستند که یکی از بهترین جداکننده هایی هستند که فضا را کاملا به درستی و سلیقه ای جدا می کنند و همچنین به دلیل دارا بودن طرح ها و مدل های متفاوت و شیک زیبایی خاصی دارند.

علاوه بر این، این محصولات بسیار سبک هستند و به سرعت و به راحتی قابل نصب هستند، بنابراین می توان به گونه ای نصب کرد که زاویه دید کاملا مناسب باشد.

 

  

     

پارتیشن پلیمری

پارتیشن پلیمری همان پارتیشن فتوولتائیک است که ویژگی ها و مزایای خاصی دارد و امروزه در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.(قیمت ماربل شیت)

تنوع در اندازه، ضخامت و رنگ در صفحه پلاستیکی
خواص ضد آب، رطوبت و میکروبی پارتیشن پلاستیکی
عایق صوتی و حرارتی
نصب ارزان و سریع.
و اما…

زیبایی و جلوه بالای نمونه های پارتیشن پلاستیکی طرح چوب و فلز شاید آخرین چیزی باشد که طراحان را متقاعد می کند که این نوع طبقه بندی را به جای شیشه و فلز یا... جایگزین کنند.تقریباً هر نوع فضای داخلی با هر نوع سبکی را می توان با استفاده از این نوع صفحه نمایش قانع کرد و این دقیقاً دلیل اصلی رشد روزافزون این نوع صفحه نمایش در طراحی داخلی امروزی است.

 

 

تقسیم بندی

پارتیشن یا جداکننده یا تخته سنگ دیواری است که از آجر، ناودانی، شیشه یا مواد دیگر ساخته شده و برای تقسیم و جداسازی محیط ها استفاده می شود.

دیوار جداکننده را می توان به صورت دیوار (آذران پلاستیک) باربر یا غیر باربر ساخت. پارتیشن باربر به عنوان دیوار داخلی شناخته می شود.

این دیوارهای داخلی هیچ وزنی را تحمل نمی کنند. گاهی اوقات سپتوم می تواند انعطاف پذیر یا ثابت باشد.

پارتیشن ها به روش های مختلف نازک، سبک، ضخیم، سنگین و ... ساخته می شوند.

بر اساس مصالح ساختمانی و طراحی سازه مورد نظر، نوع پارتیشن انتخاب می شود.

یکی از دلایل اصلی استفاده از دیوارهای جداکننده را می‌توان به شرایط فعلی و محدودیت‌های فوتیج در ساخت خانه‌ها اشاره کرد که برای آن بخش بزرگی از معماری ساختمان‌ها به سمت طراحی فضایی با بیشترین کاربرد معطوف شده است. حجم مفید و کمترین تقسیم بندی شخصی به آن پرداخته شده است و یکی از برجسته ترین آنها آپارتمان استودیویی است.(آذران پلاستیک)

طیف گسترده ای از مواد به تنهایی یا به صورت ترکیبی در ساخت این محصولات استفاده می شود، از جمله بسیاری از فلزات، چوب، شیشه، ورق های کامپوزیت، پارچه های تخصصی و حتی ساختارهای طبیعی و گیاهی زنده.

بیشتر بخوانید:

دیوارپوش ضد ضربه

پوستر سه بعدی

پارتیشن شیشه ای

دیوارپوش کامپوزیت

خرید سقف کشسان

سقف آسمان مجازي

دانستنی هایی درباره بازسازی خانه

همه چیز در مورد دیوارپوش و سقف کاذب

دیوارپوش بتنی

سقف cnc

پانل پی وی سی

سقف کاذب چيست

استون شیت

سنگ مصنوعي

سنگ مصنوعي

ماربل شيت

آجر دکوراتیو

ابزار پلی یورتان

 

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت

تعداد بازدید از این مطلب: 30617
برچسب‌ها: پارتیشن PVC , پارتیشن ,
موضوعات مرتبط: پارتیشن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 13 تير 1401
نظرات
خرید اکانت گرامرلی

برنامه تصحیح آنلاین Grammarly را بررسی کنید (تاکید آنلاین به این معنی است که این ابزار را به Google Chrome یا Safari یا هر مرورگری که استفاده می کنید اضافه می کنید و هنگام نوشتن جمله به شما کمک می کند). یعنی مثلا شما یک جمله انگلیسی می نویسید، این ابزار بلافاصله وصل می شود، متن را بررسی می کند و اشتباهات گرامری، غلط املایی و ... را شناسایی می کند و درست می گوید یا یک سری پیشنهاد جایگزین به شما می دهد. مثلاً می گوید اگر از این کلمه یا جمله استفاده کنید زیباتر و ساده تر است یا ده ها مورد دیگر که ارزش خرید اکانت گرامرلی را تک تک بررسی می کنیم.

حساب اکانت گرامرلی

Grammarly یک برنامه تصحیح آنلاین است که کیفیت نوشتار شما را ارزیابی می کند. Grammarly خطاهای زیر را همراه با پیشنهادات فوری برای اصلاح آنها شناسایی می کند.

1. املای کلمات را بررسی کنید

این برنامه (Grammarly) می آید و کلماتی را که استفاده کرده اید یکی یکی بررسی می کند و در صورت اشتباه بودن آنها از نظر حروف یا همان املا به شما هشدار می دهد و شکل صحیح را پیشنهاد می دهد. در موقعیت اشتباه بمانید.


این برنامه علاوه بر بحث املایی، تعدادی مترادف و کلمات بهتری را نیز برای کلماتی که استفاده کرده اید ارائه می کند و این برای اینکه متن شما برای خواننده آن متن ساده تر و زیباتر به نظر برسد.

۲. گرامر، علائم نگارشی و ساختار جمله.

اگر هنگام تایپ جمله ای خطای گرامری یا نقطه گذاری داشته باشید، این برنامه آن خطای گرامری را نیز مرتکب می شود.... چندین جایگزین را پیدا کرده و ارائه می دهد که می توانید از بین آنها هر کدام را انتخاب کرده و عبارت اشتباه را جایگزین کنید. جالب است بدانید که این ابزار حتی دلیل اشتباه بودن جمله شما را نیز مشخص می کند.


3. سرقت ادبی

یک ویژگی بسیار ترسناک Grammarly این است که وقتی متنی را می نویسید، آن را با میلیاردها پست دیگر در اینترنت مقایسه می کند و به شما می گوید که مثلاً آن قسمت از متن سرقت ادبی از یک مقاله است. یا کل متن کپی از متن شخص دیگری است و خلاصه متن شما خاص می شود و حق کسی تضییع نمی شود.


4. سبک نوشتن

یک لحظه وجود دارد، مثلاً وقتی می خواهید برای گروه خاصی از افراد متنی تهیه کنید و این متن برای رسیدن به هدفتان بسیار مهم است (مثلاً متن سخنرانی)، Grammarly با کلمات خاص تری به این متن می رسد. و جملات زیباتر و مفهومی تر و در مجموع رسمی و درست می نویسد و متن درستی ارائه می دهد (البته به هیچ وجه تغییری در معنی و مفهوم کلی جملات او ایجاد نمی کند، فقط آنها را رسمی و زیباتر می کند) .


برای این کار در خود برنامه باید مشخص کنید که مثلاً چه کسانی خواننده یا شنونده متن شما هستند (مثلاً دانشمند یا سیاستمدار یا ...) یا مثلاً می خواهید متن شما باشد. رسمی یا دوستانه یا... . و انبوهی از گزینه های دیگر

اکانت Grammarly برای چه کسانی مناسب است؟
تنها یک پاسخ برای این سوال وجود دارد و آن این است: همه. هرکسی که بخواهد متنی به زبان انگلیسی تهیه کند می تواند از این ابزار استفاده کند.

با این حال، اجازه دهید دسته ای از افرادی را به شما نشان دهم که می توانند بهترین استفاده را از این برنامه داشته باشند:

- تولیدکنندگان محتوا

- نویسندگان آزاد

- نویسندگان داستان کوتاه، رمان و...

وبلاگ نویسان

- بازاریابان فضای مجازی

- بازرگانان

- دانش آموزان و دانشجویان و...

فرقی نمی کند مبتدی باشید یا نویسنده حرفه ای، در هر صورت همیشه ممکن است یک سری مشکلات در گرامر، املا یا … در متن شما و Grammarly می تواند به شما کمک زیادی کند.

البته یک چیز خنده دار نیست و آن این است که حتی گرامر هم ممکن است بعضی جاها اشتباه کنید مخصوصاً اگر متن شما سطح بالایی داشته باشد مانند متنی از نوشته های رجب نیچه و ... پس این این سریال هم مثل همه برنامه های دیگر دارای ایرادات و ایراداتی است.

نحوه کار با Grammarly: پنج ویژگی مهم خرید اکانت گرامرلی که باید امتحان کنید

1. پیشنهادات متنوع گرامری

همانطور که قبلاً گفتم، این برنامه فقط برای تشخیص و تصحیح گرامر و املای متن شما نیست، در واقع Grammarly از هوش مصنوعی مطابق با سبک انتخابی شما استفاده می کند (مثلاً آیا آن متن را برای تجارت می خواهید یا برای دانشگاه یا هر چیز دیگری که می خواهید. می خواهید).


البته تاکید می کنم این جملات و کلماتی که می گویم فقط پیشنهاد است و به هیچ وجه لازم نیست از آنها استفاده کنید و می توانید متن خود را به همین شکل قرار دهید.

۲. گرامر ایمیل یا نظر خود را در فضای مجازی بررسی کنید

همیشه قبل از ارسال ایمیل یا ارسال یا نظر دادن در فضای مجازی با Grammarly چک کنید تا حتی اگر گرامر بدی دارید به شما بگوید و گم نشوید. به عنوان مثال، به جای عالی بودن، می توانید awesome خود را با حواس پرتی یا هر چیز دیگری تایپ کنید، و آنها متوجه اشتباه شما در هنگام ارسال نخواهند شد، بنابراین قبل از زدن دکمه ارسال، مطمئن شوید که متن خود را با Grammarly تصحیح کرده اید.

3. متن را برای سرقت ادبی بررسی کنید

رجب: قبلاً صحبت کرده ام، ببین مثلاً آمده ای متنی از نویسنده دیگری را بخوانی و می خواستی متنی با الهام از آن متن بنویسی، اما کم کم الهام رد می شود و عملاً کپی و یک متن است. سرقت ادبی سرقت ادبی.هنگامی که متن خود را کامل کردید، روی Plagiarism کلیک کنید و Grammarly متن شما را با میلیاردها متن دیگر در اینترنت مقایسه می کند و به شما می گوید که متن شما دقیقاً کجا کپی متن دیگری است (این ویژگی فقط برای نسخه برتر است).


4. از اشتباهات درس بگیرید

این برنامه گزارشی از اشتباهات دستوری، املایی و ... که در هفته رجب مرتکب شده اید را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند. حتی پیشرفت و انبوهی از اعداد و نمودارهای دیگر را نشان می دهد، مثلاً چه کسی این اشتباه گرامری را در هفته گذشته مرتکب شده است و تعداد زیادی گزارش دیگر، و شما می توانید دفعه بعد از این اشتباهات برای بهبود متن خود استفاده کنید.

 

5. صفحه کلید گرامر

همانطور که ممکن است تجربه کرده باشید، تایپ با تلفن همراه واقعا دشوار است و می توانید اشتباهات تایپی زیادی داشته باشید. بنابراین مهم نیست که از اندروید یا iOS استفاده می کنید، می توانید برنامه صفحه کلید Grammarly را دانلود کنید و خطاهای گرامری، املایی و غیره را هنگام تایپ تصحیح کنید. این برنامه مانند ابزار آنلاین Grammarly عمل می کند و پیشنهادات و توصیه های کلی را برای زیباتر کردن متن شما ارائه می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت یوتیوب

خرید اکانت یوتیوب


بدون شک می توان یوتیوب را یکی از بزرگترین پلتفرم های اشتراک گذاری محتوای ویدیویی دانست که اخیراً به یکی از منابع کاربران یوتیوب تبدیل شده است. در واقع یوتیوب را باید بزرگترین وب سایت رایگان اشتراک گذاری ویدیو در نظر گرفت. ترافیک وب سایت به سطحی رسیده است که الکسا پس از گوگل رتبه بندی می کند.

 

  

اگر می خواهید بدانید چرا باید اکانت یوتیوب بخرید، بهتر است ابتدا کمی در مورد یوتیوب راجب بدانید. یوتیوب بدون شک یکی از بهترین سرویس های پخش آنلاین ویدئو در اینترنت است که محتوای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما این سرویس کاملا رایگان نیست و سعی دارد با پخش تبلیغات بین ویدیوهای خود آن را جبران کند. علاوه بر پخش تبلیغات گاهی آزاردهنده، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. چند سال پیش یوتیوب سرویس YouTube Red را معرفی کرد که نام خود را به اشتراک YouTube Premium تغییر داد. با خرید YouTube Premium می توان تمامی محدودیت ها و تبلیغات یوتیوب را حذف کرد.

ویژگی های خرید اکانت یوتیوب
- با YouTube Premium به YouTube Music دسترسی پیدا کنید

- امکان تمدید اشتراک

- فیلم ها بدون تبلیغات نمایش داده می شوند

- امکان دانلود فیلم وجود دارد

- استفاده در تمامی پلتفرم ها

- امکان پخش ویدیوی پس زمینه در دستگاه تلفن همراه خود (هنگام استفاده یا عدم استفاده از برنامه دیگری در صفحه اصلی)

- دسترسی به بخش اصلی YouTube (ویدیوهای یوتیوب، سریال ها و محتوای انحصاری)

یک حساب YouTube Premium و اشتراک بخرید
YouTube و YouTube Music برخی از محبوب‌ترین سرویس‌های Google هستند که می‌توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید، اما سرویس‌های رایگان محدودیت‌هایی در پریمیوم کردن حساب شما و تبدیل آن به YouTube Premium دارند. ناپدید خواهند شد.قبل از خرید حساب کاربری این نکات را بخوانید:
با خرید این محصول، اشتراک YouTube Premium + Music در ایمیل شخصی شما فعال می شود.


 

فعال سازی از طریق روش Family انجام خواهد شد.
مشابه حالت رایگان، می توانید از طریق آدرس IP هر کشوری به این سرویس دسترسی داشته باشید.
پس از خرید، لینک فعال سازی به جیمیل شما یا ایمیلی که در زمان خرید ثبت نام کرده اید ارسال می شود.
ما برای فعال کردن آن نیازی به رمز عبور Gmail / Gmail شما نداریم.
ارسال لینک فعال سازی ممکن است 1 تا 24 ساعت طول بکشد.
اشتراک YouTube Premium در Gmail یا حساب Google شما نباید فعال شود.
حساب شما نباید عضو خانواده دیگری باشد.
لینک دعوت در صورت عدم پذیرش ممکن است تا 3 بار مجددا ارسال شود.

.

تعداد بازدید از این مطلب: 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
ویژگی های خرید اکانت هولو

سرویس Hulu چیست؟
Hulu امروزه یکی از بهترین مکان ها برای تماشای آنلاین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با کیفیت بالا است.

Hulu هزاران عنوان تلویزیونی و فیلم را ارائه می دهد، و بدون شک تعداد زیادی هستند که نمی توان آنها را در این پست فهرست کرد.

Hulu در حال حاضر بزرگترین رقیب نتفلیکس است. با استفاده از این سرویس به هزاران ساعت آرشیو فیلم و سریال در سراسر جهان دسترسی خواهید داشت.

شبکه آنلاین Hulu که در سال 2007 تأسیس شد، با بیش از 600000 کانال تلویزیونی محبوب در سراسر جهان، به ویژه در ایالات متحده و ژاپن، به خوبی شناخته شده و محبوب است و تمام ویژگی های سرویس نتفلیکس را دارد.

در Hulu بیش از 600000 کانال تلویزیونی پرطرفدار و پرطرفدار وجود دارد که مردم می توانند بدون هیچ محدودیتی در مورد فیلم و سریال از آنها دیدن کنند و لذت ببرند.

ویژگی های خرید اکانت هولو چیست؟

امکان به روز رسانی لحظه های فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی، ارائه محتوای اختصاصی، پخش بدون وقفه با بالاترین کیفیت، گرافیک و رابط کاربری بسیار قوی و آسان، از مهمترین ویژگی های این پلتفرم می باشد.

لازم به ذکر است که Hulu حقوق انحصاری فیلم های انحصاری دیزنی را به دست آورده است و بسیاری از طرفداران فیلم های والت دیزنی فیلم های مورد علاقه خود را در این شبکه دنبال می کنند.

به دلیل این ویژگی های شگفت انگیز، توصیه می کنیم یک حساب Hulu Premium خریداری کنید. زیرا این کار مجموعه ای بی پایان از بهترین و جذاب ترین مطالب را در اختیار شما قرار می دهد و وارد دنیای بزرگی از فیلم ها و سریال ها خواهید شد.

مزایای خرید اکانت هولو چیست؟
با خرید اکانت Hulu، اجازه دارید تا 200 ساعت از برنامه ها، فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را ضبط و ذخیره کنید.شما به هیچ وجه چنین ویژگی هایی را در Netflix پیدا نخواهید کرد.

سرویس پخش Hulu رایگان نیست و برای استفاده از آن باید یک اشتراک ماهانه خریداری کنید که قیمت اشتراک آن 12 دلار در ماه بدون تبلیغات است.

اما شما می توانید فقط با خرید مجوز بازار ، حساب این سرویس منحصر به فرد را به صورت قانونی از طریق ایمیل شخصی خود خریداری کنید.

دوستداران فیلم و سریال های تلویزیونی قطعاً از خرید یک حساب حق بیمه Hulu لذت خواهند برد. از آنجا که آنها می توانند به محض انتشار قسمت جدیدشان ، فیلم ها و سریال های جهانی را تماشا و لذت ببرند.

قبل از خرید حساب Hulu به نکات زیر توجه کنید:
حساب اختصاصی:
حساب نوع اختصاصی به این معنی است که حسابی که فقط توسط شما به شما تحویل داده شده است و شما تنها صاحب حساب اصلی هستید و برخلاف سایر فروشگاه ها ، توسط یک خارجی دیگر هک یا هک نمی شود.
مزیت حساب های ارائه شده توسط مجوز بازار این است که برخلاف همه فروشگاه های موجود ، حساب شارژ می شود و به طور کامل در ایمیل شخصی شما فعال می شود. ایمیل مرتبط با این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال می شود.
شارژ و فعال کردن حساب شما کاملاً قانونی است.
بر خلاف سایر فروشگاه ها ، به دلیل پرداخت قانونی توسط ما ، حساب شما در طول دوره اشتراک به هیچ وجه از بین نمی رود و از حالت قبل از عمل حذف نمی شود.
می توانید بدون محدود کردن شماره ، حساب مورد نظر را در هر دستگاه وارد کنید.
شما می توانید حداکثر 6 پروفایل را برای افراد مختلف ایجاد کرده و به هر یک از آنها وصل شوید.
حساب شما در طول دوره اشتراک ضمانت جایگزینی دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل ، حساب مناسب جایگزین می شود.
تغییر اطلاعات حساب شما مجاز است.
برنامه حساب Hulu بدون تبلیغات است.قبوض دارای ضمانت 100% سلامت و عدم بروز مشکل در حین اشتراک می باشد.
حداکثر زمان ارسال این صورتحساب از 1 تا 24 ساعت می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به پشتیبانی تلگرام ما مراجعه کنید.


حساب مشترک (حساب اختصاصی):
شما یک حساب حقوقی از پیش ساخته شده Hulu با حساب منحصر به فرد خود دریافت خواهید کرد.
اشتراک اشتراکی به این معنی است که حسابی که برای شما ارسال شده است به اشتراک گذاشته شده است.
اکانتی که دریافت می کنید هک نمی شود، بلکه با مجوز مارکت ساخته و خریداری می شود.
فقط در دو دستگاه می توانید حساب ها را وارد کنید.
شما مجاز به استفاده از حساب کاربری خود هستید و اجازه ورود به حساب های دیگر یا دستکاری سایر حساب ها را ندارید.
شما مجاز به تغییر اطلاعات حساب کاربری خود نیستید و در صورت تغییر مشخصات حساب خود یعنی نام حساب، نام حساب، رمز عبور و ایمیل، دسترسی شما به سرویس بدون بازپرداخت مسدود خواهد شد.
شما مجاز به تغییر اطلاعات حساب خود نیستید و در صورت تغییر مشخصات حساب کاربری: نام حساب، رمز عبور و ایمیل، دسترسی شما به سرویس بدون بازپرداخت مسدود خواهد شد.
طرح حساب قابل اجرا Hulu بدون تبلیغات است.
صورت حساب را تضمین سلامت 100٪ و در طول دوره اشتراک هیچ مشکلی وجود دارد.
مدت زمان اشتراک حساب از 25 تا 30 روز است.
ساعت حداکثر برای ارسال این لایحه از 1 تا 24 ساعت است.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به پشتیبانی تلگرام ما مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 754
برچسب‌ها: خرید اکانت هولو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت کانوا پرو

خرید اکانت کانوا با گزینه بازیابی
چندین برنامه طراحی و ویرایش وجود دارد و Canva یکی از آنهاست. در حقیقت ، Canva بستری برای طراحی پوستر ، فیلم ، آگهی ، دعوت نامه و کارتهای کارت پستال و غیره است که می تواند برای مبتدیان و متخصصان مناسب باشد. Canova در سال 2013 تأسیس شد و اکنون بیش از 15 میلیون کاربر دارد.

هدف "Kanova" تقویت همه در زمینه طراحی و نصب و غیره است. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه یا فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید یک پوستر زیبا و طراحی تبلیغاتی بسازید ، بوم بهترین انتخاب است.

این پلتفرم سکویی را برای ویرایش یا طراحی هر چیزی فراهم می کند ، و طیف گسترده ای از قالب ها (به راحتی سازگار) ، انتخاب برنامه ها و ویرایشگرها و ده ها گزینه دیگر را ارائه می دهد. از جلد کتاب گرفته تا مجله های الکترونیکی و موارد مشابه.

اشتراک این برنامه به دو شکل رایگان و حرفه ای ارائه می شود ، اما نسخه رایگان فرصت های بسیار محدود و کمی را به کاربران می دهد و اگر می خواهید از استفاده کامل از این برنامه لذت ببرید ، بهتر از یک اشتراک ویژه یا یکسان است واد مانند طرفدار ، استفاده کنید.

تفاوت اصلی بین حساب Canva و Canva Pro چیست؟
تفاوت اصلی بین نسخه پرداخت شده (Canva Pro) و نسخه رایگان این است که در نسخه پرداخت شده می توانید به طیف وسیع تری از الگوهای شخصی ، تصاویر موجود و غیره و همچنین فضای ذخیره سازی ابری بیشتر و عملکرد سریعتر دسترسی پیدا کنید. و متعلق به شما بالاتر خواهد بود.

در نسخه رایگان ، ذخیره ابری شما فقط 5 گیگابایت است و شما 250،000 قالب رایگان ، صدها هزار عکس و گرافیک و همچنین صدها طرح مختلف (پست در شبکه های اجتماعی ، ارائه ها ، نامه ها و غیره) دارید...) دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید دیگران را دعوت کنید و همزمان روی طرح کار کنید.
* اما با Canva Pro به بیش از 600000 قالب عالی و خاص (هر روز اضافه می شود)، میلیون ها تصویر و گرافیک و صدها ویژگی دیگر و از همه مهمتر 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در دسترس شما خواهد بود. Canva Pro همچنین به شما امکان می دهد یک کیت برند ایجاد کنید و بتوانید فونت ها و لوگوهای خود را تنظیم کنید (یعنی آن فونت یا ... در واقع به نام شما و برند شما ثبت می شود). ویژگی Magic Resize همچنین به شما امکان می دهد اندازه طرح های خود را برای پلتفرم های مختلف با یک کلیک تغییر دهید. با اشتراک Canva Pro، می توانید همزمان با هم تیمی های خود روی یک پروژه کار کنید، طرح ها را به عنوان یک الگو برای استفاده دیگران (به عنوان مثال، هم تیمی های خود) ذخیره کنید، محتوای خود را در هشت پلت فرم شبکه مجازی برنامه ریزی کنید. ابزار {Delete background .. در علاوه بر این، می توانید تعداد نامحدودی پوشه ایجاد کنید. بنابراین، اگر روی پروژه‌های بزرگ یا حتی کوچک اما مهم کار می‌کنید، نسخه Pro Canva قطعا ارزش دریافت دارد.
داشبورد و قالب ها را در حساب Canova خود طراحی کنید
استفاده از بوم بسیار آسان است و تخته طراحی به دور از پیچیدگی است. بلافاصله پس از ورود، تصاویر مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می توانید در یک نوار افقی در سراسر صفحه ایجاد کنید. Kanova همچنین از شما می‌خواهد که نوع گرافیکی را که می‌خواهید استفاده کنید (یا ایجاد کنید) انتخاب کنید، و حتی پیشنهاد می‌کند که کدام قالب‌ها برای پروژه شما مناسب‌تر هستند.در سمت چپ داشبورد ، می توانید تمام طرح ها و پوشه های دسترسی و غیره را مشاهده کنید ، و همچنین ببینید که آیا طراحی یا کار با شما به اشتراک گذاشته شده است یا خیر. کاربران طرفدار گزینه های گسترده تری برای انتخاب الگوها ، الگوهای و غیره دارند و همچنین می توانند از مارک و تغییر اندازه جادویی استفاده کنند (که در بالا توضیح دادیم). در ارتباط با ویرایش یا طراحی فیلم ها ، می توانید با کلیک بر روی عناصر ، عناصر طراحی (خطوط ، شکل و صداها و غیره) را به فیلم خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک فایل صوتی را به ویدیوی خود اضافه کرده و دکمه پخش را فشار دهید تا با استفاده از سطل زباله ، آن را از ویدیوی خود به طور کامل از ویدیوی خود حذف کنید. - -

   

    

  

  

 

ویژگی های خرید اکانت کانوا:
1. امکان چاپ مستقیم طرح های خود از طریق Canva

2. می توانید تصاویر را به دو روش بارگذاری کنید. یا از گزینه بارگذاری استفاده کنید یا تصویر را از دسک تاپ بکشید یا ... و آن را به داخل بوم بکشید.

3. امکان استفاده از طرح های خود در T -Shirt یا کارت ویزیت یا فنجان یا ....

4- همه تصاویر و گرافیک ها را طبقه بندی کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال یک عکس طبیعت هستید ، می توانید آن را در گروه {طبیعت جستجو کنید ..

5. امکان بارگذاری عکس و فیلم به طور مستقیم در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر و موارد مشابه.

6. ارائه فیلم ها و مقالات آموزشی کوتاه که شما را به استفاده از بوم تشویق می کند.

7. یک مرکز راهنمای وب سایت Canva داشته باشید که می توانید سوالات و مشکلات خود را بپرسید و در اسرع وقت به آنها پاسخ داده می شود.

Canva Pro اگر می خواهید از طراحی خود بیشترین بهره را ببرید ، یک سرمایه گذاری عالی است و همچنین به میلیون ها تصویر ، گرافیک ، پرونده های صوتی و تصویری و قالب های مختلف دسترسی پیدا می کنید.اما مهمترین ویژگی همانطور که قبلا ذکر شد 100 گیگابایت فضای ابری آن است که فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
وریفای (احراز هویت) حساب بایننس

آموزش تایید حساب بایننس (وریفای بایننس)
امتیاز 5.00 از 5 امتیاز مشتری 2 (نظر کاربر 2)
تایید اکانت بایننس با کمک کارت شناسایی و پاسپورت کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که در بایننس مشکلی ندارند و به راحتی می توانند بدون محدودیت در بایننس کار کنند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن کامل و ویدیوی زیر را مشاهده کنید، سپس برای اطلاعات اولیه ثبت نام (در صورت انجام)، نام انگلیسی، تاریخ تولد و عکس به آیدی تلگرام BitcoinVF بروید. مراحل ساخت شناسنامه یا پاسپورت تقریباً 24 ساعت طول می کشد و طبق ویدیوی زیر اطلاعات مربوط به محل و عکس شناسنامه یا پاسپورت را برای شما ارسال می کنیم تا بتوانید به راحتی هویت خود را تأیید کنید. اگر سوالی دارید از آیدی تلگرام BitcoinVF بپرسید.

وریفای حساب بایننس با کارت شناسایی و پاسپورت کشورهای مختلف امکان پذیر است. در این مقاله کارتی را به شما معرفی می کنیم که نیازی نیست نگران احراز هویت در صرافی بایننس باشید. امروزه صحبت های زیادی در مورد احراز هویت بایننس اکسچنج وجود دارد، چه چیزی در مورد احراز هویت ما را نگران می کند؟ بایننس به قدری با کاربران سختگیر شده است که ممکن است حساب شما مسدود شود و ممکن است همین الان که این مطلب را می خوانید نیاز به احراز هویت داشته باشید. در این آموزش نحوه تایید اکانت خود را در دو نسخه دسکتاپ و موبایل به شما آموزش می دهیم.

البته، ممکن است بخواهید برای تجارت و حفظ امنیت دارایی های خود یا شکستن محدودیت های معاملاتی، امنیت حساب خود را افزایش دهید.در این مقاله نحوه احراز هویت در بایننس را به شما آموزش می دهیم که تمامی مراحل پس از دریافت کارت شناسایی شما امکان پذیر است.
صرافی Bainance در سال 2017 شروع به کار کرد و توسط Changpeng Zhao و تیمش تأسیس شد. بایننس یک بورس چینی است و پس از 2 سال طرفداران بسیاری از نقاط مختلف جهان پیدا کرده است. بایننس در زمان آغاز به کار خود به حجم بالای معاملات روزانه معروف بود که مهم ترین دلیل توسعه این بازار سهام است.

چرا باید در احراز هویت حساب بایننس کنیم؟

یکی از سوالات متداول مخاطبان فارسی بایننس این است که چرا باید وارد بایننس شویم؟ پاسخ این سوال در چند سطر زیر داده خواهد شد و به طور کلی در این قسمت دلایلی که چرا باید احراز هویت در بایننس انجام شود را بیان می کنیم:

1. طبق قوانین مالی جهان
افرادی که در سراسر جهان شناخته شده هستند و ما به آنها سیاست گذار مالی می گوییم، قوانین و شرایطی را برای کاربران تعیین کرده اند که امنیت مالی را افزایش داده و از کلاهبرداری و سوء استفاده جلوگیری می کند. به عنوان مثال می توان به مفاد KYC (شناسه مشتری) و AML (ضد کاوش پول) اشاره کرد که باید از همه بازارهای رمزگذاری شده پیروی کند. احراز هویت نیز در این قوانین وجود دارد و ممکن است این یکی از اهداف شما برای احراز هویت بایننس باشد.

2. افزایش امنیت
ممکن است نگران حساب Bainance Exchange خود باشید و قصد دارید امنیت حساب خود را افزایش دهید. همانطور که احراز هویت را انجام می‌دهید، اعتبارنامه‌هایی مانند جزئیات حساب بانکی تغییرناپذیر است و به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ‌کس جز شما نمی‌تواند به حساب Bainance شما دسترسی داشته باشد.3. دسترسی به چندین ویژگی
شما احتمالاً از محدودیت های حساب عادی Bainance آگاه هستید. ثبت نام و فعال سازی Google Authenticator و… تنها بخشی از اطلاعات ارائه شده به Bainance است و به نوبه خود محدودیت هایی در تجارت شما دارد. Bainance همچنین برای خلاص شدن از شر این محدودیت ها ، احراز هویت را در مسیر کاربران قرار داد. افرادی که به سادگی برای Bainance ثبت نام می کنند محدودیت های زیر را دارند:

محدودیت حساب در مرحله دوم تأیید اعتبار به 50،000 دلار در روز و 500000 دلار در ماه افزایش می یابد و می تواند روزانه 200 بیت کوین را پس بگیرد. احراز هویت کامل همچنین محدودیت های معاملات را به 200000 دلار در روز و 2 میلیون دلار در ماه افزایش می دهد. خرید شناسه تمام محدودیت ها را حذف می کند و شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون هیچ محدودیتی تجارت کنید.

یادداشت های احراز هویت در صفحه bainance
حتما از IP (IP) که همیشه برای دسترسی به صفحه یا برنامه استفاده می کنید استفاده کنید.
زمان ارسال تصاویر از اسناد و داده های شخصی نباید از 15 دقیقه تجاوز کند. همچنین ، هنگام تأیید اعتبار با ID CRAD ، صفحه مرورگر خود را (بار دیگر بار) تازه نکنید.
اگر به هر دلیلی نتوانید اطلاعات تأیید اعتبار را ثبت کنید ، می توانید حداکثر 10 بار در روز اقدام کنید. در غیر این صورت ، شما باید 24 ساعت پس از آخرین اقدام خود برای تأیید اعتبار درخواست کنید.
اندازه عکسهای تحویل داده شده نباید از 5 مگابایت تجاوز کند.
تأیید Binance ممکن است چند روز طول بکشد.
اسناد مورد نیاز برای تأیید اعتبار شامل چندین مورد است که بهترین آنها برای کاربران ایرانی ، شناسه های سایر کشورها و بدون محدودیت مجاز است.پس از احراز هویت در بایننس، 1 ماه بعد می توانید از بیش از 20 اهرم استفاده کنید.
شما می توانید قبل از احراز هویت، سرمایه خود را به کیف پول Trust Volt انتقال دهید و پس از تکمیل احراز هویت، ارزهای خود را به بایننس برگردانید (برای نگهداری طولانی مدت، بهتر است از کیف پول استفاده کنید، صرافی محلی برای معامله Be است).
آموزش احراز هویت در اپلیکیشن بایننس

لطفا به تمام نکات ذکر شده در ویدیو توجه کنید تا بتوانید به درستی از سرمایه خود محافظت کنید:.

تعداد بازدید از این مطلب: 708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView و ایمیل شخصی
این پلتفرم یک برنامه آنلاین برای جمع آوری و تجارت در انبار است که می تواند برای همه مفید و سودآور باشد (خواه یک معامله گران مبتدی ، حرفه ای و فعال باشد) و با خرید یک حساب تجاری از اکسل از فرصت آن بهره مند خواهید شد.

بستر TrendingView برای اولین بار در ژوئن 2012 به عنوان یک بستر اجتماعی برای تجارت سهام و معرفی زبان اسکریپت خود منتشر شد که به کاربران امکان می دهد نمودارها و شاخص ها را در خود جای داده و مشاهده کنند. به دلایل مختلف و همچنین تنوع آن ، این یک انتخاب محبوب در بین معامله گران و شرکت های مالی است.

ویژگی های این پلتفرم شامل ابزارهای تحقیقاتی گسترده مبتنی بر نمودار و همچنین فرصتی برای همکاری آنلاین با سایر بازرگانان است.

 

  

نکته منفی Rajab Trendingview این است که بیشتر خانه های کارگزاری بزرگ هنوز مستقیماً با آن ادغام نشده اند ، بنابراین شما باید به طور جداگانه با کارگزار مورد نظر خود تجارت کنید. بنابراین ، شما می توانید به راحتی با حساب TrendingView ، مفاهیم جدید ، نوسانات بازار ، نتایج نمودارهای احتمالی سهام و همچنین همکاری و ارتباط با سایر معامله گران ، از جمله ویژگی های TrendingView که می توانید با هر دستگاه استفاده کنید ، بررسی کنید.

 

برخی از ویژگی های خرید اکانت تریدینگ ویو
Premium Plan: کاربران Premium می توانند به تمام ویژگی های پلت فرم TrandingView دسترسی پیدا کرده و از آن حداکثر لذت ببرند.

  • شاخص فنی هالی: حداکثر 25 برای هر نمودار (جدول)
  • 25 نشانگر شاخص ها.
  • حداکثر 8 نمودار برای هر برنامه.
  • اعلان ها: حداکثر 400 هشدار بدون کوچکترین وقفه
  • دسترسی به سایت: حداکثر 5 دستگاه فعال به طور همزمان

 

قبل از خرید اکانت تریدینگ ویو و ایمیل شخصی به نکات زیر توجه کنید:
حساب نوع اختصاصی به این معنی است که حسابی که فقط توسط شما به شما تحویل داده شده است و شما تنها صاحب حساب اصلی هستید و برخلاف سایر فروشگاه ها ، توسط شخص خارجی دیگری هک یا هک نمی شود.مزیت حساب های ارائه شده توسط فروشگاه اکسل این است که برخلاف همه فروشگاه های موجود ، حساب شارژ می شود و به طور کامل در ایمیل شخصی شما فعال می شود. ایمیل های مربوط به این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال می شود.
حساب شما با یک حساب بانکی و یک شماره تلفن قانونی در اروپا و ایالات متحده به صورت کاملاً قانونی شارژ و فعال می شود و هزینه ای که دریافت می کنید برای پرداخت و صدور کارت اعتباری ارز خارجی است.
اگر قبلاً در این سرویس یک حساب کاربری ایجاد کرده اید ، حتما هنگام ثبت سفارش هنگام ثبت سفارش ، جزئیات حساب (نام کاربری و رمز عبور) را در قسمت توضیحات ذکر کنید. اگر این اطلاعات ارسال نشده باشد یا مشکلی در حساب شما وجود داشته باشد ، فعال سازی در حساب دیگری انجام می شود.
حساب خریداری شده با هزینه اولیه قابل تجدید و به روزرسانی نیست و در صورت خرید دوباره حساب جدیدی به شما داده می شود.
اگر می خواهید حساب خود را به روز کنید ، باید برای پشتیبانی آنلاین پیام ارسال کنید.
داده ها و اطلاعات ذخیره شده در حساب قبلی ممکن است به حساب جدید منتقل شود.
قبل از ورود به حساب خود ، باید مرورگر و کوکی ها را کاملاً پاک کنید.
استفاده از دو حساب تجاری مختلف با یک آدرس IP امکان پذیر نیست.
استفاده از یک حساب معاملاتی در حداکثر پنج دستگاه به طور همزمان امکان پذیر است.
بر خلاف سایر فروشگاه ها ، به دلیل پرداخت قانونی توسط ما ، حساب شما در طول دوره اشتراک به هیچ وجه از بین نمی رود و از حالت قبل از عمل حذف نمی شود.
تغییر اطلاعات حساب شما مجاز است.
دوره اشتراک از زمان تحویل حساب TradingView محاسبه می شود.
حساب ها دارای 100 ٪ ضمانت سلامتی و عدم وجود هرگونه مشکل در طول اشتراک هستند.حداکثر زمان ارسال این صورتحساب از 1 تا 24 ساعت می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به پشتیبانی تلگرام ما مراجعه کنید.
با خرید شما قوانین را خواندید و آنها را پذیرفتید.

تعداد بازدید از این مطلب: 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم
خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

Spotify یک ارائه دهنده خدمات صوتی و تصویری سوئدی است که در سال 2006 توسط دانیل اک تاسیس شد. Spotify تحت نام Spotify Technology S.A ترکیب شده است. با دفتر مرکزی در استکهلم، سوئد با دفاتر در 17 کشور مختلف در سراسر جهان. این یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پخش موسیقی در جهان است، با بیش از 356 میلیون کاربر فعال ماهانه تا مارس 2021، از جمله 158 میلیون مشترک پرداخت کننده، از جمله 159 میلیون مشترک در سراسر جهان.

Spotify موسیقی ضبط شده و پادکست های دیجیتالی شامل بیش از 70 میلیون آهنگ توسط برندهای ضبط و شرکت های رسانه ای را ارائه می دهد. به عنوان یک سرویس فرمیوم، ویژگی‌های اساسی با تبلیغات و کنترل‌های محدود رایگان است، در حالی که ویژگی‌های اضافی مانند گوش دادن آفلاین و گوش دادن غیرتجاری از طریق اشتراک‌های پولی ارائه می‌شوند.

کاربران می توانند موسیقی را بر اساس هنرمند، آلبوم یا ژانر مرور کنند و می توانند لیست های پخش Spotify را در بسیاری از اروپا و آمریکا، اقیانوسیه و بخش هایی از آفریقا از جمله آفریقای جنوبی، موریس و آسیا ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. در دسترس. انتظار می رود اسپاتیفای تا پایان سال 2021 در 178 کشور جهان عملیاتی شود.

این سرویس در اکثر دستگاه‌های مدرن از جمله رایانه‌های Windows، macOS و Linux، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های دارای iOS و Android و همچنین بلندگوهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مانند Amazon Echo و Google Home در دسترس است. برخلاف فروش یا دانلودهای فیزیکی که به ازای هر آهنگ یا آلبوم فروخته شده بهای معینی را به اجراکنندگان می پردازند، Spotify بر اساس تعداد استریم های اجراکننده برای تعداد کل آهنگ های منتشر شده، حق امتیاز پرداخت می کند.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد...

تفاوت بین Spotify و خدمات مشابه:
ما موسیقی مورد علاقه شما را ارائه می دهیم:
اگر شما یک کاربر Spotify هستید ، با Discover Weekly به خوبی آشنا هستید.

(کشف هفتگی) در واقع یک ویژگی خاص است که نمایانگر آخرین موسیقی است که ربات های Spotify احساس می کنند به یک لیست علاقه مند هستید.

دسترسی و انواع لیست های پخش:
یکی از دلایلی که Spotify بسیار محبوب است این است که به لیست پخش دسترسی دارد که کاربران ایجاد کرده اند و این باعث می شود کاربران بتوانند موسیقی مشابه موسیقی را در ژانر مورد علاقه خود پیدا کنند.

امکان پخش دستگاه های دیگر:
Spotify را می توان در دستگاه های دیگر یا بلندگوهای هوشمند پخش کرد. به این ترتیب ، هنگام پخش موسیقی ، می توانید آهنگ پخش را از برنامه به دستگاه دیگری (که در آن Spotify) یا یک بلندگو هوشمند تغییر می کند ، تغییر دهید.

چرا فروشگاه Accsell گزینه مناسبی برای شارژ و Spotify Premium است؟
فروشگاه ACCSELL باعث می شود حساب شخصی شما حق بیمه قانونی را با بهترین قیمت ممکن قانونی کند.
پشتیبانی از اشتراک های فروخته شده و تضمین شده تا آخرین روز اشتراک
فرصتی برای گسترش حق بیمه بدون هیچ مشکلی


نکات مهمی که باید قبل از خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم ایالات متحده (مکمل حقوقی Spotify) بدانید:

در صورت ارسال اطلاعات حساب خود در قسمت توضیحات ، شارژ و فعال سازی در حساب شخصی شما انجام می شود. اگر جزئیات نادرست باشد ، "مشخصات از جمله ایمیل و رمز عبور" به ایمیل خصوصی ما ارائه می شود
اگر حساب Spotify ندارید ، "حساب جدید" را انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش خود ، شماره سفارش خود را برای پشتیبانی ارسال کنید.اگر یک حساب کاربری دارید ، رمز ورود حساب Spotify را در بخش توضیحات یا سفارش برای ما ارسال کنید ، کد سفارش را به همراه رمز عبور پشتیبانی Spotify خود ارسال کنید.
شارژ و خرید حساب Spotify شما از نظر قانونی انجام می شود.
در صورت بروز هرگونه مشکلی در دوره حساب ، مشکل در اسرع وقت از طریق پشتیبانی برطرف می شود.
خرید و شارژ مجدد اشتراک Spotify با روش خانواده انجام می شود.
دلیل ارزان تر برنامه ها از قیمت های اولیه ، استفاده از تخفیف های ویژه Spotify است.
در روش خانواده ، اطلاعات با سایر اعضای خانواده با شما به اشتراک گذاشته نمی شود.
فعال کردن حساب شما می تواند از 12 تا 72 ساعت طول بکشد.
اگر اطلاعات حساب خود را (نامه و رمز عبور Spotify) به بخش توضیحات ارسال نکنید ، حساب خریداری شده از طریق ایمیل خاص برای شما ارسال می شود.
ما به رمز ورود ایمیل شما احتیاج نداریم!
اشتراک شما دیگر نباید فعال باشد.
می توانید لیست های پخش خود را از یک حساب به حساب دیگر منتقل کنید.
فروش حساب 100 ٪ نهایی است و شامل بازپرداخت نمی شود.
اگر ایمیلی از ما دریافت کرده اید ، حتماً آن را با ایمیل خود جایگزین کنید ، در غیر این صورت ضمانت اکسل از حساب حذف می شود.
به خاطر داشته باشید که هر حساب می تواند فقط دو بار به برنامه حق بیمه خانواده بپیوندد و سپس محدود شود. در این حالت ، یا باید یک محصول حساب محدود را خریداری کنید ، یا اگر یک حساب خانوادگی خریداری می کنید ، یک حساب جدید برای شما ایجاد می کنید و قادر خواهید بود همه لیست های پخش را به حساب جدید منتقل کنید. (آموزش)
همچنین می توانید حساب محدود خود را با یک سرویس بازیابی حساب Spotify محدود به روز کنید.بسته به شرایط حساب می توان با مناطق کانادا / انگلستان / هند حمل کرد. اگر منطقه حساب برای شما مهم است. ذکر در توضیحات محصول فراموش نشود.
در صورتی که حساب کاربری دارید اما رمز عبور آن را از طریق تلگرام یا قسمت سفارش سایت منتشر نکرده اید، پس از 12 ساعت سفارش شما با یک ایمیل ویژه اکسل تکمیل می شود.
اگر به هر دلیلی رمز عبور حساب شما نادرست باشد، یک حساب کاربری جدید ایجاد می شود و حق بیمه ایجاد می شود. توصیه می شود قبل از خرید رمز حساب خود را بازنشانی کرده و از طریق این لینک رمز عبور ساده تنظیم کنید.
اگر رمز عبور حساب به درستی در حالت "Transfer playlist" ارسال نشود، یک حساب کاربری ایجاد می شود و با یک ایمیل جدید (یا ایمیل اکسل یا ایمیل خودتان) تحویل داده می شود. در این صورت خریدار می تواند درخواست خود را برای انتقال پلی لیست ها از اکانت قبلی پس از تکمیل به پشتیبانی سایت یا تلگرام ارسال کند.
با خرید، قوانین Acsell را مطالعه کرده اید و آنها را می پذیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت اپل موزیک

Apple Music یک سرویس پخش موسیقی و ویدئو است که توسط اپل توسعه یافته است. کاربران موسیقی را برای پخش در دستگاه خود انتخاب می کنند یا به لیست های پخش موجود گوش می دهند. این سرویس همچنین شامل ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی Apple Music 1، Apple Music Hits و Apple Music Country می‌شود که در بیش از 200 کشور به صورت 24 ساعته پخش زنده دارند. این سرویس در 8 ژوئن 2015 اعلام شد و در 30 ژوئن 2015 راه اندازی شد. مشترکین جدید یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه را قبل از درخواست هزینه ماهانه دریافت می کنند.

Apple Music که در اصل یک سرویس موسیقی بود، در سال 2016 گسترش ویدیو را آغاز کرد. جیمی آیوین، مدیرعامل این سرویس گفت که هدف این سرویس تبدیل به یک "پلتفرم فرهنگی" است و اپل می خواهد این سرویس "تنها فروشگاه فرهنگ پاپ" باشد. این شرکت به طور فعال در تولید و خرید محتوای ویدیویی سرمایه گذاری می کند، هم از نظر موزیک ویدیوها و ویدیوهای کنسرت که از انتشار موسیقی پشتیبانی می کنند و هم از نظر سریال های وب و فیلم.

نسخه اصلی iOS Apple Music با منتقدان رابط کاربری "غیر بصری" نظرات متفاوتی دریافت کرد. با این حال، کتابخانه بزرگ آهنگ ها برای پخش و ادغام با سایر دستگاه ها و سرویس های اپل برای ردیابی لیست های پخش مورد تحسین قرار گرفته است. در iOS 10، این برنامه طراحی مجدد قابل توجهی دریافت کرد که بررسی های مثبتی را برای رابط به روز شده با شلوغی کمتر، ناوبری بهبود یافته و تاکید بیشتر بر کتابخانه های کاربران دریافت کرد. اپل موزیک پس از راه اندازی به سرعت محبوبیت پیدا کرد و تنها در شش ماه از مرز 10 میلیون مشترک گذشت.این سرویس تا ژوئن 2019 60 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

 

خرید اکانت اپل موزیک


اپل موزیک، همانطور که از نامش پیداست، یک سرویس پخش آنلاین موسیقی متعلق به اپل است. اگر تا به حال با Apple Music کار کرده اید، می دانید که ما باید برای هر آهنگ جداگانه هزینه کنیم. اما اکنون این سرویس این امکان را ایجاد کرده است که با خرید اشتراک در زمان مشخص و با اشتراک، از تمامی آهنگ ها بدون محدودیت استفاده کنید.

از نظر تعداد آهنگ، اپل و اسپاتیفای به طرز عجیبی یکسان هستند و اساسا هر آهنگ اپل موزیک روی اسپاتیفای است و بالعکس... اما یک سری ویژگی وجود دارد که این دو سرویس را از هم جدا می کند. یکی از این ویژگی ها امکان شخصی سازی موسیقی پیشنهادی اپل است. فضای Apple Music خود را با اطلاعاتی که در مورد خوانندگان و ژانرهای محبوب و حتی خواننده هایی که به آنها علاقه ندارید از شما می گیرد، شخصی سازی کنید.

ویژگی بعدی که به طور انحصاری توسط Apple Music ارائه می شود، بخش Apple Music Radio است. به این ترتیب شما به رادیو 24 ساعته اپل با تمام میکس های جالب و هیجان انگیز آنلاین دسترسی خواهید داشت. تمام این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌ها را می‌توانید با خرید Apple Music از حساب Cell خود دریافت کنید.

برخی از ویژگی های خرید اکانت اپل موزیک:

  • دانلود آهنگ و پخش آفلاین
  • دسترسی به بالاترین کیفیت ممکن
  • بدون نیاز به خدمات دیباگ
  • قابل استفاده در اندروید یا حتی ویندوز
  • به محتوای تجاری Apple Music دسترسی داشته باشید
  • یک پروفایل شخصی بسازید و دوستان خود را دنبال کنید
  • به سیستم پیشرفته بی بدیل تحویل موسیقی Apple Music دسترسی داشته باشید

   

    

  

  

 


قبل از خرید اکانت اپل موزیک به نکات زیر توجه کنید:

با خرید این محصول، اشتراک Apple Music شما بر روی Apple ID شخصی شما فعال می شود.کشور (منطقه) Apple ID شما باید ایالات متحده باشد، اگر منطقه متفاوت است، می توانید آن را تغییر دهید.
فعال سازی از طریق روش Family انجام می شود.
Apple ID شما نباید عضو خانواده دیگری باشد.
هیچ اشتراک Apple Music دیگری نباید در Apple ID شما فعال باشد.
پس از خرید، یک ایمیل دعوت نامه به Apple ID شما یا به ایمیلی که در زمان خرید ثبت نام کرده اید ارسال می شود.
برای فعال کردن آن نیازی به رمز عبور Apple ID ندارید.
با پیوستن به خانواده، اطلاعات مربوط به شما با سایر اعضا به اشتراک گذاشته نخواهد شد.
تحویل از 3 تا 48 ساعت طول می کشد.
اعتبار اتصال برای دعوتنامه 7 روز است. در صورت عدم پذیرش و عضویت، فروشگاه اکسل مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراک شما ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید