دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4312
:: باردید دیروز : 1357
:: بازدید هفته : 8109
:: بازدید ماه : 8109
:: بازدید سال : 85121
:: بازدید کلی : 1711021
سقف کاذب چیست

سقف کاذب چیست؟
سقف کاذب پوششی غیر باربر است که پس از سقف سازه ای اعمال می شود. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری، پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم های تزئینی، جلوگیری از افت رطوبت و دما، ایجاد بستر مدرن نورپردازی متناسب با فضا و ... می باشد. . از جمله عناصری که در انتخاب سقف کاذب فضاهای مسکونی، خرید پانل پی وی سی، اداری و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سبکی، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال در نصب، عدم آسیب رساندن به ساکنان فضای در زمان وقوع حادثه، بین زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین جاذبه های معماری این عنصر را سازنده عنوان کرد. مانند تنوع بافت و رنگ، انعطاف در اجرا و .... در زیر انواع سقف های افت را معرفی می کنیم و مزایا و معایب برخی از رایج ترین آنها را بررسی می کنیم. سقف های چوبی، سقف کاذب آلومینیومی، ، سقف کاذب سیمانی رابیتس و گچ رابیتس، سقف گریلیوم، سقف کناف و گچ کاری آرمسترانگ،  و ....

 

روکش رابیتس کاذب: ساختار این پوشش عموماً میله ای و نبشی بوده و سطح آن از مش گالوانیزه و گچ می باشد. مزایا: قابلیت اجرای طرح های طاق و هندسی، در دسترس بودن مصالح مصرفی معایب: وزن بالا، محدودیت اجرا در شرایط اقلیمی، سرعت نصب متوسط.

سقف کاذب دامپا: این سقف CNC از ورق گالوانیزه گالوانیزه رنگی و روغنی و ورق آلومینیوم تولید شده و در انواع ساده، ریز سوراخ دار و درشت سوراخ در بازار مصالح ساختمانی عرضه می شود. مزایا: امکان نصب در فضای باز معایب: محدودیت طول، تولید و سرعت نصب پایین

  

     

سقف کاذب کناف:
 روی عرشه ساختاری ثابت شده است. مزایا:  کم و سرعت نصب نسبتا بالا معایب: عدم مقاومت در برابر آتش و بدون ضربه

 

 

سقف های کشسان یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده به عنوان سقف کاذب می باشد که می توانید در مقاله سقف کشسان چیست؟ در مورد ویژگی های آن بیشتر بدانید.

 خرید سقف کاذب با بهترین قیمت

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 17751
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
استون شیت

شرح
این پایه که به آن ورق استون شیت یا ورق سنگ مرمر نیز گفته می شود ، از سنگ است که به معنی سنگ و مرمر است که یکی از زیباترین سنگهای لوکس است.

سنگهای ایستاده یا مصنوعی از ترکیبی از پودر سنگی طبیعی و PVC و سپس در گیاه طراحی سنگی مورد نظر تشکیل شده و در برابر لاک ناخن ضد آب و مقاوم قرار داده شده است. این همان چیزی است که باعث می شود سنگ در مقایسه با سنگ طبیعی بیشتر باشد فشرده سازی مقاومت در برابر خم شدن ، کشش و یخبندان.(قیمت ماربل شیت)

برنامه Astonite شامل: نمای دیوار داخلی ، سقف ، دیوار پله ، نمای تزئینی و. واد واد است.

شرکت آذران پلاستیک بزرگترین تولید کننده دیوارپوش در ایران

 

 

مشخصات طراحی آبی وحشی:

 

  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 120 و 60 سانتی متر
  • ضخامت: 3.6 میلی متر
  • ابزار پلی یورتان
  • وزن در هر متر مربع: 7 کیلوگرم
  • وزن هر برگ با عرض 120 سانتی متر: 23.5 کیلوگرم
  • سطح هر برگ با عرض 120 سانتی متر: 3.36 متر مربع
  • ابزار پلی یورتان
  • وزن هر برگ با عرض 60 سانتی متر: 12 کیلوگرم
  • منطقه ای از هر برگ با عرض 60 سانتی متر: 1.68 متر مربع

 

ماربل شیت

لطفا به موارد زیر توجه کنید:
علیرغم تلاش شرکای ما برای حفظ قیمت های به روز شده در شبانه روز ، به دلیل تغییرات مداوم در قیمت ارزها و محصولات ، لطفاً برای تأیید قیمت با ارائه دهنده قیمت گذاری تماس بگیرید.
لطفاً قبل از انجام معامله یا پرداخت هرگونه پرداخت ، اطمینان حاصل کنید که کالاها یا خدمات صحیح هستند.
قیمت های ارائه شده در این سایت مبتنی بر تولید کنندگان و تأمین کنندگان است.
محصولی که به دنبال آن هستید ، بسته به نوع تولید کننده و تأمین کننده ، می توانید با چندین قیمت مختلف در سایت در دسترس باشید.(قیمت دیوارپوش)
قبل از خرید آنها ، همان محصولات را کاملاً بررسی کنید.

 

 

   

 

    

 

  

 

  

 

 

 

ورق سنگ مصنوعی پلاست؟
یکی از جدیدترین محصولات عملی برای اجرای پوشش های دیواری و سقف های دروغین ، که همچنین بهترین گزینه برای سنگ طبیعی است ، استفاده از ورق های طراحی سنگ مرمر است.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ امکان تولید در سایزهای دیگر متناسب با ورق نیز وجود دارد.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ امکان تولید در سایزهای دیگر متناسب با ورق نیز وجود دارد.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ امکان تولید در سایزهای دیگر متناسب با ورق نیز وجود دارد.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود

  

از دیگر محصولات جدید ماربل شیت ورق های بک لایت یا ورق های بک لایت اصلاح شده می باشد که به دلیل شفاف بودن این نوع ورق های ماربل شیت برای طرح های خاص یا نورپردازی و نور مخفی می توان از این ورق ها استفاده کرد.(آذران پلاستیک)

  

 

نحوه نصب لایه سنگ مرمر
همانطور که قبلا ذکر شد این محصول در دسته دیوارپوش ها و سقف های کاذب بوده و از جنس پی وی سی می باشد و مانند انواع دیگر دیوارپوش ها به صورت مستقیم و یا به کمک زیرسازی قابل نصب می باشد. برای قرار دادن این محصول از چسب استفاده می شود. به صورت ویژه روی دیوار یا سقف قرار می گیرد، سپس ابزار لازم به سلیقه خریدار بر روی دیوار و سقف قرار می گیرد.(آجر داخلی)

مجموعه آکای با کلیه محصولات و ابزار ماربل شیت به صورت خرده و عمده در خدمت کارفرمایان و همکاران می باشد برای مشاوره خرید، نصب و یا گرفتن نمایندگی فروش با کارشناسان آکاج با شماره تماس حاصل فرمایید.(آذران پلاستیک) 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 17508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست؟ مواد اولیه شما چیست؟
قبل از تعریف سنگ مصنوعی به این نکته اشاره کنیم که سنگ مصنوعی یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین مصالح ساختمانی است. سنگ مصنوعی در ساخت نما، دکوراسیون داخلی منازل و دفاتر تجاری کاربرد فراوانی دارد. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب سنگ مصنوعی می پردازیم.
سنگ‌های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ‌های طبیعی با افزودنی‌های دیگر به دست می‌آیند که وزن کمتری به آن‌ها می‌دهد و در نتیجه نصب آن‌ها را سریع‌تر می‌کند. برای اینکه بدانیم سنگ های مصنوعی از چه ساخته می شوند به اختصار می توان گفت که سنگ های مصنوعی از ترکیب سیمان، خاک رس، سنگدانه های ضایعاتی و خاک های سبک ساخته می شوند. مواد به کار رفته در این سنگ ها دارای کیفیتی بر اساس ملاحظات محیطی و انسانی می باشد. رنگدانه های اکسید آهن به این سنگ ها رنگ دلخواه می دهد. ترکیب به دست آمده از این طریق در قالب هایی ریخته می شود که دارای نقش و نگارهای سنگ های طبیعی است و به این سنگ ها ظاهری کاملا طبیعی می بخشد.

از نظر قیمت،  بسیار ارزان تر از سنگ های طبیعی هستند، زیرا سختی هایی که برای سنگ طبیعی انجام می شود تا آن را به بازار بیاورند و بتوانید از آن استفاده کنید، کمتر ضروری و کم هزینه است و ارتباط کمتری با سنگ های مصنوعی دارد. . این به ما اجازه می دهد تا سه برابر بیشتر از سنگ های طبیعی استفاده کنیم.

علاوه بر این، مقاومت مصالح و سازه آنها در فونداسیون های خاص به آنها امکان تحمل بارهای زیاد را می دهد. سنگ های مصنوعی در هر متر مربع برای قطعات تخت فروخته می شوند و در جعبه های چوبی دست ساز بسته بندی می شوند.وزن سنگ های مصنوعی با توجه به مدل آنها متفاوت است و از 15 کیلوگرم بر متر مربع در قطعات کوچک تا 37 کیلوگرم بر متر مربع در مدل های بزرگ متغیر است. رنگ سنگ های مصنوعی به مرور زمان از بین نمی رود. زیرا رنگ این سنگ ها به بخشی از ساختار سنگ مصنوعی تبدیل شده و در حین شکل گیری سنگ ثابت شده است. تجربه کاری نشان داده است که حتی پس از گذشت مدت زمان طولانی و در شرایط مختلف آب و هوایی مانند تغییرات فصلی و آب و هوای بد، تغییر قابل مشاهده ای در رنگ این سنگ ها مشاهده نمی شود.

  

     

برای ایجاد تکرار در اشکال ، هر الگو به صورت جداگانه با استفاده از صدها الگوی مختلف ساخته شده است. علاوه بر این، برای تقویت تفاوت ها به رنگ آمیزی توجه ویژه ای شده است تا هیچ قطعه ای شبیه به دیگری نباشد. سایه ها و ضدسایه ها به طور خاص با هم ترکیب می شوند تا پس از استفاده از سنگ مصنوعی با سنگ طبیعی که از آن ساخته شده است تفاوتی نداشته باشد و چون سنگ مصنوعی محصولی سیمانی است عمر مفیدی نسبت به سایر تولیدات دارد. محصولات سیمانی نیز دارند و برای کارهای بیرونی ساختمان مانند نما و کف ساختمان مناسب می باشند. تولید کنندگان معمولاً این مدت ماندگاری را ارائه می دهند.

از نظر مقاومت حرارتی در برابر دما می توان از سنگ های مصنوعی به دلیل تحمل حرارت در ساخت شومینه های فضای باز استفاده کرد. از آنجایی که مواد این سنگ ها درصدی از خاک رس دارند، آنها را برای گرما مناسب کرده است. به طور طبیعی این سنگ ها را می توان با ملات یا چسب استفاده کرد.

مزایا و معایب استفاده از سنگ مصنوعی
سنگ مصنوعی پودر و رزین معدنی طبیعی است که در خلاء یا با قالب های پلیمری کامپوزیت رنگ می شود.در بسیاری از بخش‌های ساختمان‌ها مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر ساختمان‌های عمومی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و طراحی‌های خانه مانند میز آشپزخانه، ماشین ظرفشویی، دیوارها و میزها قابل استفاده است. . این محصول حاوی مواد رادیواکتیو نیست. قابل استفاده مجدد و سازگار با محیط زیست است و یک ماده دکوراسیون سبز جدید است.

 

 

 

 

ديوارپوش سنگ مصنوعي مانند سایر مصالح سنگی تقریباً در همه زمینه ها قابل استفاده هستند. از رشته مهندسی عمران گرفته تا ساخت سایت های ساختمانی. قدمت استفاده از این سنگ ها به قرن 18 برمی گردد و امروزه پایداری و استحکام آنها به تازگی مشخص شده است. سنگ های مصنوعی به دلیل شباهت به سنگ های طبیعی بیشتر در ساخت ساختمان های اداری تجاری استفاده می شود.

 

 

مزایای استفاده از سنگ مصنوعی:
سنگ های مصنوعی به راحتی تمیز می شوند. در صورت لک شدن به راحتی می توان آن را با صابون یا مواد شوینده تمیز کرد.

سنگ مصنوعی ضد گرد و غبار بوده و امکان نفوذ مایع به داخل آن کم است. لکه های جوهر و سس را می توان به راحتی پاک کرد.

سنگ های مصنوعی در برابر ضربه مقاوم هستند. در مقایسه با سنگ یا پلیمر، توانایی مقاوم در برابر خراش آن قوی تر است. خراش های کوچک را می توان با سمباده پاک کرد.

در مقایسه با سایر مواد موجود، سنگ مصنوعی مقاومت حرارتی خوبی دارد. اما توصیه می شود از قرار دادن مستقیم اجسام داغ روی آن خودداری کنید.

سنگ مصنوعی یکی از مصالح مقاوم در برابر آتش است.

سنگ های مصنوعی در مجاورت مواد غذایی دارای استاندارد هستند و می توان مواد غذایی را در تماس مستقیم با آن قرار داد.

سوراخ هایی را می توان در سنگ های مصنوعی برای عبور لوله ها، کابل های برق و ... قرار داد.شیارها را می توان به راحتی در سنگ های مصنوعی قرار داد تا در مفاصل دیگر قرار بگیرند.

سنگ مصنوعی را می توان به هر شکلی که دوست دارید درست کرد.

سنگ مصنوعی را می توان در قسمت کوچکی ساخت و به این ترتیب مشکلات وجود بلوک های سنگی بزرگ برای ورودی ها برطرف می شود.

سنگ های مصنوعی را می توان قوی تر از سنگ های طبیعی ساخت.

 ارزان تر است.

سنگ ها نسبت به سنگ های طبیعی پایدارتر و بادوام تر هستند.

در سنگ های مصنوعی صافی یکنواخت وجود ندارد. در نتیجه به لطف بستر صاف سنگ های طبیعی، نگران نگهداری از سنگ مصنوعی نباشیم.

سنگ مصنوعی در برابر سایش، مواد اسیدی، دماهای بالا، ضربه های شدید، فشار، خمش و قابلیت نفوذ و حل شدن مقاوم است. تغییر شکل و چسبندگی آنها روش های خاص خود را دارد. از آنجایی که سطح آن هیچ حفره ای ندارد، لکه های آب و روغن نمی توانند به آن نفوذ کنند، بنابراین در برابر لکه نیز مقاوم است. می توان آن را به هر شکلی ساخت و در کاربرد آن اتصالی بدون لبه وجود دارد به گونه ای که با اتصال قطعات کوچک با چسب مخصوص و سپس پولیش مخصوص می توان سنگ ها را مانند یک سنگ بزرگتر به هم وصل کرد.

.

تعداد بازدید از این مطلب: 33554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
ورق ماربل شیت

ورق ماربل شیت چیست؟
بارها و بارها کلمه ورق مرمر را شنیده اید و اینکه چقدر ورق مرمر توانسته است صنعت دکوراسیون داخلی را تغییر دهد جای بحث دارد زیرا این صنعت در طول سال مواد جدید و متنوعی را می بیند اما چرا برخی از مواد نه تنها توانسته اند پس از ورود به بازار به سرعت خود را به خوبی تثبیت می کنند، اما همچنین توانسته اند بالاترین رتبه فروش را در چند سال بعد از خود داشته باشند.

یکی از این مواد و روش های خانگی ورق مرمر می باشد که واقعا زیباست.از زمان ورود ورق مرمر سایر مشتریان فقط به دنبال چند متریال خاص برای خرید مواد خود بوده اند.

اما با ورود این نمای داخلی ساختمان دیگری راه خوبی برای داشتن دکوراسیونی مناسب باز شد و همیشه هر مشتری که این متریال را ببیند و سپس آن را تهیه کند با زیبایی خاصی روبرو می شود.

ما به ورق ماربل شیت در بخش مدرن آذران توجه ویژه ای داریم و مطمئنا با تولید این محصول و همچنین توزیع سراسری ورق مرمریت در سراسر کشور افتخار دیگری را برای جامعه خود به ارمغان خواهیم آورد. اما اینکه چرا ورق مرمر بعد از چند سال پرفروش ترین ورق مرمر است، در این مقاله بارها به شما می گوییم و این مطلب ارزشمند را از زوایای مختلف بررسی می کنیم، کافی است در پایان مقاله ورق مرمر با ما همراه باشید.

تیغه سنگ مرمر یا تیغه سنگ نیز به همین معنی است. می توانید وارد برخی از فروشگاه های سراسر کشور شوید و این کلمه را از فروشنده پیدا کنید، اما در واقع نام اصلی آن که امروزه در کشورهای اروپایی نیز رایج است، همین است. ورق مرمریت یا سنگ مصنوعی به این دلیل نامیده می شود که محدوده دقیق سنگ را نه به عنوان درجه سنگین بلکه به عنوان یک درجه زیبا قرار می دهند.ورق سنگ مرمر

ورق ماربل شیت چیست؟
بارها و بارها کلمه ورق مرمر را شنیده اید و اینکه چقدر ورق ماربل شیت توانسته است صنعت دکوراسیون داخلی را تغییر دهد جای بحث دارد زیرا این صنعت در طول سال مواد جدید و جدیدی را به خود می بیند اما چرا برخی از مواد نه تنها توانسته اند پس از ورود به بازار به سرعت خود را به خوبی تثبیت کردند، اما چندین سال پس از آن توانسته اند رتبه های فروش برتر را نیز داشته باشند.


یکی از این مواد و روش های خانگی ورق ماربل شیت است که واقعا زیباست.از زمان ورود ورق مرمر، سایر مشتریان برای خرید مواد خود به دنبال چند ماده خاص هستند.

اما با ورود این نمای داخلی ساختمان راه دیگری برای داشتن دکوراسیونی مناسب باز شد و همیشه هر مشتری که این متریال را ببیند و سپس آن را تهیه کند با زیبایی خاصی روبرو می شود.

ما به ورق مرمریت در بخش مدرن آذران توجه ویژه ای داریم و مطمئنا با تولید این محصول و همچنین توزیع سراسری ورق مرمریت در سراسر کشور افتخار دیگری را برای جامعه خود به ارمغان خواهیم آورد. اما اینکه چرا ورق مرمر بعد از چند سال پرفروش ترین ورق مرمر است، در این مقاله بارها به شما می گوییم و این مطلب ارزشمند را از زوایای مختلف بررسی می کنیم، کافی است در پایان مقاله ورق مرمر با ما همراه باشید.(قیمت ماربل شیت)

تیغه سنگ مرمر یا تیغه سنگ نیز به همین معنی است. می توانید وارد برخی از فروشگاه های سراسر کشور شوید و این کلمه را از فروشنده پیدا کنید، اما در واقع نام اصلی آن که امروزه در کشورهای اروپایی نیز رایج است، همین است. ورق مرمریت یا سنگ مصنوعی به این دلیل نامیده می شود که محدوده دقیق سنگ را نه به عنوان درجه سنگین بلکه به عنوان یک درجه زیبا قرار می دهند.زیرا امروزه ساخت سنگ طبیعی سختی های خاص خود را دارد و سازندگان و یا کسانی که به دنبال تزئین خانه خود با سنگ هستند، اولاً به دلیل سنگینی زیاد و ثانیاً افزایش ضایعات نیروی کار و ثالثاً قیمت بسیار بالا و در در نهایت از کاری که می خواهند راضی نیستند، اما ورق مرمر این ورق سنگی یک تکه کاملا شبیه سنگ است، ظاهری سنگی به آن می دهد و این ویژگی را دارد که هرکس با سنگ کار کرده است، ورق مرمریت را مشاهده کنید.(آذران پلاستیک)

تولید کننده ورق های ماربل شیت.
تیم مدرن آذران پلاست با استعانت از خداوند متعال توانسته است این ماده ارزشمند را به خوبی تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد و تولید کننده ورق مرمر نیز به عنوان یکی دیگر از افتخارات آذران مدرن به مجموعه شما اضافه خواهد شد.

چون ورق مرمر توانسته قسمت های مختلف یک دکوراسیون را بپوشاند، در واقع اگر بخواهیم کمی واضح تر صحبت کنیم، اگر دیواری دارید که می خواهید دیوار را تزئین کنید، حتما به سنگ مرمر توجه ویژه ای داشته باشید. ورق . در خرید ورق سنگ مرمر حتما برای شما توضیح خواهیم داد که این ماده تا چه اندازه توانسته بازار داخلی و خارجی را پوشش دهد.

زیرا نه تنها مشتریان این متریال مربوط به کشور هستند بلکه مردم از سراسر دنیا این ماده را دوست دارند و در خلیج فارس ورق های مرمریت به خوبی به عنوان روکش دیوار معرفی شده اند و سازندگان این بخش نیز از آن استفاده می کنند. این تخته های مرمر توجه ویژه ای به آن دارند.(آذران پلاستیک)

زمانی که شخص یا شرکتی به عنوان تولید کننده ورق سنگ مرمریت، داشتن کلیه اجرای کامل این ورق سنگ مرمر و ارائه آن به این مشتریان محترم اهمیت ویژه ای دارد.

یعنی ورق مرمریت فقط یک ورق سنگ مصنوعی نیست، بلکه برای زیباسازی این ورق مرمر باید ابزارهای مختلفی را کنار هم قرار دهیم تا ویژگی های یک دیوار را به طور کامل مشخص کنیم و در اختیار مشتریان قرار دهیم.برای اینکه کمی واضح تر شود باید هنگام تهیه ورق سنگ مرمر ورق را روی دیوار نصب کنید و خودتان یا نصاب های امروزی آذران نصب کنید و به خوبی نصب شود ما ورق سنگ مرمر می سازیم.

برای تکمیل زیبایی دیوار ورقه های مرمر از ابزارهای مختلف که شکر خدا آذران مدرن بیش از پانزده ابزار مختلف مانند تسمه، تنه، تخته دامن، طناب، فتیله در اندازه های مختلف و همچنین طلا، نقره و لوازم جانبی مس در به مشتریان این امکان را می دهد تا منظره زیبایی از محیط ارائه دهند.

 

  

     

 

کارخانه تولید ماربل شیت

کارخانه تولید کننده ماربل شیت

پخش ماربل شیت

نمایندگی ماربل شیت

 

تخته سنگ مرمر بخر
برای خرید مستقیم ورق های مرمر از آذران مدرن نیازی به کار سختی ندارید، فقط اراده خرید این متریال را داشته باشید و نمایشگاه ما را برای نگاه دقیق تر به این محیط و در نهایت با کارشناسان 24 ساعته بررسی کنید. صحبت خود را انجام دهید

برای دوستانی که به شهرهای خوب کشورمان هم سر می زنند کار سختی نیست آنچه لازم است را بردارند زیرا این سنگ در تمامی مقاطع قابل اجراست که در قسمت برجسته ورق مرمر ارائه خواهیم داد.

اما اگر بخواهیم فقط به یک نکته اشاره کنیم که دوستانی که به شهر مراجعه می کنند این است که برخی از متریال های دکوراسیون داخلی به صورت تک خطی ساخته شده اند، مثلاً دیوارپوش فوم در مرکز و جنوب ایران به خوبی کار می کند، اما در قسمت The مناطق سردسیر کشور و شمال و شمال غرب کشور کارایی چندانی ندارند و یا بخشی از دیوارپوش ها در قسمتی که رطوبت بسیار زیاد است به صورت اتوماتیک است.خوب کار نمی کند اما در واقع ورق مرمر اینطور نیست، در همه محیط ها جواب خود را داده است و به خوبی روی دیوار و در هر جای دیگری نصب می شود، کافی است مزایای ورق مرمر را مطالعه کنید.

عملکرد ورق سنگ مرمر

قسمتی که بسیاری از دوستان منتظرند تا خیلی سریع با عملکرد ورق مرمر آشنا شوند و این ماده بسیار ارزشمند را ببینند، در این قسمت به سراغ این مطالب خوب می رویم و از این روش برای شما می گوییم.

در واقع مزیت ورق مرمر این است که ورق مرمر را می‌خرید و از هر چیزی که این دیوارپوش را کم می‌کند دوری می‌کنید، زیرا به گفته شاعر، ورق مرمر همه چیز خوب را در یک جا دارد. ورق این ویژگی را برای آن در نظر گرفتند و با نگاهی به بازار و خواسته و نیاز مشتریان از دیوارکوب، انواع ورق های مرمر را در سراسر ایران تهیه و توزیع کردند.

زمانی که برای اولین بار وارد ایران شد، ضدآب بودن آن اهمیت داشت، زیرا پیشینیان آن نتوانسته بودند عایق رطوبتی را در دیوارپوش به خوبی رعایت کنند، بنابراین ورق مرمر باید این مزیت را در درون خود داشته باشد، بنابراین، طبق بررسی و ارسال سنگ مرمر دال به در آزمایشگاه، درصد جذب آب این پوشش کاملاً صفر است که باعث می شود ویژگی در سرویس بهداشتی و قسمت بین کابینت ها به خوبی رشد کند، اما در مورد ویژگی دال سنگ مرمر باید به این نکته اشاره کرد:

  • ورق مرمر کاملاً ضد خش می باشد بنابراین می توان از آن در تمامی محیط ها استفاده کرد.
  •  کاملا ضد حریق است و خدای نکرده محیط آتش بگیرد خود آتش خاموش شده و سرایت نمی کند.
  • ورق مرمر کاملا ضد باکتری است، بنابراین در مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.
  •  با پشتیبانی
  • ورق مرمر کاملا ضد آب است و به هر میزان که دوست دارید با حوله تمیز می شود.
  • ورق مرمر با مواد شوینده و رسوب‌دهنده کاملاً سازگار است، بنابراین شوینده‌ها هیچ اثری ندارند.
  • ورق مرمر ظاهری کاملا یک تکه به شما می دهد و یکنواختی مزیت اصلی آن است.
  • ورق مرمریت کاملا مقرون به صرفه است و توانسته قیمت ریالی خود را حفظ کند.
  •  با بهترین قیمت.
  • ورق مرمریت کاملاً با محیط رنگ آمیزی شده و به دلیل داشتن رنگ های متفاوت برای هاردلاینر مناسب می باشد.
  • ورق سنگ مرمر به دلیل اینکه چندین بار UV است و مشکلی برای آن وجود ندارد، ثبات رنگ کاملی دارد.
  • ورق مرمر کاملا ضد حشرات و موریانه است و این مزیت در سایر دیوارپوش ها کمتر دیده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

تعداد بازدید از این مطلب: 18906
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
قیمت آجر داخلی

کوچه های قدیمی و قدیمی ترین محله ها را خوب به یاد دارم. آن موقع کوچک بودم و وقتی دست در دست هم در کوچه پس کوچه های محل قدم می زدم، تنها چیزی که می دیدیم دیوار خانه ها بود. چه دیواری! در آن روزها، تزئین خانه های اصلی با آجر مد بود. اینگونه بود که با خاطرات کودکی، آجر برای من تبدیل به یک نوستالژی شد. من حس لامسه را خوب می شناسم. زمانی که راه می رفتم دست دراز می کردم و روی دیوار آجری راه می رفتم، اما حالا همه چیز تغییر کرده است. من بزرگ شدم و احساس آن حس صمیمی و لمس آجر را در خیابانی که زندگی می کنم نمی بینم، اما می خواهم آن دوران و خاطرات سرگردانی با مادرم را دوباره زنده کنم. من تصمیمم را گرفته ام. این بار آجر را مهمان خانه ام می کنم.

آجر تزئینی
استفاده از  در داخل خانه دیگر عجیب به نظر نمی رسد. چه فضای مورد نظر در خانه باشد، چه مغازه یا کافه تریا. حتما حس خوب استفاده از آجر در طراحی داخلی را درک کرده اید. آجر یکی از مصالح بومی و کهن در معماری سنتی ایران است و به همین دلیل وجود آن در خانه اصالت را در دکوراسیون منزل به ارمغان می آورد. نکات مختلفی برای استفاده از آجر تزئینی در فضای داخلی منزل وجود دارد که می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

 

رنگ آجر قدیمی را انتخاب کنید.
آجرهای قدیمی معمولاً در رنگ های مختلف ساخته و اجرا می شوند. انتخاب این رنگ ها باید بر اساس سبک دکوراسیون شما، میزان نور فضای مورد نظر و همچنین سلیقه شخصی شما باشد. اما به طور کلی دو رنگ سفید و قهوه ای از پرطرفدارترین و تزیینی ترین ها در بین آجرهای تزئینی هستند.(آذران پلاستیک)
این رنگ آجری تزیینی در سبک های مختلف دکوراسیون انعطاف زیادی دارد. دلیل آن این است که رنگ سفید به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود و درست مانند رنگ دیوار سفید از تیره شدن و دلگیر شدن فضا جلوگیری می کند.

آجر تزئینی قهوه ای
قهوه ای برای  قدیمی در سایه های مختلف استفاده می شود. از قهوه ای تیره تا قهوه ای روشن و حتی ترکیبی از چند رنگ قهوه ای با هم. اما برخلاف آجرهای تزئینی سفید، این رنگ ها باید با دقت بیشتری انتخاب شوند زیرا برای همه سبک های دکوراسیون مناسب نیستند.

فضای مناسب برای آجرهای قدیمی
اصلاح فضاهای مختلف خانه
در بسیاری از خانه های قدیمی که با آجرهای دست ساز و مقاوم برای ساخت دیوار ساخته شده اند، در حین بازسازی فضا، با برداشتن لایه گچ از روی دیوار، می توان آجرها را احیا و به طراحی داخلی اضافه کرد، اما قبل از انجام این کار، از یک متخصص کمک بگیرید و مطمئن شوید که ساختمان شما آسیبی ندیده است. چسباندن مجدد آجر در این حالت نمای دیوار آجری را جدیدتر و جذاب تر می کند.(قیمت ماربل شیت)

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از این آجرهای قدیمی محدودیت مکانی ندارید. یعنی می توانید در فضاهای مختلفی مانند آشپزخانه، پذیرایی و پذیرایی، ورودی، راهروها و حتی اتاق نشیمن از آنها استفاده کنید.

  

     

 

کدام دیوار برای آجر تزئینی بهتر است؟
برای دکوراسیون خانه جدید می توان دیوار را به عنوان  نیز در نظر گرفت. در این روش باید از کارشناسان اجرای دیوار آجری بخواهید که دیوار را مطابق میل شما اجرا کنند. نصب آجرهای تزئینی در ابعاد متفاوت از آجرهای معمولی در ساختمان سازی تنها جلوه آجری به خانه شما می بخشد.انتخاب اینکه آجر کدام دیوار را برجسته کند به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه در این مورد این است که دیوار آجری به عنوان نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی ظاهر می شود. اگر رنگ سفید را برای دیوار آجری انتخاب کنید و البته دیوار خانه شما سفید باشد، انتخاب راحت‌تر می‌شود، اما بهتر است دیواری را انتخاب کنید که نمایان باشد. به عنوان مثال، دیوار پشت تلویزیون یا مبلمان خانه شما یک انتخاب ایده آل خواهد بود.(آذران پلاستیک)

همچنین می توانید در سمتی که می خواهید تابلوهای مختلف را نصب کنید، دیوار آجری انتخاب کنید و به این ترتیب پس زمینه ای خاص برای دیوار و آثار هنری خود انتخاب کنید. .

تعداد بازدید از این مطلب: 16066
موضوعات مرتبط: آجر داخلی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید دیوارپوش

شاید شما با کلمه ملیله آشنایی نداشته باشید، اما در واقع اینطور نیست. دنیای مدرن، گسترش فناوری و خلاقیت انسان، امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است. به عنوان مثال مجموعه ابزار طراحی که می توانیم آن ها را در دسته دیوارپوش ها قرار دهیم به طرز شگفت انگیزی گسترش یافته است.
با مقاله ای دیگر از شرکت تجارت مدرن در خدمت شما هستیم.

تعریف روکش دیوارپوش یا دیوارکوب
دیوارپوش پوششی است که روی دیوارها استفاده می شود و به آن روکش دیوار نیز می گویند.

حتما همه جا انواع دیوارها را دیده اید. این روزها می‌توانیم دیوارها را با هر متریالی، هر بافتی و هر طرحی انتخاب کنیم، بنا به سلیقه و هماهنگ با مبلمان و روح فضا، تنوع رنگ دیگری نیز جای خود را دارد.

انواع دیوارپوش


دو نوع دیوارکوب یا دیوارپوش وجود دارد:


دیوارپوش ام دی اف قابل شستشو ندارند و فقط روکش پی وی سی روی آن قرار می گیرد.
برای سهولت در تمیز کردن آن با یک پارچه مرطوب. عرض این نوع دیوارکوب ها 20-25 سانتی متر است
متر و طول آن 2.80 متر و ضخامت آن 8 میلی متر است.

روکش دیوار پی وی سی
پلی وینیل کلراید که به اختصار P.V.C نامیده می شود، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است.
این است. این یک مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است و در سال های اخیر جایگزین مصالح ساختمانی شده است.
سنتی شامل: خاک رس، چوب و بتن.

اندازه دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش های پی وی سی معمولاً 20-25 سانتی متر عرض، 3-6 متر طول و 8 میلی متر ضخامت دارند.دیوارکوب های پی وی سی توخالی بوده و در مقایسه با ام دی اف وزن بسیار کمی دارند، بنابراین به دلیل سبکی در خطوط انشعاب 6 متری برای فضاهای مرتفع و همچنین عرشه های پشت بام استفاده می شود.

این دیوارپوش ها کاملا قابل شستشو هستند و از جمله معایب آن می توان به خالی بودن آن ها در هنگام برخورد با جسم سخت یا نوک تیز سوراخ کرد و در صورت استفاده از دیوارپوش بسیار ضعیف گاهی اوقات ممکن است بعد از پوسیدگی و محو شدن روی سطح آن باشد. خود را برای مدت کوتاهی بدون ضربه خوردن.

برای دریافت قیمت دیوارپوش قابل شستشو با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.
سه نوع دیوارکوب PVC وجود دارد:
دیوارپوش های پی وی سی روکش دار: دیوارپوش های پی وی سی روکش دار که مانند دیوارپوش های ام دی اف دارای لایه پی وی سی مجزا هستند.
دیوارپوش پی وی سی چاپ شده: دیوارپوش پی وی سی چاپی; روی دیوارکوب های چاپی طرحی که به عنوان نمای دیوارکوب می بینیم روی دیوارکوب چاپ می شود و به مرور زمان و در اثر شستشو احتمال کمرنگ شدن آن وجود دارد.
چراغ دیواری پی وی سی ساده
دیوارپوش پی وی سی قابل شستشو می باشد.
یکی از معایب دیوارپوش های پی وی سی توخالی بودن آنهاست که ممکن است در اثر برخورد با اجسام ایجاد شود.
تیز، همچنین سوراخ شده.
از جمله مزایای دیوارکوب های پی وی سی ضد آب، نسوز و قابل شستشو می باشد.
نشان داد.

دیوارپوش های ارزان قیمت

مشتریانی که به دنبال دیوارپوش ارزان هستند مقاله جامع زیر را مطالعه کنند تا بتوانند دیوارپوش مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری انتخاب کنند. پس از انتخاب نوع دیوارپوش می توانند با کارشناسان کسب و کار مدرن تماس گرفته و قیمت را دریافت کنند.ملیله های تزئینی
ملیله های تزئینی را می توان از شیشه، چوب، چرم، سنگ، آجر و آلومینیوم ساخت. در مقاله زیر به شرح هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

روکش دیوار پی وی سی چوبی
اگر به دنبال خانه ای با شخصیت روستایی و اصیل هستید، اگر می خواهید طبیعت را وارد خانه خود کنید
آن را بیاورید یا اگر به دنبال فضایی مجلل و دنج هستید، دیوارپوش چوبی را به شما تقدیم می کنیم.

می توانید تخته های چوبی پهن یا باریک را انتخاب کنید، می توانید رنگ های چوبی هم رنگ (با رنگ طبیعی) را انتخاب کنید.
از چوب های تیره یا روغنی استفاده کنید، حتی می توانید آنها را به صورت افقی، عمودی یا مورب نصب کنید. این دیوارکوب ها خانه، محل کار یا اتاق شما را گرم، طبیعی و بسیار آرامش بخش می کنند.

با انواع مدل های چوبی بیشتر آشنا شوید.

می توانید یکی از این دیوارپوش ها را برای یک دیوار انتخاب کنید. اما گرچه تمایل دارید فضا را چوب کنید، اما آزاردهنده نیست، برعکس، حس پناه بردن به طبیعت را به شما القا می کند. امروزه به جای چوب طبیعی از لمینت استفاده می شود که طرفداران زیادی نیز دارد.

پریزهای دیواری
دیوارپوش چرمی
دیوارپوش های چرمی نسل جدیدی از دیوارپوش ها هستند. آنها را می توان در هر جایی با هر برنامه ای استفاده کرد. همچنین می توان از آنها در خانه ها، ادارات، هتل ها، مدارس و مهدکودک ها و حتی در فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده کرد.

این محصول نرم، ضخیم و مقاوم در برابر ضربه می باشد. به همین دلیل از آنها به عنوان عایق حرارتی، صوتی و ضد رطوبت استفاده می شود. بنابراین، اگر یکی از معیارهای انتخاب نور دیواری برای شما، قابلیت جذب صدا و عبور ندادن آن است، چرم گزینه بسیار مناسبی است.
چه در یک منطقه مرطوب یا سرد زندگی می کنید، این دیوارکوب ها انتخاب مناسبی هستند.همچنین می توانید این کاغذ دیواری ها را کمی ضخیم تر انتخاب کنید. دیوارکوب های چرمی در طرح های بسیار متنوعی از ساده گرفته تا راه راه و بافت دیده می شوند.

دیوارکوب
روکش دیوار سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی بسیار محبوب هستند. می توانید با نورپردازی خلاقانه و یا حتی ساده و معمولی از آنها استفاده کنید زیرا ترکیب این دو با هم جلوه فوق العاده ای به فضا می دهد.

ضد آب، سبک وزن، مقاوم در برابر آتش و نصب سریع هستند، حتی می توانید خودتان آنها را نصب کنید. زیرا نیازی به آب بندی و رنگ آمیزی ندارند. طرح ها، نقش ها و رنگ های آنها بسیار متنوع و چشمگیر است.

اگر در این مورد سوالی دارید، می توانید سوالات متداول این بخش را مطالعه کنید.

روکش دیوار سه بعدی
روکش دیوار سنگی
این دیوارپوش ها قدیمی و مغرور هستند. آنها اغلب برای تزئین فضاهای کانونی و برای یک دیوار استفاده می شوند.
بیشتر روی دیوارها برای قرار دادن پشت تلویزیون یا شومینه یا در ترکیب با آشپزخانه استفاده می شود، اما به خاطر داشته باشید که اینها فقط پیشنهادات طراحان است، آنها را می توان در هر جایی از اتاق استفاده کرد. یا از محل کار خود استفاده کنید.

فقط بهتر است زیاده روی نکنید. این دیوارکوب ها تنوع رنگ خوبی دارند که البته رنگ آنها محدود به طیف رنگی طبیعی سنگ ها است.

روکش دیوار سنگی
دیوارکوب آجری
این نوع دیوارپوش دارای طرح هایی شبیه به دیوارهای آجری است. آنها مدرن، خلاق و صمیمی هستند.

احساس جوانی و جذابیت را القا می کنند. رنگ آجر طبیعی یا سفید بسیار محبوب است.

آنها معمولاً برای دیوارهای جداگانه یا به عنوان پوشش پشتی تلویزیون یا شومینه استفاده می شوند.در اتاق خواب نیز بسیار محبوب است. حتماً بسیاری از این ملیله ها را در مکان های عمومی مانند کافه ها و رستوران ها دیده اید. به طور کلی، آنها در عین دوستانه بودن، حس متانت را نشان می دهند.

روکش دیوار آجری
روکش دیوار آلومینیومی
اگر از آلومینیوم کامپوزیت برای پوشش دیوارهای خود استفاده می کنید، می توانید ظاهری بسیار مدرن و صنعتی به فضاهای خود ببخشید.

ورق های کامپوزیت عموماً در ضخامت 4 میلی متر و در سایزهای 10*10 یا 15*15 یا 25*25 یا 50*50 میلی متر استفاده می شود. روکش دیوار کامپوزیت به صورت مورب نیز قابل نصب است. ما همچنین می توانیم آنها را در تمام فضای داخلی استفاده کنیم.

این نوع دیوارکوب ها دارای رنگ های متنوعی هستند، اما رنگ های طلایی، نقره ای و بژ پرطرفدارترین رنگ ها هستند. آنها به دلیل جنسیت به راحتی پاک می شوند. آنها سبک هستند اما برای نصب آنها به یک متخصص نیاز دارید زیرا کار آسانی نیست.

دیوارکوب های کامپوزیت اغلب در ترکیب با انواع شیشه ای استفاده می شوند که بسیار زیبا به نظر می رسند. آنها را می توان به تنهایی یا در ترکیب، حتی برای دیوارهای خارجی استفاده کرد

پریزهای دیواری
نور دیوار شیشه ای
این دیوارپوش ها ساده، جذاب و متنوع هستند.

جلوه های فوق العاده ای به فضا می دهند و می توان آنها را در ترکیب با انواع دیگر چراغ های دیواری استفاده کرد.

آنها به ویژه در آشپزخانه مفید هستند.

آنها احساس سرزندگی و شادابی را ایجاد می کنند و از رنگ های سرد تا رنگ های شاد را در بر می گیرند.

آنها می توانند کاملا ساده و بی خاصیت باشند یا حتی می توان از طرح های ظریف در فضای داخلی آنها استفاده کرد، حتی می توان به آنها بافت های متنوعی داد.

نصب آنها نسبتا آسان است، آنها از مواد ساخته شده اند.آنها در برابر ضربه مقاوم هستند و حتی اگر ضربه آنقدر قوی باشد که بشکنند، به هیچ وجه نمی شکنند، بنابراین بسیار ایمن هستند.

از آنها می توان به عنوان پارتیشن داخلی نیز استفاده کرد.

برای اتاق کودکان کاربردهای زیادی دارد و همچنین در فضاهای رسمی و اداری به راحتی می توان از آنها بدون غیر رسمی بودن استفاده کرد، در عوض در فضاهای شخصی تر حس صمیمیت و خلاقیت را نشان می دهد.

روکش دیوار شیشه ای
دیوارپوش های فوم برای آشپزخانه.
اگر به دنبال طرح های آجری برای آشپزخانه خود هستید، می توانید این کار را با استفاده از تابلوهای کاشی انجام دهید. نصب دیوارپوش های فومی بسیار آسان است و می توانید خودتان این کار را انجام دهید، فقط قسمت چسبنده استیکر را جدا کرده و روی آن بچسبانید. دیوارپوش های فومی علاوه بر زیبایی، عایق صوتی و حرارتی نیز هستند.

کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی
برای کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی کلیک کنید.

مزایای روکش دیوار

 

  • دیوار را از رطوبت محافظت کنید.
  • دیوار و محیط را زیبا کنید.
  • ایجاد عایق در برابر گرما، سرما و صدا.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • حشره نفوذ ناپذیر
  • آسان برای شستشو
  • نصب سریع و آسان


استفاده از دیوارکوب برای بسیاری از فضاهای مسکونی مناسب نیست، مگر اینکه روی ستون یا فضای بین کابینت آشپزخانه انجام شود، زیرا فضا را کم می کند.

استفاده از دیوارپوش بیشتر برای فضاهای اداری و تجاری مناسب است.

و اگر طبق اصول دکوراسیون انجام شود، فضا را بسیار شیک و رسمی می کند، به گونه ای که هیچ متریال تزئینی دیگری حتی کاغذ دیواری گران قیمت نمی تواند چنین رسمی به فضا بدهد.
دیوارکوب ها قیمت مناسبی دارند و نصب سریع و آسانی دارند.همچنین می توان آن را روی دیوار یا سقف نصب کرد.

استفاده از دیوارکوب یا روکش دیوار سریع ترین راه برای پوشاندن دیوارها و ایجاد منظره ای زیبا و زیبا در ساختمان است.
همچنین با معرفی محصولات مختلف چراغ دیواری، استفاده از این محصولات به سرعت در صنعت ساختمان سازی جدید رایج شده است، همانطور که امروزه در اکثر مراکز اداری، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، اتاق کنفرانس، رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و اداری رایج است. و …. نمونه ای از این محصولات را می بینیم.

مزایای دیوارکوب را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

 

  • قابل اشتعال
  • سبک و بادوام
  • نصب سریع و آسان
  • عایق سرما، گرما و صدا.
  • تنوع در طرح و رنگ.
  • قابل نصب بر روی تمامی سطوح.
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • قابلیت شستشو و ماندگاری رنگ.
  • غیر قابل نفوذ در برابر آفات


دیوارپوش ام دی اف و پی وی سی چه تفاوت هایی با هم دارند؟
دیوارپوش ام دی اف نسبت به نوع پی وی سی زیباتر است، جلوه بیشتری به فضا می دهد و مقاومت بیشتری دارد، اما مزیت سبک بودن و قابل شستشو بودن این امکان را برای فضاهایی که نم دار یا قابل شستشو هستند، از این نوع دیوارها می کند. پوشش بیشتر

 

کاربرد و قیمت دیوارکوب:

PVC های روکش دار گران تر از PVC های چاپ شده هستند.
دیوارپوش های پی وی سی باکیفیت معمولا در فضاهای بزرگ و شلوغ مانند هتل ها استفاده می شود که در هنگام آتش سوزی آتش نمی گیرند و ذوب می شوند.
برای دیوارهایی که رطوبت دارند بهتر است از دیوارپوش PVC استفاده شود زیرا ام دی اف با نفوذ آب متورم می شود.از نظر عایق بهتر است از دیوارپوش ام دی اف استفاده شود. حتی می توان قبل از نصب چراغ دیواری یک لایه فوم زیر آن نصب کرد تا بتواند به خوبی نقش عایق صدا و سرما را ایفا کند.
دیوارکوب های ام دی اف از نظر ظاهری زیباتر از پی وی سی هستند و در نتیجه برای محیط های اداری مناسب ترند.
دیوارکوب های پی وی سی با وجود اینکه 100% قابل شستشو هستند، اما برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب نیستند و بهتر است در این فضاها از سرامیک استفاده شود، به دلایل بهداشتی در این فضاها مجبور به استفاده از مواد شیمیایی هستیم و دیوارپوش ها نسبت به محصولات شیمیایی حساس هستند و میل می کنند. در صورت قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی پوسته پوسته می شوند. دیوارکوب ها را می توان به صورت عمودی یا افقی نصب کرد که بیشتر به صورت عمودی انجام می شود و سقف بلندتری را نشان می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 24522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
انواع دیوارپوش

امروز همه به دنبال تغییراتی هستند و با انتخاب موادی مانند کاغذ دیواری ، نقاشی ، طراحی و دکوراسیون ، زندگی و محیط کار خود را جذاب تر و مجلل تر می کنیم ، همه ما بارها و بارها نام دیوار یا آویز دیوار را شنیده ایم و ذهن ما به معنای آن نیاز دارد این عبارت ، این کلمه از پوشش یا ترمیم نقص یا پوشش نقص ناشی می شود ، و همانطور که گفته شد ، پوشش دیوار را پوشش می دهد ، به معنای پوشاندن یک دیوار یا مخفی کردن نقص دیواری و همچنین جلوه بزرگتر آن است.

هر نوع پوشش که ظاهر دیوار را با نصب آن تغییر می دهد می توان یک پوشش دیواری نامید. پوششی که سطح دیوار را در بر می گیرد و اثر خوبی دارد ، حتی کاغذ دیواری و رنگی که همه ما می دانیم بخشی از پوشش دیوار است ، بسته به طعم مشتریان ارزشمند ما و میزان هزینه های در نظر گرفته شده. آنها پوشش دیواری را که دوست دارند انتخاب می کنند.

 

پوشش دیوارپوش چیست؟
امروز همه به دنبال تغییراتی هستند و با انتخاب موادی مانند کاغذ دیواری ، نقاشی ، طراحی و دکوراسیون ، زندگی و محیط کار خود را جذاب تر و مجلل تر می کنند. ما بارها نام پوشش دیوار پانل PVC را شنیده ایم و ذهن ما به معنای این عبارت نیاز دارد این است که این کلمه از پوشش یا ترمیم نقص یا پوشش نقص آن ناشی می شود ، و همانطور که گفته شد ، پوشش دیوار را پوشش می دهد ، به معنای پوشاندن دیوار یا پنهان کردن دیوار اصلی و همچنین اثر بیشتر آن است.

آنها به طور کلی بسیار قدیمی هستند. آنها تقریباً از ابتدای ساخت و ساز درگیر در معماری و سازه های باستانی هستند. پوشش دیوار دارای سبک های مختلفی است ، اما در زمان های قدیم به روشی متفاوت ساخته شده است و امروز به دلیل پیشرفت فناوری به روشی متفاوت ساخته می شود. بنابراین ، پوشش های دیواری جدید سبک متفاوتی نسبت به نمونه های قدیمی دارند و مطمئناً کارآمدتر خواهند بود.پوشش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای دیوار خانه یا دفتر خود استفاده کنید. مواظب باش. هر نوع پوشش که ظاهر دیوار را با نصب آن تغییر می دهد می توان یک پوشش دیواری نامید.

Sik و نوع پوشش که سطح دیوار را پوشانده و اثر خوبی دارد ، حتی تصاویر پس زمینه و رنگی که همه ما می دانیم بخشی از پوشش دیوار است ، بسته به طعم مشتریان ارزشمند ما و میزان هزینه ها فکر می کنند می تواند متفاوت باشد شما عزیز می توانید انواع مختلفی را برای محیط خود انتخاب و استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقالات مرتبط را از هر زمینه و سبک بازار دکوراسیون داخلی و همچنین در وب سایت ALO Modern بخوانید.

نام دیگر منتسب به حصار دیواری است. معمولاً هنگام صحبت در مورد پوشش های دیواری یا پوشش دیواری ، ذهن ما ناخواسته به یک درب سبک ، سرعت اجرای زیاد ، نصب سبک و تمیز ، تنوع عالی و دسترسی سریع و آسان ، قیمت ارزان و مقرون به صرفه و همچنین یک اثر مناسب و خوب حرکت می کند. درسته؛ اگر کمی در مورد بازار دکوراسیون تحقیق کنید ، می توانید به راحتی پله های دیواری و پوشش های دیواری داشته باشید که مطمئناً در هر محیطی از فضایی که فکر می کنید به خوبی نصب می شوند ، و همچنین نصب سبک و راحت دارند و سریع و بدون خاک هستند. در فضای خود کار کنید.

یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود مردم به خرید انگیزه دهند ، زیبایی عظیم آن است. تفاوت بین فضای پوشیده از دیوار و یک دیوار صاف ، ساده و بدون آلودگی کاملاً آشکار است. بنابراین ، بدون شک ، استفاده از پوشش های دیواری باعث تغییر فضای داخلی و دکوراسیون محیط خانه یا کار ما خواهد شد.همچنین ، از آنجا که انسان نیاز به تغییر و پیشرفت دارد ، او همچنین محیط خود را به همان میزان تغییر می دهد. هر یک از این پوشش های دیواری دارای خواص خاص خود هستند و مطابق با این خصوصیات در محیطی مناسب برای ساخت و کاربرد آن پوشش دیواری استفاده می شود. مهم نیست که چه سبکی تصمیم می گیرید ، با توجه به نوع لولا کرکره که می توان ظاهر را بیشتر بهبود بخشید. در غیر این صورت ، شما قطعاً باید در مورد انتخاب خود تجدید نظر کنید. این تغییر قطعاً مفید است و می تواند بر خلق و خوی ما تأثیر بگذارد. این می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد ، می توانید با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار شوید. به عنوان مثال ، می توان آن را در برابر رطوبت ، ضد آتش و خود در برابر رطوبت شستشو یا مقاوم کرد.

پوشش دیوارپوش آجر پلیمری باعث تغییر در فضای داخلی و دکوراسیون محیط خانه یا کار ما می شود ، از این رو انسانهایی که به دنبال تغییر و پیشرفت هستند ، این تغییر قطعاً مفید است و می تواند بر خلق و خوی ما تأثیر بگذارد. این می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد ، پوشش های دیواری را می توان با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار کرد. به عنوان مثال ، می توان آن را در برابر رطوبت ، ضد آتش و خود در برابر رطوبت شستشو یا مقاوم کرد.

قیمت پوشش دیوار
قبل از تصمیم گیری برای خرید پوشش دیواری ، ابتدا باید قیمت آن را بدانیم. با توجه به تنوع پوشش های دیواری ، قیمت این محصول در بازار متفاوت است. پوشش دیواری بسته به مواد اولیه ، روش تولید و شرایط استفاده می تواند انواع مختلفی و قیمت های مختلف داشته باشد.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.بدون اینکه یک قدم به خارج از خانه خود بردارید.

ارزش زمان و زمان شما بسیار مهمتر از این است ، شما می خواهید آن را برای خرید کار ساده به عنوان یک پوشش دیواری خرج کنید ، اگر شما ، مشتریان عزیز ، می توانید در گذشته در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و به راحتی پوشش دیواری را خریداری کنید. دکوراسیون خانه و محل کار شما مهم نیست که در ایران در کجا قرار دارید ، هر زمان که نیاز دارید ، ما 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته در خدمت شما هستیم.

 

 

پوشش های دیواری را بخرید
اگر در تماس با یک تیم حرفه ای و یک شرکت معتبر باشید ، خرید یک پوشش دیواری می تواند آسان باشد. مطمئناً باید اطلاعات کافی برای خرید پوشش دیواری داشته باشید و دقیقاً بدانید که چه چیزی برای شما نیاز دارید تا بهترین خرید را با کمترین قیمت برای شما به ارمغان بیاورید.
در این مقاله ، ما سعی می کنیم درخواست های خدمات شما را گام به گام توضیح دهیم تا بتوانیم بهترین انتخاب شما را به اشتراک بگذاریم:

اساسی ترین سوال شرایط زیست محیطی پروژه ما است. برای اینکه بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم ، ابتدا باید بدانیم که پروژه ما در چه نوع آب و هوایی است و آیا پوشش دیواری که انتخاب می کنیم برای این آب و هوا مناسب است یا نه ، و همچنین ویژگی های مطالبی که انتخاب می کنیم.

به عنوان مثال ، در شمال و جنوب کشور ما ، یکی از مهمترین عوامل در انتخاب مقاومت آن در برابر رطوبت بالا و مواد ضد آب است. هر دوی این آب و هوا نیاز به مواد با دوام تر را احساس می کنند. در مناطق دیگر نیازهای مختلفی وجود دارد ، شما می توانید مطابق آنچه نیاز دارید آماده شوید و با آب و هوای منطقه سازگار شوید.

گام مهم دیگر هنگام خرید توجه به استفاده از فضا است. البته ، پوشش های دیواری اداری و پوشش های دیواری داخلی ممکن است یکسان نباشد ، مگر اینکه دکوراسیون های خاصی را در شرایط خاص یا محیط اداری خود در نظر بگیرید.بنابراین ، با توجه به استفاده از محیط ، ما باید الگوی ، رنگ و مواد را به روشی مناسب و برازنده برای آن مکان انتخاب کنیم و با قرار گرفتن در آن محیط احساس و انرژی لازم را بدست آوریم.

به عنوان مثال ، طراحی لابی با طراحی دفتر متفاوت است. و به همین ترتیب طراحی یک هتل لوکس می تواند با خانه شما متفاوت باشد. برای هر یک از این موارد ، مواد مناسب تهیه می شود که برای شما عزیز ارائه می شود.

خوب است بدانید که به عنوان یک مرتکب صدها پروژه مختلف برای ما هنگام خرید پوشش دیواری ، آنچه در پایان بسیار مهم است ، اندازه کار شما و مطالبی است که دوست دارید. با توجه به تمام معیارهای فوق ، می توانیم دریابیم که آیا پوشش دیواری که قصد خرید دارید برای شما مناسب است یا خیر ، و بسته به منطقه مورد نظر ، نوع مواد انتخاب شده ممکن است متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، هنگام طراحی تنها بخشی از دیوار پذیرش ، ما ترجیح می دهیم در مورد یک عنصر زیباتر با قیمت بالاتر فکر کنیم ، اما هنگام در نظر گرفتن یک دیوار ساختمان تجاری ، به دلیل اندازه زیاد آن ، معمولاً پوشش های دیواری ارزان تر را انتخاب می کنیم. با سرعت نصب بالاتر.

البته مهمترین اصل نباید فراموش شود. در زمان خرید ، با توجه به زیرساخت ها و شرایط عمومی محیط پروژه شما ، آنچه مهم است استفاده از بهترین نمونه های مواد موجود است. بنابراین ، تخصص قبل از خرید بسیار مهم است. این سطح از دیواره مورد نظر شما از هر نظر صاف و یکنواخت است و می توانید پوشش دیواری مورد نظر را خریداری کرده و آن را روی دیوار قرار دهید و نتیجه عالی داشته باشید ، کاملاً به زیرساخت های کار خود متصل شوید.

بعضی اوقات دیده می شود که زیرساخت های ناکافی و عدم رعایت استانداردها بهترین و بهترین مواد پوشش دیواری را از بین می برد ، که وزن این مسئله قبل از خرید پوشش دیواری است.البته ، برای پوشاندن صحیح دیوار و به طور پیش فرض ، باید چیزهای زیادی را در نظر بگیریم که باید انجام دهیم و نه ، و باید محدودیت ها را در نظر بگیریم ، به عنوان مثال: اگر سرعت ویرایش و اتمام کار مهم است ، و اگر ما هستیم نمی توان محیط اطراف را از تجهیزات موجود خالی کرد ، ما باید مواد نهایی را آماده کنیم. بعد از نصب استفاده کنید و نیازی به نقاشی نیست. واد واد من ندارم. من امیدوارم که ما نکات مفیدی را به شما ارائه دهیم و هنگام خرید پوشش دیواری ، به مشتریان عزیز کمک کنیم.

  

     

 

برای خرید پوشش دیواری ، من باید اطلاعات کافی داشته باشم و دقیقاً بدانم که چه چیزی باید بتوانیم با کمترین قیمت بهترین خرید را انجام دهیم. در این مقاله ما به صورت گام به گام برای توضیح درخواست های خدمات شما تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب شما را به اشتراک بگذاریم:

اول از همه ما باید بدانیم که پروژه ما در چه نوع آب و هوایی است و چه ویژگی هایی را باید داشته باشد ، به عنوان مثال: به شمال کشور به دلیل رطوبت بالا انتخاب شده باید مقاوم در برابر رطوبت باشد.

مرحله بعدی در نظر گرفتن استفاده از محیط است ، ما باید الگوی ، رنگ و مواد پوشش دیوار را به روشی مناسب و مناسب برای آن مکان انتخاب کنیم و با قرار گرفتن در آن محیط احساس لازم را بدست آوریم. و انرژی به عنوان مثال ، طراحی لابی با طراحی دفتر متفاوت است.

دامنه و مساحت کار بسته به منطقه ، نوع مواد انتخاب شده می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، هنگام طراحی تنها بخشی از دیوار پذیرش ، ما ترجیح می دهیم در مورد یک عنصر زیباتر با قیمت بالاتر فکر کنیم ، اما هنگام در نظر گرفتن یک دیوار ساختمان تجاری ، به دلیل سطح بزرگ ، معمولاً پوشش های دیواری ارزان تر را انتخاب می کنیم. با سرعت نصب بالاترکارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و هیچ ارتباطی با محدودیت ها ندارد، به عنوان مثال: اگر سرعت نصب و تکمیل برای ما مهم است و اگر نمی توانیم محیط را از تجهیزات موجود پاک کنیم، پس از نصب باید مواد نهایی را انتخاب کنیم. و نیازی به لکه گیری و . . . من ندارم.

امیدوارم نکات مفیدی به شما داده باشیم و در خرید دیوارپوش به شما مشتریان عزیز کمک کرده باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 26949
برچسب‌ها: انواع دیوارپوش ,
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401
نظرات
مخزن اکسیژن مایع

مخزن اکسیژن مایع (مخزن اکسیژن مایع)
اکسیژن مایع بسته به مقدار مورد نیاز کاربر در چندین ظروف مختلف برای نگهداری و حمل و نقل استفاده می شود. انواع ظروف مورد استفاده عبارتند از: چرخشی، سیلندر مایع مبرد و مخزن نگهداری سردخانه. مقادیر ذخیره سازی از چند لیتر تا هزاران گالن متفاوت است.

از آنجا که نشت گرما همیشه امکان پذیر است، اکسیژن مایع به طور مداوم تبخیر می شود. نرخ تبخیر بسته به طراحی ظرف و حجم محصول ذخیره شده متفاوت است. بنابراین مخزن اکسیژن مایع مطابق با کد و مشخصات قابل اجرا برای دما و فشار مورد نظر طراحی و ساخته می شود.

فروش مخزن اکسیژن مایع توسط شرکت تک گاز در ابعاد مختلف می باشد که هدف از انجام این کار رفع نیاز داخلی کشور جهت دسترسی سریعتر و خرید آسانتر مخزن اکسیژن مایع توسط مصرف کنندگان محترم می باشد. برای خرید مخزن اکسیژن مایع کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مخزن اکسیژن مایع را برای شما ارسال کنیم.

در زیر انواع مخازن اکسیژن مایع آورده شده است.

درب انواع مخزن اکسیژن مایع.

یک دوشاخه گرد در خروجی لوله ها از ورود رطوبت اتمسفر جلوگیری می کند و همچنین اجازه می دهد تا گاز تولید شده به دلیل تبدیل فاز از مایع به بخار خارج شود. این نوع مخزن اکسیژن مایع بدون فشار است.

رایج ترین واحد اندازه گیری ظرفیت دور لیتر است. مخازن اکسیژن مایع با حجم 5 تا 200 لیتر موجود می باشد.
یکی از اشتباهات رایج برخی از کاربران این است که سیلندرهای مبرد که مخازن تحت فشار هستند، گاهی اوقات با سازندگان اشتباه گرفته می شوند.

سیلندر مایع مبرد انواع مخازن اکسیژن مایع

سیلندرهای مایع مبرد نوعی مخزن اکسیژن مایع یا مخزن نیتروژن مایع هستند که تحت فشار قرار می گیرند و با پوشش خلاء پوشانده می شوند.این نوع مخزن نیتروژن مایع یا اکسیژن مایع مجهز به دریچه های فشار شکن و دیسک های پارگی برای محافظت از سیلندرها در برابر فشار می باشد.

سیلندرهای اکسیژن مایع تا فشار 350 psig یا (24 اتمسفر) کار می کنند و ظرفیتی بین 80 تا 450 لیتر مایع دارند. اکسیژن می تواند در فاز گاز با عبور مایع از یک بخارساز داخلی یا به صورت مایع تحت فشار بخار آزاد شود. هنگام خرید بطری اکسیژن مایع توجه به این نکات بسیار مفید خواهد بود.خرید مخزن کرایوژنیک با بهترین قیمت

مخازن نگهداری سردخانه
تأسیسات مشتری معمولاً شامل مخزن، مولد بخار و منیفولد کنترل فشار است.

خرید مخزن اکسیژن مایع یا نیتروژن مایع (نیتروژن مایع) می توانند به شکل کروی یا استوانه ای باشند و به صورت مخازن ثابت یا روی شاسی ریلی یا کامیون برای حمل و نقل آسان در مکان های ثابت نصب می شوند. حجم آن از 500 تا 420000 گالن (1893 - 1589873 لیتر) است.

تمام مخازن موجود در آنولوس دارای پوشش پودری و عایق خلاء هستند و مجهز به مدارهای مختلف برای کنترل پر شدن محصول، افزایش فشار، افت فشار، برداشت محصول و خلاء مخزن هستند. مخازن اکسیژن مایع بر اساس مشخصات استاندارد فشار و دما طراحی شده اند. قیمت مخزن اکسیژن مایع بسته به جنس و نوع این قطعات متفاوت خواهد بود.

ویژگی های مخزن اکسیژن مایع
پدال اکسیژن مایع برای جلوگیری از ورود گرما به مخزن به صورت غیر رسانا طراحی و ساخته شده است. اکسیژن مایع که مبرد است به کوچکترین حرارت حساس است و به سرعت تبخیر می شود.

برای خرید مخزن اکسیژن مایع ابتدا لازم است نیازهای کارفرما بر اساس ابعاد مناسب در نظر گرفته شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. برخی از شرکت ها در فروش مخازن اکسیژن مایع به این مهم توجه نمی کنند بنابراین خریدار متحمل هزینه اضافی می شود.مخازن اکسیژن مایع قبل از عرضه به بازار باید مورد ارزیابی قرار گیرند، بنابراین شرکت تک گاز تنها محصولاتی با گواهینامه معتبر و استاندارد ارائه می دهد. تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت سعی در رفع نیاز مصرف کنندگان عزیز دارد.

استفاده از مخازن اکسیژن مایع در بیمارستان ها
بیماران مبتلا به مشکلات ریوی باید از اکسیژن مایع برای تنفس استفاده کنند. در گذشته کپسول‌های اکسیژن در مصارف بیمارستانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما امروزه استفاده از آن‌ها دیگر جوابگوی نیازهای گسترده بیماران نیست و از مخازن اکسیژن مایع برای این منظور استفاده می‌شود. شرکت تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع در ابعاد مختلف و با بهترین قیمت مناسب سعی در رفع این نیاز اولیه به اکسیژن مایع برای بیماران محترم دارد.

روش دیگر استفاده از ژنراتورهای اکسیژن است. این دستگاه ها گرانتر از مخازن اکسیژن مایع هستند، اما مزایای خود را دارند. دستگاه اکسیژن ساز نیازی به شارژ مجدد ندارد و ایمنی خوبی دارد. اگر به دنبال هزینه کمتر هستید، خرید مخزن اکسیژن مایع گزینه بهتری نسبت به خرید یک دستگاه اکسیژن ساز است.

البته با انتخاب ظرفیت مناسب برای اینکه قیمت مخزن اکسیژن مایع خیلی بالا نرود، می توانید نیاز خود را برای پر کردن سریع مخزن اکسیژن مایع کاهش دهید.

کاربرد مخزن برودتی چیست؟
مخزن برودتی در ابعاد مختلف و در فشارهای مختلف طراحی و ساخته می شود. این مخازن کاربردهای زیادی در علوم و صنایع مختلف دارند.

مخزن برودتی برای ذخیره نیتروژن مایع، اکسیژن مایع و سایر مبردها استفاده می شود. بسته به کاربرد، مخزن اکسیژن مایع مناسب را خریداری کنید و می توانید قبل از آن با کارشناسان گاز فردی مشورت کنید.آنها در بیمارستان ها، صنایع غذایی، آهن و فولاد، پالایشگاه ها، آبزی پروری و صنایع دستی استفاده می شوند.

چگونه با مخزن کرایوژنیک کار کنیم؟
برای استفاده از این مخازن روی پایه محکمی نصب می شود. یک لوله از این محفظه شروع می شود تا سیال را از مخزن به بیرون منتقل کند.

در دمای بسیار پایین 186- درجه سانتیگراد نقطه تراکم اکسیژن است و با تبدیل فاز گاز به مایع حجم آن بسیار کاهش می یابد. بنابراین عایق کاری مخزن بسیار مهم است.

در این مخازن یک عنصر کاربردی به نام کنترل مایع وجود دارد که به افراد امکان می دهد میزان اکسیژن مایع باقی مانده در مخزن را تشخیص دهند.

مزایای خرید مخزن برودتی
مخزن برودتی به دلیل فشار کاری کم خطر انفجار ندارد و به همین دلیل از نظر ایمنی مناسب است. معمولا طول عمر بالایی دارند و نیازی به شارژ روزانه ندارند.

چه عواملی قیمت مخزن اکسیژن مایع را تعیین می کند؟
عوامل متعددی بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تأثیر می گذارد. مخزن اکسیژن مایع از مواد اولیه گران قیمت ساخته شده است. بنابراین ابعاد و وزن آن بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تاثیر می گذارد.

در هنگام خرید مخزن اکسیژن مایع باید فشار کاری این محفظه را نیز در نظر گرفت. .

تعداد بازدید از این مطلب: 608
برچسب‌ها: مخزن اکسیژن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401
نظرات
شماره مجازی دائمی گوگل

یک شماره مجازی دائمی گوگل ویس بخرید
بسیاری از مواقع لازم است از شماره موبایلی متفاوت از شماره تلفن همراه ثبت شده و شخصی خود استفاده کنیم. گاهی اوقات مجبوریم از مراکز و وب سایت هایی که به تعداد محدودی از کشورها خدمات رسانی می کنند خدمات دریافت کنیم. شماره مجازی Google Weiss بهترین انتخاب در این شرایط است. با خرید گوگل ویس یک شماره مجازی دائمی در آمریکا دارید. از این شماره علاوه بر ارائه قابلیت دریافت و ارسال پیام و تماس صوتی، برای راه اندازی اپلیکیشن های معتبرتر نیز استفاده می شود.

معرفی و آموزش شماره مجازی گوگل ویس توسط دیجیاتو مدیا:

چگونه Google Weiss خود را دریافت کرده و از آن استفاده کنیم؟
همانطور که از نام آن مشخص است، این سرویس توسط گوگل ارائه می شود. گوگل ویس مانند تمامی برنامه ها، نرم افزارها و خدمات این شرکت توسط جیمیل اداره می شود.

ابتدا باید هزینه این شماره مجازی را بپردازید تا این محصول مجازی به صورت دائم و انحصاری در اختیار شما قرار گیرد. پس از پرداخت، یک ایمیل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود که شامل اطلاعات Gmail و نکات استفاده است. در این جیمیل سرویس گوگل ویس فعال شده است.

نگران نحوه کار با این سرویس نباشید. اول از همه باید بدانید که کار با این شماره مجازی بسیار آسان و چیزی شبیه به کار با خط معمولی شماست. همچنین تمامی اطلاعات استفاده از این سرویس به همراه نکات کاربردی به جیمیل شما ارسال خواهد شد.

نکات و ترفندهایی برای استفاده از Google Weiss در پایگاه دانش

دستگاه های پشتیبانی شده توسط Google Weiss


چطور خرید گوگل ویس را انجام بدم؟
اگر بتوانیم همه کارها، نرم افزارها و کارهای خود را در یک خط معمولی انجام دهیم، نیازی به خرید Google Weiss نیست. اما واقعیت چیز دیگری است.در دنیای امروز برای کار زیاد در زمینه های مرتبط به شماره مجازی نیاز دارید.

افرادی که در خارج از کشور تجارت می کنند و نیاز به استفاده از اعدادی غیر از شماره ایرانی دارند.
افرادی که نمی خواهند شماره آنها در پیام رسان هایی مانند واتس اپ نمایش داده شود.
مهمتر از همه، افرادی که نیاز به استفاده از خدمات خارج از کشور دارند که از شماره موبایل ایرانی پشتیبانی نمی کنند.
موارد فوق مهمترین دلایلی است که مردم از شماره مجازی ایالات متحده استفاده می کنند. وجود تحریم ها نیاز به گوگل ویس را بیش از گذشته احساس کرده و بسیاری از مردم ایران تمایل به استفاده از آن دارند.

 

آموزش 0 تا 100 خرید Google Weiss در پایگاه دانش

امکان انتقال سرویس گوگل ویس به جیمیل شخصی
اشاره کردیم که دسترسی و استفاده از سرویس شماره مجازی گوگل ویس با جیمیل انجام می شود

البته اکثر افراد ترجیح می دهند از این سرویس در جیمیل خود استفاده کنند. خوشبختانه گوگل انتقال اعداد به جیمیل دیگر را فعال کرده است و به راحتی می توانید شماره های گوگل ویس را به جیمیل مورد نظر خود منتقل کنید. می توانید دستورالعمل انتقال شماره Google Weiss خود را به حساب Gmail خود در حساب ایمیل خود مشاهده کنید.

خرید شماره مجازی گوگل ویس در آمریکا

خدماتی مانند TextNow، 2nd وجود دارد که خرید شماره مجازی دائمی را به صورت رایگان ارائه می دهند و می توانید آن را دریافت کنید. مشکل این سرویس ها عدم پشتیبانی و رفع نشدن شماره است! در فضای مجازی همیشه ممکن است یک مشکل غیرقابل تصور وجود داشته باشد که شما را از دسترسی به شماره سرویس محروم کند.

ما در حساب الکترونیکی با پرداخت هزینه ای ناچیز، سرویس شماره مجازی گوگل ویس مناسب را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه کرده ایم.مهمترین دلایل استفاده از شماره مجازی Google Weiss
دلایل مختلفی وجود دارد که استفاده از سرویس شماره مجازی Google Weiss برای دریافت و ارسال پیام و تماس تلفنی با ارزش است:

یک رویکرد دائمی با یک خرید یک
بر خلاف بسیاری از خدمات اینترنتی که باید در فواصل منظم تمدید شوند ، این شماره بدون نیاز به پرداخت هزینه های آینده به طور دائمی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

از سیستم عامل های iOS و Android پشتیبانی می کند
استفاده از این سرویس در وب امکان پذیر است. همچنین دو برنامه جداگانه برای سیستم عامل های Android و iOS طراحی شده است که استفاده از سرویس Google را در تلفن همراه ، تبلت و iPad تسهیل می کند.

محدودیت زمانی وجود ندارد
هیچ محدودیتی در این سرویس توسط Google اعمال نشده است.

امنیت بسیار بالاامنیت شماره مجازی Google توسط Google ارائه شده است. گوگل ویس یکی از شرکت های برتر فناوری است که در زمینه امنیت بسیار پیشرفته و دقیق است

در بیشتر خدمات خارجی قابل استفاده است
با خطای یک درصدی می توان گفت که استفاده از این شماره در کلیه خدمات خارجی امکان پذیر است.

آموزش و اطلاعات بیشتر در پایگاه دانش
اهمیت استفاده از Google Weiss برای Apple ID
اپل شماره ثبت نام ایران را در خدمات خود تشخیص نمی دهد. با توجه به اینکه این شرکت از ژوئن 1400 در دو مرحله تأیید بسیار جدی را انجام می دهد ، تعداد مجازی دائمی گوگل ویس بهترین راه برای خلاص شدن از محدودیت های اپل در این زمینه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401
نظرات
زنجیرهای صنعتی

زنجیرهای صنعتی
زنجیره های صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات صنعتی است که معمولاً برای انتقال انرژی به وسایل نقلیه ، زنجیر صنعتی یا کشاورزی استفاده می شود. ماشینهایی که زنجیرهای صنعتی نقش مهمی ایفا می کنند ، حمل و نقل ، ماشین های چاپی ، اتومبیل ، موتور سیکلت ، دوچرخه و غیره هستند. از زنجیرها به دو روش قابل استفاده است ، یا به تنهایی حرکت می کند یا قدرت را از یک سرعت به سرعت دیگر منتقل می کند. این زنجیرها در انواع و ابعاد مختلف برای مشاغل و صنایع مختلف بر اساس نوع کار طراحی و ساخته شده اند. زنجیره های صنعتی در بسیاری از صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. این زنجیره ها هم به صورت استاندارد و هم به صورت شخصی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت زنجیرهای صنعتی
خرید زنجیر صنعتی به عوامل مختلفی از جمله فناوری مورد استفاده در تولید و مواد آنها بستگی دارد. تولید و برخی از مواد خاص.

 

 
 
 
 

1 2 3 4 5

استاندارد برای زنجیرهای صنعتی
زنجیره های صنعتی و همچنین سایر تجهیزات مورد استفاده در صنعت ، جدول استانداردهای خاص خود را دارند و باید توسط این استانداردها مورد استفاده قرار گیرند ، در غیر این صورت می توانند باعث بروز حوادث شوند و باعث خسارات انسانی و مالی شوند. قبل از خرید و آماده سازی زنجیره مناسب ابتدا از آن استفاده کنید. با خیال راحت و مطابق با استانداردها.مقاوم در برابر سایش
نیاز به روغن کاری به موقع دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 24566
برچسب‌ها: زنجیرهای صنعتی ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید