دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1760
:: باردید دیروز : 1357
:: بازدید هفته : 5557
:: بازدید ماه : 5557
:: بازدید سال : 82569
:: بازدید کلی : 1708469
ابزارهای پلی اورتان

ابزارهای پلی اورتان تولید شده توسط مارک های لوکس اروپایی
ابزارهای پلی اورتان یا ابزارهای پیش ساخته پلی اورتان ، که گاهی اوقات به آن ابزارهای پلی اورتان ، ابزارهای بستر پلی اورتان ، ابزارهای گچ کاری سقف ، بستر نصب پلی اورتان ، ابزارهای سبک وزن پنهان ، بستر پلی اورتان ، ابزارهای پلی یوئرینگ برای لوکس ، پلی لوکس ، ابزار بستر. ، ابزارهای نمای رومی و نمای مدرن ، ابزارهای سقف و کلیه ابزارهای مورد استفاده برای ابزارهای پلی اورتان پیش ساخته و گچ کاری محصولات Artadcors هستند. به دلیل فناوری تولید جدید ، آنها محصولات ساختمانی لوکس محسوب می شوند. ملافه کلاسیک و طراحی لوکس و بازسازی این تسهیلات یکی از خدمات Artadorsko است که یک شبه خریداری نکرده است. درعوض ، با یک تجربه فنی و مهندسی ، سالها مهندسین و تکنسین های باتجربه ای را در زمینه نصب و اجرای این شرکت در کارهای مجلل ساختمانها به نام ایران به دست آورده است.

بستر لوکس پیش ساخته
Holding Holding Holding Artavil با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی ، ساخت و ساز ، نظارت و تجارت ، Artadorsko یکی از شرکتهای تابعه تجاری و مهندسی این هلدینگ است. Arta Dekors بر واردات محصولات ساختمانی لوکس و طراحی ، ساخت و بازسازی ساختمانهای لوکس و معتبر تمرکز دارد.

Artadcors یک نماینده رسمی و منحصر به فرد از محصولات لوکس ساخته شده از ابزار پلی اورتان پیش ساخته از مارک های بی نظیر اروپایی است که با ارائه کالاها و خدمات با کیفیت موفق به جلب توجه متقاضیان به بازار شده اند.

فعالیت این مجموعه محدود به فروش کالاها و خدمات لوکس نیست و روند مدیریت گام به گام برای هدایت و همراهی مشتریان از طراحی اولیه تا پایان نصب و کار نهایی ادامه دارد.بنابراین ، هدف از ایجاد مجموعه Artadcors دیدار با مشتریان ویژه و کسانی است که توجه ویژه ای به کیفیت دارند.

ابزارهای پلی اورتان پیش ساخته
پلی اورتان
ابزارهای پلی اورتان از پلی اورتان یا پلی اورتان ساخته شده است. پلی اورتان برای اولین بار توسط اتو بائر در سال 1937 در آلمان کشف شد. مهمترین ویژگی این گروه از پلیمرها این است. یک واکنش ساختاری پایدار رخ می دهد. پلی اورتان را می توان به اشکال مختلفی از جمله محصولات فوم ، فیلم ، الاستومرها ، ماربل شیت ، مایعات و امولسیون ها تولید کرد. یکی از کاربردهای پلی اورتان تهیه قطعات پیش ساخته برای پوشش های داخلی است.

قيمت ماربل شيت با بهترین مواد اولیه

پس از صنعتی شدن ساخت و ساز و افزایش نیاز به بازار برای ساخت ساختمانهای لوکس کلاسیک با روشهای صنعتی ، گروهی از تولید کنندگان به سمت ساخت تخت های نصب پلی اورتان حرکت کردند که به دلیل خاصیت ویژه این پلیمر به موفقیت قابل توجهی دست یافتند.(آجر داخلی)

یکی از ویژگی های ابزارهای پلی اورتان ، شکل پذیری با جزئیات بسیار بالایی است که در طرح ها و نقش های زینتی بسیار خوب کار می کند. ابزارهای پلی اورتان به راحتی شلیک نمی کنند ، به آرامی سوزانده می شوند و برخی از جمع آوری و تمدید نزدیک به گچ و گچ ساختمان را دارند.

سهولت اجزای پلی اورتان ابزار مونتاژ ضد Plaster و سرعت اجرای زیاد ، به همراه اقتصاد آنها ، سهولت استفاده و توانایی ایجاد طرح های مختلف ، این پلیمر را در صنعت ساخت و ساز بسیار محبوب کرده است.

 

استفاده از ابزارهای پلی اورتان در معماری و طراحی داخلی
طراحان داخلی و معماران حرفه ای در ساخت و سازهای لوکس از نقوش نصب پلی اورتان و ابزارهای نصب استقبال کرده اند و بسیاری از گروه ها در سراسر جهان طرح های تزئینی جدیدی را تولید کرده اند.

استفاده از ابزارهای پلی اورتان و ابزار گلویی به صنایع دیگر گسترش یافته است ، و این بار به جای تخت های پلی اورتان پیش ساخته ، پوشش های دیواری مجلل و حکاکی شده با ساختار پلیمرهای جدید اورتان پدید آمده است.دیوارپوش های برجسته با نقش های کلاسیک مانند کاغذ دیواری های مجلل، اما این بار با مزیت برجسته، دست طراحان داخلی را برای طرح های مجلل به سبک معماری کلاسیک باز گذاشت و تزئینات تزئینی به سبک گوتیک و کلاسیک انگلیسی و فرانسوی بازتعریف شد. فضاهای باز جدید

قیمت ابزار پلی یورتان با بهترین کیفیت

استفاده از تزیینات تزئینی پلی یورتان در استفاده به جای ابزارهای گردنی یا ابزارهای نور مخفی، قاب دیوارها و قاب های سقف و همچنین دیوارپوش های برجسته، نوعی معماری مجلل کلاسیک اروپایی را دوباره خلق کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 19681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401
نظرات
سقف کاذب البرز

سطح بالایی ساخت و ساز سقف نامیده می شود. عملکرد اصلی سقف محافظت از فضای داخلی در برابر گرما و سرما ، باد و باران است. سقف همچنین وظیفه جدا کردن طبقه های مختلف در ساخت و سازهای چندستوری را بر عهده دارد. در صنعت ساخت و ساز ، روشهای مختلفی برای پوشش سقف وجود دارد که بر موقعیت جغرافیایی سازه ، شرایط آب و هوایی و مواد موجود تأثیر می گذارد. سقف Niyazit ، لاک چند برابر ، کامپوزیت ، اسلب بتونی ، کامپوزیت ، کروم ، پرتو و بلوک ، عرشه فلزی و Uboot از جمله روشهای مختلف پوشش هستند.

سقف کاذب چیست و استفاده از آن چیست؟
سقف کاذب البرز بخشی از معماری جسم است که سطح داخلی اتاق زیر شیروانی را پوشش می دهد. سقف های دروغین به دلیل مزایای بیشمار آنها به سرعت در صنعت ساخت و ساز محبوب شده اند. مزایای اصلی سقف کاذب نصب سریع و آسان آن است. از سقف های کاذب برای پوشاندن اشیاء و وسایل در زیر سقف ، برای راهنمایی و جلوگیری از از بین رفتن رطوبت و دما ، ایجاد حجم زینتی ، روشنایی و فضای صوتی استفاده می شود.

انواع سقف های جعلی
روشهای مختلفی برای قرار دادن سقف کاذب وجود دارد و البته از مواد مختلفی برای اجرای آن استفاده می شود. سقف کاذب از دو قسمت تشکیل شده است: یک مش فلزی و یک صفحه نور. شبکه فلزی به سقف موجود وصل شده و پانل ها روی آن سوار شده اند. پنل سقفی جعلی را می توان از گچ ، چوب ، فلز ، پی وی سی ، شیشه ، کامپوزیت یا ترکیبی از این مواد تهیه کرد.

تاریخچه Knauf
Knauf یک شرکت خانوادگی آلمانی است که در اوایل دهه 1930 تأسیس شده است که بر تولید مصالح و سیستم های ساختمانی مبتنی بر گچ متمرکز است. محصولات شرکت Knauf در سطح بین المللی گسترده است و در بیشتر کشورهای جهان دارای شعب و آژانس ها هستند. Knauf از دهه 1950 در ایران مشغول به کار است و در بین کارشناسان صنعت ساخت و ساز به عنوان Knauf ایران شناخته می شود.صفحات Knauf برای ده ها سال برای ایجاد سقف های دروغین در صنعت ساخت و ساز استفاده شده است. امروز ، سقف های جعلی در ایران به نام Knauf گره خورده است ، و وقتی در مورد سقف های جعلی صحبت می کنیم ، بیشتر مردم به سقف های Knauf فکر می کنند.

سقف Knauf چیست و قیمت سقف کاذب البرز
سقف Knauf در واقع یک صفحه با اندازه مشخص است که از یک هسته گچ و سطح آن تشکیل شده است و لبه ها با کاغذ مخصوص پوشیده شده اند. به آنها تابلوهای گچ گفته می شود. برای سقف knauf از زونا با ابعاد 60 سانتی متر استفاده می شود. این کاشی های گچ به دو نوع ساده و آکوستیک ساخته شده اند. knauf سقف ساده در دو مدل با و بدون روکش تولید می شود. سقف سقف بدون پوشش را می توان نقاشی کرد که این یک ویژگی گرانبها برای ترتیب خانه است. در برخی از پانل های سقف Knauf ، قسمت پشتی پانل با آلومینیوم پوشانده شده است که برای اجرای سقف Knauf در انتقال به لوله های نصب و محیط های تاریک مناسب است.

پانل های صوتی Knauf دارای خاصیت جذب صدا هستند و از سقف جعلی Knauf نیز می توان برای آکوستیک سازی فضا استفاده کرد. در اتاق های کنفرانس ، چین یا تئاترها ، اگر به سقف سالن بدنسازی نگاه کنید ، احتمالاً متوجه سقف جعلی Knauf خواهید شد. پانل های صوتی را می توان با سوراخ های کاشی تشخیص داد.

 

اجرای سقف کاذب البرز و خرید سقف کاذب البرز

knauf سقف کاذب از دو طریق اجرا می شود. سقف knauf یکپارچه دارای ساخت و ساز بی عیب و نقص است ، سقف یکپارچه Knauf با اتصال زونا گچ با تفریق فولادی مرتبط با سقف اصلی انجام می شود. سقف یکپارچه Knauf برای سقف های حلقوی زینتی و زینتی استفاده می شود.

با این حال ، سقف کاذب شبکه Knauf از شبکه ای از ساختارهای کامل به شکل کاشی های T و گچ ساخته شده است. ابتدا قفسه با استفاده از چوب لباسی قابل تنظیم به سقف اصلی وصل می شود و سپس کاشی های گچ در داخل آن قرار می گیرند.نصب سقف کاذب Knauf به این روش سریع است و نگه داشتن سقف Knauf از این طریق بسیار آسان است.

برای مدت طولانی ، استفاده از سقف Knauf محدود به سالن ها ، ساختارهای اداری و دفاتر شرکت های بزرگ بود. با این حال ، در سالهای اخیر ، استفاده از سقف های آویزان Knauf در ساختمانهای آپارتمانی بسیار رایج شده است. یکی از سقف های جعلی Knauf در آپارتمان ها و ساختمانهای مسکونی برای دکوراسیون زینتی سقف ورودی است. استفاده از سقف سقف دریافت کننده ، ارتفاع سقف را کاهش داده و باعث مصرف انرژی می شود. از طرف دیگر ، فضای مناسبی برای روشنایی و دکوراسیون داخلی فراهم می کند. این روزها ، معماران و متخصصان دکوراسیون داخلی مدل های بسیار زیبایی را برای سقف پذیرش طراحی و اجرا می کنند.

اجرای سقف کاذب البرز
علاوه بر سقف کاذب ، Knauf دارای محصولات مبتنی بر گچ است که Knauf یکی از مشهورترین آنهاست. دیوار Knauf همان ساختار گچ Knauf را دارد و به عنوان یک دیوار پارتیشن در داخل ساخت و ساز استفاده می شود. والمن در سازه های جدید ، بازسازی و به روزرسانی ساختمانهای قدیمی ، عایق صدا و حرارتی دیوارهای بیرونی ساخت و ساز بخشی از کاربردی دیواره Knauf است.

دیوار Knauf Fireproof یک پوشش دیواری با و بدون ساختار انواع مختلفی از دیواره Knauf است که هر یک از آنها برای شرایط خاص طراحی و ساخته شده است و به کار رفته است.

مزایا و مضرات سقف کاذب knauf
محصولات Knauf همچنین دارای نقص هایی هستند که به دلیل فواید بیشمار آنها می توان نادیده گرفت. سرعت بالا و هزینه پایین اجرای Knauf مهمترین مزایای سقف ها و دیوارهای جعلی Knauf است. از طرف دیگر ، سیستم Knauf بسیار تمیزتر از کار با خرگوش و گچ است و مطمئناً به مواد کمتری ، سبک تر و با دوام تر نیاز خواهید داشت.کناف وزن مرده کمتری به سازه وارد می کند و باز کردن و تعمیر کناف برای دسترسی به نصب در زیر سقف کاذب بسیار راحت تر از سقف های گچی و رابیتس کاذب است. تزیینات تزئینی در سیستم کناف بسیار ساده تر است و در نهایت با اره گرد می توان سیستم نورپردازی سقف کناف را به راحتی اجرا کرد.

در عوض؛ برای اجرای سقف کناف به کادر حرفه ای نیاز است و بی توجهی به نکات اجرایی کناف باعث ترک خوردن و باز شدن کار می شود. سقف کناف نسبت به گچ و سقف کاذب نسبت به رابیتس مقاومت کمتری دارد و استحکام بالایی ندارد. سقف پایین کناف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد، نیاز به مراقبت مکرر دارد، در مدت زمان کوتاهی فرسوده می شود، می نشیند و رنگ پریده و کثیف به نظر می رسد.

تعداد بازدید از این مطلب: 26107
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401
نظرات
آجر داخلی

آجر دکوراتیو چیست؟
این آجرها نوعی دکوراسیون داخلی آجرهای نمای مورد استفاده در قسمت بیرونی ساختمانها است. از مواد نانو و پلیمری در ساختار آجرهای نمای زینتی استفاده می شود و در بیشتر موارد از یک سری از پوشش های رنگی و غیر رنگی استفاده می شود.

انواع آجرهای تزئینی بر اساس رنگ

  

  • آجرهای زینتی سفید و خاکستری (خاکستری)
  • آجرهای نمای تزئینی کرم و قهوه ای
  • آجرهای تزئینی آبی و جید

 

تنوع رنگ در آجرهای تزئینی بیش از همه آجر است. وجود این تنوع عالی در طرح ها و رنگ های آجرهای زینتی ، این محصولات را در طراحی داخلی و نمای محبوب کرده است.

انواع آجرهای تزئینی داخلی بر اساس طراحی و ابعاد
هر یک از رنگهای آجری داخلی که در بالا دیدید در ابعاد و طرح های مختلف تولید و فروخته می شود:

آجر تزئینی سفید در پشت تلویزیون
رایج ترین نوع آجر داخلی آجر سفید تزئینی است. رنگ تمیز و زیبا این آجرها باعث می شود آنها برای دیوار پشت تلویزیون (معروف به دیوار تلویزیون) مناسب باشند. چنین طرحی نیز به عنوان نمای باستانی در پشت تلویزیون نامیده می شود.

لازم به ذکر است که ساختار و بافت آجر سفید داخلی به گونه ای است که در برابر سوراخ های کار مقاومت زیادی دارد و می توانید به راحتی دستگاه هایی مانند تلویزیون ، پانل ، ساعت و رول را نصب کنید.

آجرهای داخلی باستانی در نمای کافه ها و رستوران ها
انجام آجر دکوراتیو در داخل کافه ها و رستوران ها توجه میهمانان ، مشتریان و ... انواع رنگ ها و طرح ها را در آجرهای باستانی به شما جلب می کند ، به شما امکان می دهد طرح ها و ایده های خلاقانه خود را در داخل و بیرونی پیاده سازی کنید.

علاوه بر این ، قیمت آجر داخلی نسبت به سایر مواد مانند چوب ، سنگ قابل قبول تر است و هزینه های کلی پروژه شما را پس انداز می کند.شباهت آجرهای تزئینی داخلی و آجرهای روستایی
طراحی نمای آجر دکوراتیو و رویه آن شبیه به نمای آجری روستایی است و تنوع رنگ آن به اندازه آجر روستیک است به طوری که در نماهای آجری مدرن، دکوراسیون داخلی مانند کافه ها و همچنین فضاهای نوستالژیک مانند سنتی. خانه ها استفاده می شود.

 

 

آجرهای تزئینی نمای بیرونی ساختمان ها
ویژگی ها و ساختار آجر تزئینی علاوه بر دکوراسیون داخلی برای نمای بیرونی ساختمان ها نیز مناسب است. مراکز تولید آجر تزئینی داخلی آجر آنلاین موارد زیر را برای این محصولات تضمین می کنند:


4 عامل موثر بر قیمت آجر برای دکوراسیون داخلی (دکوری)
به طور کلی قیمت آجر تزئینی داخلی نسبت به سایر مصالح و مصالح ساختمانی و نمای آجری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و قیمت آن به 4 پارامتر مهم بستگی دارد:

  • رنگ آجری
  • ابعاد آجر
  • دمای پخت در فر
  • منطقه کار
  • آجر داخلی
  • قیمت آجر سفید دکوراتیو
تعداد بازدید از این مطلب: 36369
موضوعات مرتبط: آجر داخلی , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
ماربل شیت

طراحی داخلی به عنوان یکی از اجزای مهم معماری، نقش کلیدی در زیبایی و کاربردی بودن فضاها ایفا می‌کند. انتخاب مواد مناسب برای پوشش دیوارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مقاله، به بررسی سه ماده پرکاربرد یعنی ماربل شیت، دیوارپوش و ترمووال پرداخته و مزایا و معایب هر یک را تحلیل می‌کنیم.

ماربل شیت

ماربل شیت ورق‌های مصنوعی مرمر مانندی هستند که از ترکیب پلیمر و پودر سنگ مرمر طبیعی ساخته می‌شوند.

مزایا
  1. ظاهر طبیعی و زیبا: شبیه به سنگ مرمر طبیعی، ظاهری لوکس و شیک به فضا می‌بخشد.
  2. نصب آسان: نسبت به سنگ مرمر طبیعی، نصب آن ساده‌تر و سریع‌تر است.
  3. مقاومت در برابر رطوبت: مناسب برای محیط‌های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه.
  4. وزن کم: حمل و نصب آسان به دلیل وزن سبک‌تر نسبت به سنگ مرمر طبیعی.
معایب
  1. مقاومت کمتر نسبت به سنگ طبیعی: ممکن است در برابر ضربه‌ها و خط و خش آسیب‌پذیر باشد.
  2. حساسیت به حرارت: مقاومت کمتری در برابر حرارت‌های بسیار بالا دارد.

دیوارپوش

دیوارپوش‌ها مواد متنوعی مانند کاغذ دیواری، چوب، پی‌وی‌سی و سایر مواد مصنوعی هستند که برای پوشش دیوارها استفاده می‌شوند.

مزایا
  1. تنوع در طرح و رنگ: انتخاب‌های فراوان براساس سلیقه و سبک طراحی داخلی.
  2. نصب سریع و آسان: نیازی به تخصص خاص ندارد.
  3. قابلیت شستشو: بسیاری از دیوارپوش‌ها قابل شستشو و تمیز کردن هستند.
  4. قیمت مناسب: گزینه‌ای اقتصادی برای تغییر دکوراسیون.
معایب
  1. دوام کمتر نسبت به مواد طبیعی: ممکن است نیاز به تعویض زودهنگام داشته باشد.
  2. حساسیت به رطوبت و حرارت: برخی انواع دیوارپوش‌ها ممکن است در برابر رطوبت و حرارت آسیب‌پذیر باشند.

ترمووال

ترمووال از پلاستیک فشرده (معمولاً PVC) ساخته می‌شود و به عنوان یک دیوارپوش مقاوم و با کیفیت شناخته می‌شود.

مزایا
  1. مقاومت بالا: مقاومت خوبی در برابر ضربه، خش، رطوبت و حرارت دارد.
  2. عایق حرارت و صدا: به دلیل ویژگی‌های ساختاری، عایق حرارت و صدا است.
  3. نگهداری آسان: تمیز کردن و نگهداری آن بسیار ساده است.
  4. نصب آسان: مانند دیوارپوش‌ها، نصب آن نیاز به تخصص زیادی ندارد.
معایب
  1. ظاهر مصنوعی: اگرچه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، ممکن است ظاهر آن به اندازه مواد طبیعی جذاب نباشد.
  2. قیمت بالاتر: نسبت به برخی از دیوارپوش‌ها قیمت بالاتری دارد.

مقایسه کاربردی

کاربردهای ماربل شیت
  1. حمام و سرویس‌های بهداشتی: به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و ظاهر لوکس.
  2. آشپزخانه: برای پشت کابینت‌ها و دیوارهای آشپزخانه.
  3. فضاهای تجاری و اداری: ایجاد جلوه حرفه‌ای و مدرن.
کاربردهای دیوارپوش
  1. اتاق نشیمن و پذیرایی: ایجاد فضایی گرم و دلنشین.
  2. اتاق خواب: طرح‌های آرامش‌بخش و رنگ‌های ملایم.
  3. اتاق کودک: طرح‌های شاد و رنگارنگ.
  4. راهروها و راه‌پله‌ها: ایجاد جلوه منحصربه‌فرد و جذاب.
کاربردهای ترمووال
  1. فضاهای صنعتی و تجاری: به دلیل مقاومت بالا و عایق بودن.
  2. حمام و آشپزخانه: مقاومت در برابر رطوبت و حرارت.
  3. مناطق پرتردد: به دلیل دوام بالا در برابر ضربه و خش.

نتیجه‌گیری

ماربل شیت، دیوارپوش و ترمووال هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، انتخاب‌های مناسبی برای پوشش دیوارها در طراحی داخلی هستند. ماربل شیت با ظاهر لوکس و مقاومت در برابر رطوبت، گزینه‌ای عالی برای فضاهای لوکس و مرطوب است. دیوارپوش‌ها با تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای تغییر دکوراسیون سریع و اقتصادی هستند. ترمووال نیز با مقاومت بالا و ویژگی‌های عایق، مناسب برای فضاهای صنعتی و تجاری است. انتخاب نهایی باید بر اساس نیازها، سلیقه شخصی و بودجه موجود انجام شود تا بهترین نتیجه در طراحی داخلی حاصل گردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 14022
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
سقف کاذب

این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف وصل شده است و ساخت و ساز اصلی بار آن را تحمل می کند. از سقف های کاذب برای عایق بندی سقف صدا و گرما ، روشنایی زینتی و سیم کشی تاسیسات استفاده می شود و در بیشتر خانه ها امروزه می توان نمونه های مختلفی را مشاهده کرد.

این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد ، به طوری که برای جلوگیری از ایجاد یک فضای محدود و باریک ، لازم نیست به دیوار بروید. امروز ، ایجاد ایده های جدید طرح های متنوعی را برای سقف های جعلی ارائه می دهد که می توانند به طعم و دکوراسیون مورد نظر انتخاب شوند.

طراحی سقف های دروغین یکی از جذاب ترین مضامین معماری است. استفاده از این نوع سقف می تواند یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. این سقف ها با یک طراحی منحصر به فرد و جذاب ، دکوراسیون را زیباتر می کنند و جلوه ای متفاوت می بخشد. یکی از ویژگی های خاص سقف کاذب این است که می توان از آن برای روشنایی و نمایش یک فضای تزئینی و دنج استفاده کرد.

 

   

 

بعضی اوقات از سقف کاذب برای تأکید بر یک نقطه در خانه ، به عنوان یک میز ناهار خوری استفاده می شود که یک ایده بسیار جالب و چشمگیر است. این سقف یکنواختی فضا را از بین می برد و باعث کانون توجه می شود. از سقف های دروغین نه تنها برای پوشاندن سقف اتاق بلکه برای سقف حمام و توالت نیز استفاده می شود.

سقف هایی که در این قسمت از خانه قرار می گیرند ، اساساً ضد آب هستند و در برابر آب و رطوبت مقاومت زیادی دارند. سقف های کاذب مورد استفاده برای مناطق مرطوب از PVC ساخته شده است.

سقف های کاذب نوع جدیدی از پوشش است که امروزه بیشتر مردم از آن استفاده می شوند و از آن برای تزئین خانه خود استفاده می کنند.این سقف جایگزین مناسبی برای گچ کاری است و ساختار آن در گیاه نصب شده است.

سقف جعلی از مواد بسیار سبک ساخته شده است و قاب به دیواره های مجاور چسبانده می شود تا به دیوار سکته های زلزله قوی آسیب نرساند.

سقف از PVC ، آهن ، گچ ، چوب ، فلز ، تالک ، آلومینیوم ، آهن ، کامپوزیت ، صفحات فلزی روکش دار یا ترکیبی از این مواد ساخته شده است. با این مقدمه ، علاوه بر این مقاله از سازنده ، به ما بپیوندید تا با انواع سقف های دروغین و کاربردهای آنها در دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

   

بهترین تولید کننده سقف کاذب، شرکت مهندسی معماری نور مدرن در سال 1388 فعالیت خود را در کشورمان ایران آغاز کرد. این شرکت کلیه خدمات طراحی پلان، نما، داخلی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی لوکس (اداری، تجاری، مسکونی، ویلا، مشاع و فضای سبز)، از فونداسیون تا چیدمان را در سبک های مختلف و با بهترین و بهترین ها ارائه می کند. مواد مدرن .پیشنهادات با کارکنان حرفه ای.
لازم به ذکر است این مجموعه دارای کارخانه تولید مصنوعات چوبی، کابینت (ممبران، هایگلاس، مدیاپن)، کمد دیواری، گچبری، دکور مغازه و تولید انواع سقف کاذب، آینه دکوراتیو و فانتزی می باشد. همچنین یکی از خدمات این شرکت فروش کلیه محصولات دکوراسیون داخلی اعم از پرده، کاغذ دیواری، لمینت، شیرآلات، سرامیک، لوستر و مانند آن می باشد.

 

مزایای استفاده از سقف جعلی
سقف های کاذب قابل جابجایی هستند و هزینه های اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود.
این سقف نقش مهمی در جذب صدا دارد ، بنابراین از انتقال نویز بین کف جلوگیری می کند.
سقف های کاذب آسان برای تعمیر هستند.
این سقف لوله ها و سیم هایی را که از پشت بام اصلی عبور می کنند ، پوشش می دهد.
اجرای سقف های دروغین نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد. زیرا از از بین رفتن انرژی برای گرمایش و سرمایش جلوگیری می کند.(قیمت ماربل شیت)
استفاده از سقف های کاذب می تواند نورپردازی بسیار خوبی را در فضای مورد نظر پیاده سازی کند.
اگر به درستی پوشانده شود ، در برابر شرایط بسیار نامطلوب مقاومت خواهد کرد.
تخمگذار عایق حرارتی و قرار دادن سقف کاذب بدون درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.

مضرات استفاده از سقف کاذب

  

  • سقف های کاذب کمی ارتفاع اتاق را کاهش می دهد زیرا در زیر سقف اصلی نصب شده است.
  • این نوع سقف کوتاه است و نیاز به مراقبت دارد.
  • بعد از چند سال سقف گرد و غبار و رنگ پریده می شود.
  • استحکام و دوام این سقف مانند سقف اصلی نیست و در اثر بلایای طبیعی می تواند از بین برود.
  • قیمت سقف كاذب 
  • سقف كاذب pvc  
  • سقف کاذب 60در60 

 

انواع سقف های جعلی
سقف کاذب ربیتز
سقف Rabitz یکی از رایج ترین انواع سقف های کاذب است.Rabitz نوعی ورق شبکه گالوانیزه است که با سیم تقویت شده به زیر شبکه متصل می شود. Rabitz در دو نوع ، تسکین و مسطح ، نوع تسکین یافته برای دهانه های بزرگ و مسطح برای دهانه های کوچک ساخته شده است.(قیمت دیوارپوش)

ساخت سقف رواتز از زاویه ، تقویت و لایه فوقانی (ورق های شبکه گالوانیزه) تشکیل شده است. مزایای این نوع سقف شامل دسترسی آسان به مواد ، طرح های مختلف و سرعت اجرای مناسب است. علاوه بر مزایای ذکر شده ، این سقف همچنین دارای مضراتی مانند مصرف زیاد گچ ، وزن بالا ، سرعت اجرای کم و محدودیت های زمانی گچ است.

knauf یک سقف کاذب
knauf سقف را می توان در بیشتر ساختمانهای امروزی مشاهده کرد و به شکل پانل های گچ مسطح به سقف اصلی قرار می گیرد. این سقف در دو مدل از سقف کاذب knauf یکپارچه و شبکه knauf false اجرا شده است. سقف جعلی یکپارچه Knauf از تفریق فولادی سبک ساخته شده است که روی آن پانل های گچ نصب شده است.

 

اما سقف کاذب جعلی Knauf شامل سازه های محافظ و زونا سقف به شکل یک شبکه است که با یک چوب لباسی به سقف اصلی وصل می شوند. این سقف بسیار سبک است و قیمت آن ارزان است. علاوه بر این ، این نوع سقف نباید نقاشی شود و به راحتی نگهداری می شود. سقف Knauf در دو نوع تزئینی و ساده طراحی و ساخته شده است.(آذران پلاستیک)

 

   

    

  

  

 

 

سقف های کاذب با پانل های گچ پیش ساخته
سقف از قسمتهای آلومینیومی و گچ ساخته شده است. می توان طرح های مختلفی را ایجاد کرد و قسمت هایی از سقف های کاذب را با پانل های گچ نصب کرد و با بازیابی جزئی می توان آنرا رنگ کرد. این سقف از مقاومت بالایی برخوردار است و سازگار با محیط زیست است.علاوه بر این، ایمنی آن در برابر زلزله بالا است و اجرای آن سریع و آسان است.(آذران پلاستیک)

تعداد بازدید از این مطلب: 21483
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
دیوارپوش

پوشش های دیواری PVC ، پوشش های دیواری Mediapan و پوشش های دیواری سنگی مصنوعی امروزه به عنوان یک جایگزین مناسب و زیبا برای کاغذ دیواری در فضاهای مسکونی و تجاری بسیار محبوب است. پوشش دیواری PVC سه بعدی به دلیل طراحی و برجستگی های جذاب ، توانایی روشنایی بسیار جذاب و زیبایی دارد. این ویژگی ، به ویژه در محیط های تجاری ، می تواند مشتری های بیشتری را به خود جلب کند و در خانه می تواند حس منحصر به فرد بودن را ایجاد کند. تنوع پوشش دیواری PVC در بازار ایران بسیار زیاد است. بسته به ماده و نوع پوشش دیواری ، قیمت آن نیز متفاوت است. پوشش های دیواری PVC موجود شامل پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه ، پوشش های دیواری معمولی PVC و پوشش دیواری سه بعدی است. مهمترین عامل برای تعیین قیمت پوشش دیوار ، وزن آن است. انتخاب بهترین پوشش خرید دیوار موضوعی است که همیشه ذهن خریدار را اشغال می کند. در بسیاری از موارد ، خریدار به دلیل تنوع محصولات بازار و قیمت های مختلف ، نمی تواند هنگام انتخاب بهترین پوشش دیواری ، تصمیم صحیحی بگیرد. به عنوان یک اصل اول ، باید در نظر داشت که هرچه پوشش دیوار سنگین تر باشد ، میزان مواد مصرفی بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود. دوم ، نوع رنگ پوشش دیواری باید در نظر گرفته شود. رنگ غلاف دیواری و همان لایه فوقانی به شکل مهر و موم های گرم و برچسب ها یا پوشش های دیواری روکش شده در بازار موجود است. پوشش دیواری روکش شده بالاتر از سایر موارد است. همچنین آخرین موردی که باید در نظر بگیرید مقاومت ضربه ای از پوشش دیوار است. پوشش های دیواری معمولی نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و به راحتی می توانند با کوچکترین ضربه غوطه ور شوند و به طور طبیعی قیمت آنها بسیار ارزان تر از پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه است.به عنوان آخرین نکته ، احتمال شستشو ، که می تواند بر قیمت پوشش دیوار تأثیر بگذارد ، باید در نظر گرفته شود.

   


ویژگی های Impact PvC -Deptant در مقایسه با پوشش دیواری MDF می تواند مقاومت در برابر رطوبت (ضد آب) ، عایق صدا ، طراحی در رنگ های مختلف ، ضریب احتراق اقتصادی ، کم و سبک و نصب سریع باشد. پوشش دیواره ضربه تا 30 ٪ عایق صوتی بیشتر از سایر انواع پوشش های دیواری معمولی است. برای این منظور ، از پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه می توان برای عایق صوتی روی دیوارهای خانه استفاده کرد. همچنین ، پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه قبل از آتش سوزی مشتعل نمی شود. با توجه به مواد مورد استفاده در برابر هر آتش سوزی ، مواد پوشش دیواری فقط جمع می شوند و در این حالت از آتش جلوگیری می شود. همچنین ، هنگامی که دیوار ساختمان مرطوب است ، زیرا پوشش دیوار PVC کاملاً ضد آب است ، این مشکل را می توان با کمترین قیمت و حداکثر سرعت نصب حل کرد. انواع طرح ها و رنگ های این محصول می تواند برای هر طعم و مزه مناسب باشد.

انواع پوشش های دیواری موجود در بازار ایران را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

 

پوشش های دیواری PVC اغلب در فضای اداری یا تجاری و پوشش دیواری سه بعدی در خانه استفاده می شود. پوشش های دیوارپوش pvc در دو نوع موجود است که مقاوم در برابر Imprary و Impact است ، و پوشش دیواری سه بعدی نیز در پوشش های مختلف دیواری PVC جمع و جور ، پوشش دیواری سه بعدی MDF یا چوب و پوشش دیواری فوم سه بعدی نیز موجود است. انواع دیگر پوشش های دیواری شامل پوشش های دیواری بتونی است. بسته به مواد ، رنگ و پوشش انواع مختلف پوشش دیواری ، قیمت آن متفاوت است.
اما با توجه به ترتیب داخلی ، می توان از انواع پوشش دیواری PVC در کلیه فضاهای داخلی و خارجی (نمای ساختمانها) ساختمان استفاده کرد.البته نصب پوشش دیواری PVC در نمای ساختمان کمی متفاوت از نصب پوشش های دیواری در داخل ساختمان است و معیارهای فنی متصل به چسب باید مشاهده شود.

  

پوشش دیواری سه بعدی
پوشش دیواری سه بعدی نسل جدیدی از پوشش های دیواری زینتی است که یک جایگزین مناسب و زیبا برای سایر پوشش های دیواری مانند تصاویر پس زمینه ، MediaPoint ، ساخت سنگ به عنوان یک سنگ باستانی است. پوشش دیواری سه بعدی مطابق جنس آنها طبقه بندی می شود. اما پوشش دیواری سه بعدی را می توان به دو دسته اصلی ، جامد و توخالی تقسیم کرد. غلاف جامد روی دیوار معمولاً از PVC یا MDF فشرده شده ساخته شده است. با توجه به اینکه ابعاد ورق استاندارد است ، بنابراین ، ابعاد صفحه دیواره سه بعدی 120 در 240 سانتی متر است. از دستگاه CNC برای تهیه پوشش دیواری 3D MDF یا پوشش دیواری 3D PVC استفاده می شود. هرچه پانل ضخیم تر باشد ، عمق پشته ها بیشتر و البته طبیعی است که هر صفحه بسیار بالاتر باشد. انواع دیگر پوشش های دیواری سه بعدی شامل پانل های توخالی است که معمولاً از PVC ساخته می شوند. از قالب پلاستیکی ویژه برای تهیه پوشش دیواره PVC سه بعدی استفاده می شود. ابعاد پوشش دیواره PVC 3D 50 در 50 سانتی متر یا 70 در 70 سانتی متر است و در دو نوع عقب چسب و معمولی در دسترس است. همچنین پوشش های دیواری با کف چسبنده یا ساده تولید می کند که در واقع ارزانترین نوع پوشش دیواری سه بعدی است. پوشش های دیواری فوم معمولاً بین کابینت های آشپزخانه استفاده می شود. پوشش دیواری سه بعدی نوعی پوشش دیواری PVC است. در اصل ، پوشش های دیواری به صورت کاشی تولید و فروخته می شوند. حمل و نقل آسان و سهولت نصب دلایل تهیه پوشش دیواری کاشی کاری است.کاشی دیوار دارای سطح بسیار برجسته ای است که باعث حالت سه بعدی می شود. برآمدگی سطح دیوارپوش سه بعدی از 1 تا 4 سانتی متر متغیر است و بسته به طرح آنها متفاوت است. بنا به سلیقه خریدار حدود 100 نوع پوشش مختلف با رنگ های مختلف بر روی دیوار سه بعدی دیوارپوش به صورت وکیوم قرار می گیرد. دیوارپوش MDF سه بعدی نیز قابل رنگ آمیزی است.


قبل از اجرای دیوارپوش های پی وی سی و دیوارپوش های سه بعدی، گچ کاری و زیرسازی نقش اساسی دارد و دوام و کیفیت چسب استفاده شده بسیار مهم است. از آنجایی که دیوارپوش سه بعدی به صورت کاشی با ابعاد مختلف عرضه می شود، نصب آن با ابعاد مختلف کمی متفاوت است. اما اساس کار شباهت زیادی به کاشی کاری با چسب مخصوص دارد.برش کاشی دیوار پی وی سی نیز به راحتی انجام می شود و به طور کلی سرعت کشیدن دیوارپوش بسیار بالاست.
نورپردازی دیوارپوش ها جلوه زیبایی آن را دو چندان می کند. با توجه به اینکه انواع دیوارپوش های سه بعدی در 50 رنگ مختلف ارائه می شود اما بهترین انتخاب برای دیوارپوش ها رنگ سفید است. زیرا می توان با نورپردازی با رنگ دلخواه رنگ های متنوعی را در فضا ایجاد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 8842
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
جراحی شکم

مجسمه شکمی و مسطح چیست و عوارض جانبی و مزایای آن چیست؟
شکمی و مجسمه سازی در طرفین چیست؟
جراحی شکم و مفاصل به یکی از محبوب ترین عملیات زیبایی شناختی تبدیل شده است. چاقی و چربی ذخیره شده در معده و مفاصل یکی از بهترین مشکلات و یکی از موثرترین عوامل برای کاهش زیبایی بدن است. با توجه به استعداد بالا برای چربی ذخیره سازی، این قسمت لایه های چرب محلی را جمع می کند و باعث مشکلات بسیاری می شود. اولین گام مورد نیاز برای داشتن یک معده ایده آل و باسن به طور منظم ورزش و رژیم غذایی متعادل است. با این حال، برخی افراد ممکن است قادر به انجام این کار به دلیل مشکلات مختلف یا محدودیت های فیزیکی باشند. در چنین مواردی، بهترین انتخاب، اعتقاد به دو طرف و معده است. بهترین راه برای حذف چربی موضعی و مقاوم در منطقه معده و مفصل و به دست آوردن ظاهر عضلانی و مطلوب، انجام ویزا در این منطقه است.

یک مسئله مهم که باید در نظر گرفته شود این است که مجسمه سازی بدن و تضعیف معده و باسن جایگزین کاهش وزن نیست و اگر شما دارای اضافه وزن و چاقی هستید، موثر نخواهد بود. بنابراین، نامزد مناسب برای بدن بدن در این منطقه باید وزن مناسب داشته باشد یا بخش قابل توجهی از چربی را با روش های طبیعی قبل از جراحی کاهش دهد.

روش های مختلف پیکر تراشی شکم و جانبی
روش های مختلفی برای از بین بردن چربی انباشته شده در ناحیه معده و ایجاد تناسب اندام در این منطقه استفاده می شود. هر یک از این روش ها برای یک گروه خاص مناسب است و جراح باید روش مناسب برای فرد را انتخاب کند. لیپوساکشن، پیکر تراشی غیرتهاجمی لوازم آرایشی و بهداشتی یا شکستگی به طور معمول برای از بین رفتن شکم استفاده می شود.

مجسمه شکمی با لیپوساکشن
هنگامی که آنها مجسمه سازی کلمه را می شنوند، بسیاری از مردم معمولا از لیپوساکشن فکر می کنند.لیپوساکشن یکی از اولین روش های مورد استفاده برای حذف چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن است. این تمرین در بسیاری از موارد استفاده می شود، اما ممکن است برخی از معایب وجود داشته باشد. به همین دلیل، هنگام انتخاب باید مراقب باشید. در این روش چربی های ذخیره شده از بدن با کمک کانول مکش استخراج می شوند.

مجسمه شکمی و بال با لیپومیک
اگر پوست شکم انسان دارای انعطاف پذیری کافی باشد، استفاده از روش لیپاتیک برای مجسمه سازی شکم ایده آل ترین انتخاب است. چربی برداشته شده توسط روش لیپاتیک به صورت مایع به دلیل استفاده از کانول ارتعاشی تخلیه می شود و سطح پوست پس از جراحی کاملا صاف خواهد بود. پیشنهاد برای استفاده از لیپاتیک برای بدن های شکمی و صاف توسط جراح تعیین می شود.

مجسمه شکمی و پیکر تراشی شکم و پهلو  و عوارض جانبی و مزایای آن چیست؟
شکمی و مجسمه سازی در طرفین چیست؟
جراحی شکم و مفاصل به یکی از محبوب ترین عملیات زیبایی شناختی تبدیل شده است. چاقی و چربی ذخیره شده در معده و مفاصل یکی از بهترین مشکلات و یکی از موثرترین عوامل برای کاهش زیبایی بدن است. با توجه به استعداد بالا برای چربی ذخیره سازی، این قسمت لایه های چرب محلی را جمع می کند و باعث مشکلات بسیاری می شود. اولین گام مورد نیاز برای داشتن یک معده ایده آل و باسن به طور منظم ورزش و رژیم غذایی متعادل است. با این حال، برخی افراد ممکن است قادر به انجام این کار به دلیل مشکلات مختلف یا محدودیت های فیزیکی باشند. در چنین مواردی، بهترین انتخاب، اعتقاد به دو طرف و معده است. بهترین راه برای حذف چربی موضعی و مقاوم در منطقه معده و مفصل و به دست آوردن ظاهر عضلانی و مطلوب، انجام ویزا در این منطقه است.توجه: برای دریافت هزینه صحیح، شما باید از مشاور دکترای آنلاین بازدید کنید.

 

 

آیا نظر یا سوال دارید؟ اینجا کلیک کنید و به پایین این صفحه بروید تا سوالات بپرسید

یک مسئله مهم که باید در نظر گرفته شود این است که مجسمه سازی بدن و تضعیف معده و باسن جایگزین کاهش وزن نیست و اگر شما دارای اضافه وزن و چاقی هستید، موثر نخواهد بود. بنابراین، نامزد مناسب برای بدن بدن در این منطقه باید وزن مناسب داشته باشد یا بخش قابل توجهی از چربی را با روش های طبیعی قبل از جراحی کاهش دهد.

عجیب و غریب از شکم و لبه ها

روش های مختلف مجسمه شکمی و جانبی
روش های مختلفی برای از بین بردن چربی انباشته شده در ناحیه معده و ایجاد تناسب اندام در این منطقه استفاده می شود. هر یک از این روش ها برای یک گروه خاص مناسب است و جراح باید روش مناسب برای فرد را انتخاب کند. لیپوساکشن، لیپوساکشن و جراحی شکمی لوازم آرایشی و بهداشتی یا شکستگی به طور معمول برای از بین رفتن شکم استفاده می شود.

ویدئو برای آموزش مجسمه شکمی با روش لیپوساکشن

مجسمه شکمی با لیپوساکشن
هنگامی که آنها مجسمه سازی کلمه را می شنوند، بسیاری از مردم معمولا از لیپوساکشن فکر می کنند. لیپوساکشن یکی از اولین روش هایی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. این عمل در بسیاری از موارد استفاده می شود ، اما ممکن است برخی معایب ایجاد شود. به همین دلیل ، باید هنگام انتخاب مراقب باشید. در این روش چربی های ذخیره شده با کمک کانول مکش از بدن استخراج می شوند.

عمل جراحی شکم

یک مجسمه شکمی و بال با لیپومی
اگر پوست شکم انسان دارای خاصیت ارتجاعی کافی باشد ، استفاده از روش لیپوماتیک برای مجسمه سازی شکم ایده آل ترین انتخاب است.چربی برداشته شده به روش لیپوماتیک به لطف استفاده از کانول لرزش به صورت مایع تخلیه می شود و سطح پوست بعد از عمل کاملاً صاف خواهد بود. پیشنهاد استفاده از لیپوماتیک برای اجسام شکمی و مسطح توسط جراح تعیین می شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 700
برچسب‌ها: پیکر تراشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401
نظرات
تور تایلند

سفر به تایلند سفری به بکرترین، سرسبزترین و رویایی ترین مکان های توریستی جهان است که سالانه هزاران گردشگر را مجذوب و مجذوب خود می کند و همه ساله به معروف ترین جزایر جهان با آب و هوای نسبتا گرمسیری و عالی، ساحلی و ساحلی جذب می شود. شهرهای توریستی و مهمتر از همه این که مردم را با فرهنگ و آداب و رسوم آشنا می کند و با مقایسه تایلند با سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا به این نتیجه می رسیم که کشوری استوایی با آب و هوای گرم اما دلپذیر، یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای آسیایی است. از نظر گردشگری است، زیرا همه به دنبال تعریفی از معابد و غذا هستند و گردشگران همیشه می توانند با سفر به آن از جاذبه های گردشگری دیدن کنند.

اطلاعات مهم در مورد تور تایلند


تایلند در جنوب شرقی آسیا و منطقه هندوهای چین واقع شده است و مساحت آن 513115 کیلومتر مربع است. شایان ذکر است که تایلند به عنوان کشور هزار معبد شناخته می شود. تایلند از شمال و شرق با لائوس، از جنوب شرقی با کامبوج، از شمال غربی و غرب با برمه، از جنوب با مالزی و اقیانوس هند همسایه است و مانند سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی، بارندگی وجود دارد. جنگل های استوایی بسیار زیبا و بکر.

 

در گذشته تایلند را "سیام" می نامیدند، اما در سال 1949 به طور رسمی به تایلند تغییر نام داد و برگرفته از Thais به معنای "Thai" به معنای آزادی است. بانکوک پرجمعیت ترین شهر این کشور است و اکثر مردم این کشور به طور کلی به زبان محلی صحبت می کنند. زبان تایلند تایلندی است و واحد پول رسمی این کشور نیز «بات» اعلام شده است و شهروندان تایلندی آزادند که هر دینی را داشته باشند.اما اکثر آنها بودایی و اقلیت مسلمان هستند و مسلمانان عمدتاً در جنوب کشور متمرکز هستند و اکثر آنها پیرو مذهب سزافی هستند و اقلیت شیعه در استان های جنوبی و مرزی و در بانکوک متمرکز شده اند. .

 

تعداد بازدید از این مطلب: 18867
برچسب‌ها: تور تایلند ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1400
نظرات
تور کیش از شیراز

تور کیش با شیراز یکی از تورهای سراسری پرطرفدار است که در تمام ایام سال کاندیدا دارد. دلیل این محبوبیت را می توان علاوه بر نزدیکی آب و هوای این دو شهر، به دلیل فاصله کم کیش از شیراز نسبت به سایر کلان شهرهای کشور دانست. اما اطلاعات کمی برای آگاهی بیشتر شهروندان شیرازی از شرایط، هزینه ها و زمان تور کیش از شیراز در دسترس است. در این مقاله سعی می کنیم به برخی از دغدغه های مسافران تور کیش با شیراز در مورد هزینه تور کیش با شیراز پاسخ دهیم; بیایید زمان، راه های رسیدن به کیش از شیراز و همچنین نحوه کسب اطلاعات در مورد تورهای ارزان قیمت و کیش لحظه آخری از شیراز را تحلیل کنیم. گوش به زنگ باشید.

راه های ارتباطی کیش از شیراز
برای سفر به جزیره کیش در انتخاب وسیله حمل و نقل مشکلی نخواهید داشت. اما از آنجایی که کیش جزیره ای در آب های نیلگون خلیج فارس است، سفر به کیش از طریق جاده چه با قطار، چه اتوبوس و چه با ماشین، سختی های خاص خود را خواهد داشت.

تور کیش از شیراز گرانتر و راحت تر از تور زمینی
یکی از راه های سفر به شیراز، تهیه بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره با پرواز مستقیم است. روزانه 1 تا 3 پرواز (بسته به تعداد مسافر) از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد کیش انجام می شود. پروازهای شیراز به کیش توسط کیش ایر، ایران ایر، فلای پرشیا و معراج انجام می شود و اغلب در ساعات عصر و شب انجام می شود.

مدت زمان پرواز کیش از شیراز: 1 ساعت و 10 دقیقه
فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
در حال حاضر فرودگاه شیراز روزانه 13 مسیر هوایی و 120 پرواز داخلی (تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، آبادان، کرمانشاه، بوشهر، لنگه، لار، لامرد، بندرعباس، کیش، قشم، سیری، لاوان) و 10 پرواز خارجی دارد. پروازهای (قطر، دبی، ابوظبی، بحرین، کویت، عربستان سعودی) از این فرودگاه انجام می شود.برای رسیدن به فرودگاه شیراز می توانید از تاکسی (که به صورت 24 ساعته از ترمینال پروازهای داخلی و خارجی قرار دارد) یا مترو (از ایستگاه مترو آیت الله دستغیب شیراز در میدان گلسرخ) استفاده کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 27342
برچسب‌ها: تور کیش از شیراز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 15 اسفند 1400
نظرات
تحصیل در سوئیس

شرایط تحصیل در سوئیس
تحصیل در سوئیس و مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل و نکات مهم آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله به سوالات کلی در مورد اخذ ویزای تحصیلی سوئیس پاسخ خواهیم داد. آیا ایرانیان می توانند در سوئیس تحصیل کنند؟ دانشگاه های انگلیسی زبان در سوئیس چیست و چگونه می توانم بورسیه تحصیلی سوئیس بگیرم؟ در زیر به این سوالات و سایر جنبه های مهم تحصیل در سوئیس پاسخ می دهیم. همیشه می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان استیلرز در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت بهره مند شوید.

 

سیستم آموزشی سوئیس
سوئیس کشوری فدرال و کنفدرال واقع در منطقه شینگن، واقع در غرب اروپا با پایتختی برن، با جمعیت 8.5 میلیون نفر و مساحت 41285 کیلومتر مربع است. زبان های رسمی آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی و واحد پول آن فرانک سوئیس است. دین رسمی این کشور مسیحیت است. شهرهای مهم سوئیس زوریخ، ژنو، لوزان و بازل هستند.

 

شرایط خاصی برای تحصیل در سوئیس و اخذ ویزای سوئیس وجود دارد. برای دریافت ویزای تحصیلی سوئیس، ابتدا باید مجوز ورود از اداره مهاجرت به سوئیس را دریافت کنید. سیستم آموزشی بر اساس اعلامیه بولونیا (سیستم آموزشی مشترک اروپا) است و سطوح مختلف تحصیلی، از مهدکودک تا دکترا را پوشش می‌دهد که به آنها مهدکودک، Volksschule، Berufslehre، Gymnasium (دبیرستان، دانشگاه و Fachhochschuled (دانشگاه علوم کاربردی) می‌گویند. .

 

تعداد بازدید از این مطلب: 28482
برچسب‌ها: تحصیل در سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید