دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2455
:: باردید دیروز : 1357
:: بازدید هفته : 6252
:: بازدید ماه : 6252
:: بازدید سال : 83264
:: بازدید کلی : 1709164
مهاجرت به سوئیس

مهاجرت به سوئیس و کشف راههای آن
مهاجرت به سوئیس و روش های مختلف اخذ اقامت سوئیس، مدارک و شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به این کشور اروپایی در این مقاله به صورت کاملا علمی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. چگونه پاسپورت سوئیس بگیریم؟ هزینه زندگی در سوئیس چقدر است؟ شرایط سفر به سوئیس جهت کار چیست؟ راه های مختلف مهاجرت به کشور امن و ثروتمند سوئیس توسط بسیاری از اقوام مورد سوال قرار گرفته است. موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه در امور مهاجرتی می تواند راهنمای شما متقاضیان عزیز باشد. برای استفاده از خدمات موسسه می توانید مشاوره تلفنی رایگان دریافت کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مهاجرت به سوئیس و شرایط عمومی آن
برای مهاجرت به سوئیس ابتدا باید با این کشور آشنا شوید. سوئیس کشوری زیبا و ثروتمند در اروپای غربی است که با اتریش، لیختن اشتاین، فرانسه، آلمان و ایتالیا همسایه است. پایتخت آن، برن، و شهرهای ژنو و زوریخ به دلیل قدرت اقتصادی خود شهرت جهانی دارند. این کشور چهار زبان آلمان، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیایی را می شناسد. واحد پول آن فرانک سوئیس و مذهب اصلی ساکنان آن مسیحیت است. سوئیس مقر سازمان های بین المللی مانند صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی است. یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو قرار دارد. حدود 200 سازمان بین المللی در این کشور فعالیت می کنند. سوئیس به عنوان کشوری از لحاظ سیاسی آرام و بی طرف شناخته می شود که هرگز در جنگ شرکت نکرده است. مساحت این کشور 41290 کیلومتر مربع است و 7.5 میلیون نفر جمعیت در 26 ایالت دارد که به آن کانتون می گویند. این کشور ثروتمند عضو اتحادیه اروپا نیست، اما عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) و ویزای شنگن برای تجارت با کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.شرکت های بانکی و بیمه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند. صنعت گردشگری نیز جایگاه ویژه ای در اقتصاد سوئیس دارد و ورزش های زمستانی هر ساله در کوه های زیبای این کشور برگزار می شود. ژنو و زوریخ توریستی ترین شهرهای این کشور هستند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 25714
برچسب‌ها: مهاجرت به سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
نظرات
ویزای آلمان

ویزای توریستی آلمان


ویزای شینگن آلمان بسته به سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می شود. ویزای توریستی یکی از رایج ترین ویزاهایی است که سفارت آلمان برای متقاضیان ایرانی صادر می کند. آژانس قصران گشت تمامی خدمات مربوط به سفر به آلمان و ویزای این کشور را به شما ارائه می دهد.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای آلمان
1) مدارک عمومی: (مدارک زیر باید همیشه هنگام درخواست ویزا در میز ویزا ارائه شود).

اصل پاسپورت حاوی دو صفحه خالی و یک کپی از صفحه حاوی مشخصات پاسپورت شما.
درخواست ویزای تکمیل شده و امضا شده همراه با عکس (گرفته شده در همان سال، با زمینه سفید و ابعاد 45 میلی متر در 35 میلی متر)
پرسشنامه امنیتی تکمیل و امضا شده (در صفحه آخر برنامه ذکر شده است).
گواهی بیمه مسافرتی (به بخش سوالات متداول در سایت سفارت به نشانی www.tehran.diplo.de مراجعه کنید) با یک کپی
کپی کلیه متقاضیان در 5 سال گذشته با مهر
اثبات ثبات اجتماعی-اقتصادی (که از آن می توان ارزیابی کرد که آیا متقاضی قصد دارد ویزای شینگن را قبل از پایان دوره درخواست ویزا ترک کند یا خیر)
همه متقاضیان: تراکنش‌های سه ماه اخیر در بانک ایران را با حروف و اعداد لاتین پرینت بگیرید و در صورت وجود: سند ملک در ایران، تراکنش‌هایی را چاپ کنید که افزایش شدید موجودی نزدیک به تاریخ درخواست را نشان می‌دهد. توضیح قانع کننده ای وجود ندارد. بخصوص منبع پولی نشانه وابستگی اقتصادی نیست، زیرا باید فرض کرد که این افزایش ناگهانی فقط اعتباری با دعوت نامه آلمان است.
کلیه متقاضیان: کارت شناسایی (مدرک هویتی که وابستگی خانوادگی را ثابت می کند).
کارمندان دولت: گواهی وظیفه یا استخدام یا آخرین برگه.کارمند / مستخدم: گواهی اشتغال به کار یا آخرین قرارداد کار با فیش حقوقی سه ماه گذشته، گواهی تامین اجتماعی و خدمات بهداشتی و درمانی یا مدارک مشابه و یا در صورت عدم وجود این مدارک: گواهی کارفرما.
شرکت کننده: گواهی ثبت شرکت یا فعالیت (به عنوان مثال مجوز کسب و کار یا گواهی از اداره ثبت شرکت ها) و گواهی عضویت در ZUS، خدمات پزشکی یا اسناد مشابه.
مدیران یا سهامداران شرکت‌های ایرانی: کاور نامه با امضای نماینده رسمی برای تایید موقعیت متقاضی، گواهی ثبت شرکت در ایران (مثلاً آگهی روزنامه رسمی)، در صورت عدم ثبت در روزنامه رسمی: گواهی واگذاری به خدمات در شرکت
هنرمندان: گواهی عضویت در انجمن هنری (مثلاً سینما، انجمن عکاسان و ...) یا گواهی فعالیت هنری (نمایشگاه ها، جشنواره ها و ...) و گواهی تامین اجتماعی یا در صورت وجود گواهی مشابه.
بازنشستگان: گواهی دریافت مستمری سالمندی.
دانش آموزان / دانش آموزان و افرادی که به سن بلوغ نرسیده اند: گواهی موقت اجتماعی یا گواهی کار والدین و در صورت وجود گواهی پایان تحصیل یا شناسنامه دانشجویی.
بیکار: گواهی وضعیت اجتماعی-اقتصادی (به عنوان مثال سند ازدواج، کارت شناسایی، شجره نامه، اسناد ملکی).

 

تعداد بازدید از این مطلب: 16933
برچسب‌ها: ویزای آلمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1400
نظرات
ویزای سوئیس

معرفی
کشور شناخته شده و محبوب سوئیس به عنوان یکی از اعضای اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) از سال 2008 به عضویت منطقه شنگن درآمده است، بنابراین متقاضیان سفر به این کشور و اخذ ویزای توریستی سوئیس باید دارای شرایط شنگن باشند. الزامات ویزا.

اگرچه ممکن است دریافت ویزای توریستی سوئیس دشوار به نظر برسد، اما غیرممکن نیست. نیلگام با اطلاعات کافی در مورد شرایط اخذ این نوع ویزا و جمع آوری مدارک لازم به شما کمک می کند تا به سوئیس سفر کنید.

از کوه های آلپ و دریاچه های کوهستانی گرفته تا شکلات سوئیسی
سوئیس در مرکز اروپا واقع شده است و هم مرز با اتریش، فرانسه، ایتالیا، لیختن اشتاین و آلمان است و هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان به بهانه چشیدن طعم بی نظیر شکلات های معروف، پنیرهای خوشمزه تشویق به درخواست ویزای توریستی می شوند. یا اسکی در کوه های آلپ. و سفر به این کشور در درجه اول سرگرمی است.

سوئیس کشور کوچکی است که از هر طرف داخلی است و مرزهای داخلی ندارد، اما همچنان می توان خلاصه ای از لذت ها و فرهنگ های متنوع کشورهای همسایه سوئیس را پیدا کرد.

این کشور توسط رشته کوه های آلپ در جنوب و کوه های جورا، تپه ها، دشت ها و دریاچه های بزرگ در شمال غربی پوشیده شده است.

سیستم حکومتی سوئیس به طور رسمی یک کنفدراسیون در نظر گرفته می شود، اما از نظر ساختاری بیشتر شبیه یک جمهوری فدرال است. در سوئیس، مانند بسیاری از کشورهای جهان، رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت و بالاترین مقام کشور در نظر گرفته می شود.

آمار رد ویزای شینگن برای سوئیس
به گزارش schengenvisainfo، در سال 2017، از 517010 درخواست دریافت ویزای شینگن از سفارتخانه های سوئیس در سراسر جهان، 451258 درخواست تایید شد، در حالی که در بقیه موارد پدیده ای رایج به نام رد ویزای شینگن وجود داشت.در ادامه قصد داریم به معرفی ویزای توریستی سوئیس، نحوه اخذ آن، مدارک مورد نیاز و سایر مطالب کاربردی در این زمینه بپردازیم.

   

 

درخواست ویزای توریستی سوئیس در تهران
در وهله اول ممکن است فکر کنید که برای بازدید از سفارت شینگن و ویزای سوئیس به ایران باید از طریق سفارت سوئیس اقدام کنید. با این حال، همانطور که در وب سایت رسمی سفارت سوئیس اعلام شده است، از 2 سپتامبر 2018، متقاضیان ویزای کوتاه مدت اعم از ویزای توریستی سوئیس، ویزای کاری و یا ملاقات با اقوام در سوئیس، ملزم به مراجعه به آژانس برون سپاری این کشور در Tehran.FS جهانی هستند.

به گفته وب سایت سوئیس VFS Global، ویزای توریستی سوئیس برای آن دسته از متقاضیانی مناسب است که قصد سفر به این کشور را برای مقاصد گردشگری، ملاقات با دوستان و اقوام، دوره های کوتاه مدت زبان، شرکت در یک کنفرانس یا یک رویداد ورزشی/فرهنگی دارند. خوشبختانه متقاضیان می توانند برای ویزای توریستی سوئیس درخواست دهند، برخلاف روال معمول و اصرار اکثر کنسولگری ها بر داشتن سابقه سفر کافی حتی بدون سفر قبلی و ویزای شینگن در دو سال گذشته.

همانطور که قبلاً در سفارت هلند و سفارت چک ذکر شد، VFS Global که در مرکز هروی واقع شده است، علاوه بر رسیدگی به درخواست های سفارت و ویزای کشورهایی مانند جمهوری چک و هلند، مسئولیت رسیدگی به درخواست های ویزای شینگن را نیز بر عهده دارد. ویزای توریستی سوئیس نیز وجود دارد.

در عین حال افرادی که تمایل به اخذ ویزای شینگن طولانی مدت برای اقامت بیش از 90 روز در کشور دارند باید از طریق سفارت سوئیس در تهران، الهیه، خیابان بوستان، وقت قبلی گرفته و برای ویزا اقدام کنند.بر اساس تجربه کارشناسان ویزای شینگن نیلگام، مسئولان ویزای توریستی سوئیس عموماً نسبت به متقاضیان ویزای ایرانی بسیار سختگیر هستند و به همین دلیل ویزای تک یا تک صادر می کنند.

طبق قوانین سوئیس، متقاضیان ایرانی در سفر و ورود به این کشور باید ویزای کوتاه مدت شینگن یا ویزای توریستی سوئیس را حداکثر به مدت 90 روز در یک دوره شش ماهه (180 روزه) دریافت کنند. در نتیجه، دارندگان ایرانی ویزای توریستی سوئیس نمی توانند مجوز اقامت دریافت کنند و فقط می توانند در طول مدت اعتبار ویزا وارد سوئیس شده و به این کشور سفر کنند.

اما در برخی موارد، ویزای توریستی سوئیس به عنوان ویزای شینگن چندگانه بنا به تشخیص مسئول سفارت سوئیس و صلاحیت متقاضی صادر می شود. در این صورت دارنده ویزای توریستی کوتاه مدت سوئیس می تواند در طول مدت اعتبار ویزا به صورت نامحدود به سوئیس وارد و از 26 کشور حوزه شنگن (شامل دانمارک، اسپانیا، آلمان، فرانسه) بازدید کند.

شرایط اخذ ویزای توریستی سوئیس در ایران
قبل از انجام مراحل بازدید از سفارت و درخواست ویزای توریستی سوئیس، بهتر است بدانید که متقاضی این نوع ویزا علاوه بر داشتن مدارک اصلی باید دارای شرایط نانوشته نیز باشد که در زیر توضیح داده شده است:

متقاضیان ویزای توریستی سوئیس باید سابقه سفر اروپا و شینگن را در گذرنامه خود داشته باشند. این به سادگی تأیید می کند که شما فقط برای سفر و گشت و گذار برای ویزای شینگن درخواست می دهید و به کشور خود باز می گردید.
قادر به نشان دادن توانایی مالی و پوشش هزینه های سفر به سوئیس در مدت اعتبار ویزای شینگن باشند. اگر شخص بودجه کافی برای سفارت سوئیس دریافت نکند، افسر پرونده می‌تواند ثابت کند که می‌تواند به عنوان فردی بماند یا کار کند و هزینه‌های سفر خود به سوئیس را در طول مدت اعتبار ویزای شینگن پوشش دهد. در صورتی که فرد منابع مالی کافی را در اختیار سفارت سوئیس قرار ندهد، افسر پرونده برای تامین هزینه های خود امکان اقامت یا کار غیرقانونی را در نظر می گیرد.(در حال حاضر، میانگین هزینه روزانه در سوئیس 193 دلار است.)
متقاضی ویزای توریستی سوئیس این فرصت را دارد که پیوندهای خانوادگی و وابستگی عاطفی در کشور خود را به افسر اصلی ثابت کند. این موارد به روابط خانوادگی محدود نمی شود و شامل شغل مهم و دائمی، شرایط تحصیلی فعلی، تعهدات خانوادگی مانند همسر و فرزندان و هر گونه مشکلی است که ثابت می کند فرد باید قبل از انقضای یک گردشگر سوئیسی به کشور خود بازگردد. ویزا
با توجه به زمان بازگشت خود به سوئیس و مدت اقامت در آنجا، یک برنامه سفر دقیق و موجه ارائه دهید.
بیمه مسافرتی معتبر و بین المللی که در آن مدت اعتبار و میزان پوشش هزینه های درمانی و همچنین مناطق تحت پوشش (کشورهای شینگن) به طور واضح مشخص شده باشد. بنابراین حداقل سقف هزینه های درمانی تحت پوشش بیمه مسافرتی برای ویزای توریستی سوئیس باید 30000 یورو باشد.
داشتن گذرنامه با حداقل اعتبار سه ماهه صادر شده در 10 سال گذشته الزامی است.
متقاضی ویزای توریستی سوئیس در 5 سال گذشته برای ویزای بلند مدت شینگن یا مجوز اقامت اقدام نکرده است.
همچنین با توجه به جزئیات و جزئیات متعدد مراحل اخذ بازدید از سفارت سوئیس و ویزای توریستی می توانید از مشاوره رایگان و تجربیات ارزشمند کارشناسان مجرب بخش شینگن برای تسهیل امور خود بهره مند شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 19753
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1400
نظرات
تور فرانسه

تور فرانسه و کاری که باید انجام دهید
این کشور اروپایی به دلیل فرهنگ، غذا، مد و تجارت خود شناخته شده است. تورهای کراس کانتری فرانسه به صورت ترکیبی یا انفرادی. برای سفر به فرانسه به ویزای فرانسه نیاز دارید. مهمترین مشکل مسافران فرانسه اخذ ویزای کشور است. ما نمک را در نمک مدیریت می کنیم، این مشکل را در حد بالایی حل می کنیم:

1. شرایط ویزای فرانسه
برای ویزای توریستی فرانسه لطفا سفارت را مشخص کنید. ویزای فرانسه مصاحبه ندارد و فقط برای تحویل و انگشت نگاری به VFS Global Maklerage مراجعه کنید. برای ویزای توریستی فرانسه، باید 1 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر وقت بگذارید. پاسخ به ویزای توریستی فرانسه 21 روز کاری بعد اعلام می شود. دریافت ویزای فرانسه با تضمین هزینه دیالند.

2. بهترین زمان برای سفر به فرانسه
بهترین زمان برای سفر به پاریس در فصل بهار و پاییز است. در این فصول هوا معتدل است. اما ممکن است در فصل بهار گردشگران زیادی در فرانسه حضور داشته باشند. همچنین نرخ پروازها و هتل ها در فصل بهار کمی گرانتر از سایر فصول سال است. پاییز همچنین هوای فرانسه را خنک می کند، بنابراین شهرها جمعیت کمتری دارند. اگر قصد دارید در تابستان به فرانسه سفر کنید، باید انتظار گردشگران زیادی را داشته باشید. فرانسه معمولاً دو هفته آخر آگوست را دارد که کل کشور به سواحل و حومه شهر می رود. فرانسه دارای آب و هوای معتدل با زمستان های معتدل است. تابستان ها بسیار گرم و خشک است، بنابراین سفر در این فصل چندان مناسب نیست.

3. تعداد گارانتی برای تور فرانسه
مبلغ ضمانت بازگشت از فرانسه با توجه به شرایط مسافر توسط آژانس های مسافرتی اعلام کرد که مبلغ ضمانت در مسیر فرانسه با شرایط مسافری از 400 میلیون دلار شروع می شود و تا سقف یک میلیارد دلار مجرد یا متاهل است.ضمانت برگشت به صورت ضمانت نامه بانکی یا چک رمزدار به نام آژانس مسافرتی صادر می شود و باید ۲ روز پس از پایان تور پاریس سررسید شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 23581
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1400
نظرات
خرید دستگاه لاغری

خرید دستگاه لاغری، سفت شدن پوست و رفع سلولیت

 

  • قوی ترین دستگاه لاغری غیر تهاجمی
  • سایز را کم کنید
  • رفع سلولیت
  • رنگ کردن پوست بدون عوارض.
  • چاقی موضعی
  • مایکروویو موج خنک
  • تیتنینگ (تولید کلاژن)
  • ghbbb رو درست کن
  • کاملا بدون درد
  • آخرین تکنولوژی روز دنیا
  • شل شدن پوست
  • ایمن و غیر تهاجمی
  • نکات هوشمند ویژه
  • بهبودی بسیار سریع
  • آخرین فناوری Cool View
  • برنده جوایز زیبایی و ضد پیری و زیبایی 2018 2018
  • خنک کننده داخلی قوی

 

Deca یک دستگاه انقلابی دیگر را منتشر کرد.

اوندا تنها دستگاهی است که از COOLWAVES استفاده می کند، یک مایکروویو ویژه که به طور خاص سلول های چربی را هدف قرار می دهد تا چربی موضعی را به روشی ایمن، موثر و غیر تهاجمی کاهش دهد.

ONDA COOLWAVS در کاهش رسوبات چربی موضعی در نواحی مانند شکم، پشت و اندام تحتانی (معمولاً در 5-4 جلسه) بسیار مؤثر است. علاوه بر این، این امواج می توانند سلولیت را (حتی در پیشرفته ترین مراحل) درمان کرده و پوست را شل کنند.

مزایای شکل دادن به شکم و طرفین
همانطور که گفته شد ، شکم امروزه به دلیل اهمیت آناتومیکی شکم در زیبایی و تناسب اندام و بسیاری از نقاط مثبت مجسمه در این زمینه بسیار محبوب است. در زیر مزایا و مزایای مجسمه و لبه های شکمی بحث خواهد شد.

  

  • COOLWAVES: امواج مایکروویو ویژه با در نظر گرفتن ایمنی و راحتی بیمار، چربی زیر پوست را هدف قرار می دهد.
  • محلول کامل: راه حلی موثر برای چربی های موضعی، سلولیت و شلی پوست.
  • هندپیس های هوشمند: راهنمای بصری برای اپراتورها در طول درمان. LED هایی که اثربخشی و ایمنی درمان را تضمین می کنند
  • خنک کننده پوست: مجهز به سیستم خنک کننده تماس با پوست.
  • ساده و کاربرپسند: نرم افزار ساده با طراحی ارگونومیک و جذاب که به اپراتور کمک می کند تا در درمان به خوبی عمل کند.

به خصوص طراحی هندپیس هوشمند: عمیق و کم عمق. این دو هندپیس از نظر عمق کار با هم متفاوت هستند که هر کدام برای نواحی مختلف بدن و انواع عیوب طراحی شده اند. هیچ دستگاه دیگری مانند هندپیس های هوشمند ONDA امواج مایکروویو ساطع نمی کند.

امواج مایکروویو باعث ایجاد نوسانات و ارتعاشات می شود که باعث افزایش دمای محیطی می شود که مولکول ها در آن یافت می شوند. هندپیس های Onda امواج مایکروویو 2.45 گیگاهرتز را ساطع می کنند. فرکانس هایی که بیشتر توسط چربی جذب می شوند تا مولکول های آب. ظرفیت هدایت اپیدرم و درم بسیار بیشتر از هیپودرم است زیرا حاوی مقدار زیادی آب هستند.
بنابراین، هنگامی که COOLWAVES به پوست نفوذ می کند، بدون ایجاد گرمای بیش از حد، مستقیماً از لایه های بالایی عبور می کند. (20 درصد انرژی مایکروویو) و عملکرد مفید آن بر چربی زیر پوستی متمرکز است که بیشترین جذب را دارد (80 درصد انرژی مایکروویو). از سوی دیگر، دستگاه‌های RF از زمانی که جذب شده‌اند فقط روی سطح کار می‌کنند، به این معنی که نه تنها به عمق بدن نفوذ نکرده و چربی‌ها را درمان نمی‌کنند، بلکه احتمالاً به پوستی که داشتند نیز آسیب می‌رسانند. برای ایمنی و راحتی بیشتر بیمار، هندپیس ها مجهز به سیستم خنک کننده هستند که به عنوان مانعی بین منبع تحویل COOLWAVES و پوست عمل می کند.

هندپیس های ONDA به گونه ای طراحی شده اند که تنها 20 درصد انرژی به درم می رود و این در هر صورت توسط سیستم خنک کننده موجود جبران و خنثی می شود. 80 درصد از انرژی باقی مانده به چربی می رود.

بیشتر انرژی RF در اپیدرم و درم به دام افتاده و گرمای زیادی تولید می کند که خطر آسیب بافتی وجود دارد. از طرف دیگر، از آنجایی که این امواج به سطح هیپودرم نمی رسند، درمان موثر نیست.

بخشی از تصویر کالریمتری بافتی که با هندپیس WAVE درمان شده است: گرمایی که به وضوح در زیر لایه های بالایی پوست دیده می شود، لایه های بالایی که خنک می مانند و بنابراین به رنگ آبی نشان داده می شوند.

بافت مشابه درمان شده با فرکانس رادیویی دوقطبی: گرمای شدیدی که روی سطح ایجاد می‌شود در حالی که عمق بافت سرد می‌ماند.

خب تا این جا به این نتیجه رسیدیم که پاسخ این سوال که آیا دستگاه های Ems باعث عضله سازی می شوند؟ پاسخی مثبت می باشد، اما آیا این تنها مزیت استفاده از عضله سازی با دستگاه می باشد؟ در واقع این مورد را می توان اصلی ترین مزیت استفاده از دستگاه عضله سازی دانست ولی تنها استفاده از آن نیست. این دستگاه ها دارای مزیت های بسیار زیادی دیگری نیز هستند که یکی از معروف ترین آن ها ترمیم سلولی و جلوگیری از سلولیت می باشد، در واقع زمانی که جریان الکتریکی وارد بدن شما می شود و شما شروع به فعالیت بدنی می کنید این کار باعث می شود تا از سلولیت در بدن شما جلوگیری شود و روند بهبود ترمیم سلولی شما نیز به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 754
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 5 بهمن 1400
نظرات
مزایای لیزر با دستگاه پلاتین

مزایای لیزر با دستگاه پلاتین
در دسترس :

این یک روش مقرون به صرفه است، زیرا از درمان های دیگری که شامل کرم های مختلف مانند کرم های موبر، درمان با موم، تیغ و سایر درمان ها می شود، اجتناب می کنید.

در حالی که لیزر از شما می خواهد برای از بین بردن موهای زائد هزینه بیشتری بپردازید، وقتی تمام هزینه های مربوطه را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که در واقع هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر پرداخت می کنید.

پوست صاف تر از قبل می شود:

هنگامی که لیزری را با دستگاه پلاتینیوم انتخاب می کنید، به دنبال راهی برای صاف کردن پوست خود نسبت به گذشته هستید.

 

روش دقیق:

بدون شک ما در مورد روشی بسیار دقیق صحبت می کنیم که هیچ ردی از خود باقی نمی گذارد.

باید گفت که از بین بردن برخی از موها همیشه کار آسانی نیست.

به عنوان مثال لب بالایی، ابروها، خط بیکینی، خط مو یا بینی بخشی از این قسمت های خاص هستند که می توانید به راحتی موهای زائد را با لیزر پلاتینیوم از بین ببرید.

 

نیازی نیست منتظر رشد مو باشید:

وجه تمایز این روش با سایر روش ها این است که با سوپرانو آیس پلاتینیوم نیازی نیست برای لیزر در جلسات بعدی منتظر رشد مو باشید. این کار حتی قبل از رشد موهای شما در زیر پوست انجام می شود.

 

هیچ جای زخم یا سوختگی باقی نمانده است:

لیزر موهای زائد پلاتینیوم بسیار مفید است زیرا اسکار بر جای نمی گذارد و عوارض جانبی دردناکی ندارد.

دستگاه های هاس قدیمی در صورت مراقبت مناسب هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند، اما ممکن است چند روز پس از لیزر سوختگی یا زخم ظاهر شود.

و اگر درمان نشود، می تواند باعث زخم های جدی پوستی شود. با این حال، وقتی در مورد لیزر پلاتین صحبت می کنیم، قول می دهیم که هیچ جای زخمی وجود نداشته باشد.

از مزایای ذکر شده می توان نتیجه گرفت که لیزر پلاتین یکی از موثرترین روش های درمانی است که می توانید در دنیای رفع موهای زائد مشاهده کنید. بنابراین، پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید.

 

معایب لیزر با دستگاه پلاتینیوم
تورم خفیف در اطراف فولیکول های مو
تغییرات رنگدانه ممکن است به خصوص در افرادی با پوست تیره‌تر رخ دهد، اگرچه این تغییرات موقتی هستند.
قرمزی مختصری در پوست وجود دارد که خیلی سریع از بین می رود.
تحریک موقتی که منجر به تاول زدن یا لایه برداری بافت پوست می شود.

 

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتین
یکی از فناوری های بسیار مهم این لیزر، فناوری خنک کننده است. همانطور که از نام آن مشخص است، این ویژگی این درمان را بدون درد می کند.

 

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم
با توجه به ویژگی هایی که در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم ذکر شد، امروزه توجه بسیاری از خانم ها و آقایان با رنگ های متنوع پوست و مو را به خود جلب کرده است.

نتایج خوشایند لیزر پلاتین باعث شده تا بسیاری از افراد این دستگاه را برای جراحی لیزر انتخاب کنند تا موهای زائد را به راحتی و بدون درد از بین ببرند.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا دیود
دیود لیزر با توان کمتری نسبت به سایر لیزرها کار می کند و ارزان ترین دستگاه برای تولید خروجی لیزر است.این دیود هم طول موج های کوتاهتر و هم بلندتر ساطع می کند، بنابراین جذب ملانین خوبی دارد و به عمق فولیکول های مو نفوذ می کند. طول موج های بلندتر نیز خطر آسیب پوست را کاهش می دهد.

دیود لیزر نور واگرا بیشتری تولید می کند، مشکل گرمایش بزرگی دارد و برای پرتاب گلوله های لیزری بزرگ به جریان درایو بالایی نیاز دارد.

بیمارانی که پوست تیره دارند اغلب به درمان بیشتری نیاز دارند. همچنین هنوز یک فناوری نسبتا جدید است و هنوز اطلاعات کافی برای ارزیابی نتایج بلندمدت آن وجود ندارد.

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم و shr و تعمیر مویرگی با لیزر SHR.

تعداد بازدید از این مطلب: 670
برچسب‌ها: لیزر پلاتینیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 26 دی 1400
نظرات
اخذ ویزای آمریکا 2021

برخلاف تصور عمومی، گرفتن ویزای آمریکا راحت تر از گرفتن ویزای شینگن و ویزای کانادا است. ایالات متحده دارای متنوع ترین کلاس ویزا در جهان است که به دو دسته کلی تقسیم می شود: ویزای مهاجرتی ایالات متحده و ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده. مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل و شما به هیچ مهارت زبانی نیاز نخواهید داشت. حتی می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا در سفارت آمریکا مصاحبه ای به زبان فارسی انجام دهید و شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالانه افراد زیادی بدون مدرک لیسانس، زبان و بدون زبان انگلیسی بالا وارد آمریکا می شوند.

با توجه به تنوع ویزا، درخواست ویزای آمریکا بسیار بیشتر از سایر کشورها رایج است. در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که ویزای آمریکا چیست و چگونه ویزای آمریکا را دریافت می کنیم و سپس روش های رایج اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان را بررسی می کنیم و به طور خلاصه نحوه اخذ ویزا ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای توریستی آمریکا و قرعه کشی ویزا در مورد آمریکا و اخذ ویزای آمریکا از طریق سرمایه گذاری صحبت خواهیم کرد.

موسسه مای استلرز در زمینه ثبت نام در قرعه کشی، مشاوره قرعه کشی، ویزای توریستی ایالات متحده، پذیرش دانشگاه های ایالات متحده و مشاوره اقامت دائم ایالات متحده تخصص دارد. در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی از مهاجرین در زمینه سفر و مهاجرت به آمریکا می توانید با کارشناسان ما با شماره  تماس بگیرید.

ویزای آمریکا
همانطور که می دانید برای ورود به هر کشوری نیاز به مجوزی به نام ویزا دارید. ویزا معمولا به پاسپورت شما ضمیمه می شود و داشتن ویزای کشور نشان می دهد که می توانید در مدت زمان مشخص و به تعداد مشخص شده در ویزا وارد کشور صادر کننده ویزا شوید. ایالات متحده یکی از بهترین رتبه بندی ها و سیستم های ویزا را در جهان دارد و متقاضیان سفر به آمریکا می توانند تحت شرایط مختلف ویزای آمریکا را دریافت کنند.

 

ایالات متحده سیاست بسیار باز در پذیرش مسافران و مهاجران خارجی دارد. ویزای آمریکا آنقدر متنوع است که در هیچ کشور دیگری یافت نمی شود. بنابراین تنها با پر کردن فرم ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا، می توانید بدون شرایط خاص و به صورت اتفاقی ویزای آمریکا دریافت کنید. ویزای آمریکا به دو دسته کلی تقسیم می شود: ویزای مهاجرتی آمریکا و ویزای غیر مهاجرتی آمریکا، با ویزای مهاجرتی آمریکا، پس از رسیدن به آمریکا، می توانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید و برای همیشه در آمریکا زندگی کنید. ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده نیز برای کسانی است که به طور موقت وارد ایالات متحده می شوند و قصد اقامت دائم در ایالات متحده را ندارند. افرادی که ویزای غیر مهاجرتی آمریکا دارند باید پس از تکمیل اهداف سفر خود (گردشگری، تحصیل و غیره) ایالات متحده را ترک کرده و به خانه بازگردند.

 

برای دریافت ویزای آمریکا کافی است ویزای مناسب با شرایط خود را پیدا کنید سپس برای ویزای آمریکا اقدام کنید و در نهایت مراحل اداری دریافت ویزای آمریکا را انجام دهید مراجعه به سفارت آمریکا و انجام مصاحبه حضوری . .در ادامه این مقاله در مورد نحوه اخذ ویزای آمریکا و راه های اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 استلرز

 

تعداد بازدید از این مطلب: 9639
برچسب‌ها: ویزای آمریکا ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1400
نظرات
راهنمای متقاضیان جوانسازی RF

راهنمای متقاضیان جوانسازی RF


قبل از درمان
قبل از دستگاه آر اف مراقبت خاصی لازم نیست. سعی کنید به مدت 2 هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و به سولاریوم نروید.

اگر لایه برداری پوست با لیزر انجام داده اید، باید حداقل 3 ماه صبر کنید و اگر پوست خود را لایه برداری کرده اید، باید چند هفته صبر کنید و سپس فرکانس رادیویی را انتخاب کنید.


جلسه درمانی
هر جلسه درمانی بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. در طول درمان، ممکن است پوست شما کمی گرم شود. این روش دیگر باعث درد یا ناراحتی در طول درمان نمی شود.
روش RF به طور کلی به چندین جلسه درمانی نیاز دارد که بسته به شرایط شما می تواند بین 3 تا 12 جلسه باشد.


بعد از درمان
بلافاصله بعد از جلسه درمان می توانید به خانه یا محل کار بروید و کارهای روزانه خود را انجام دهید. می توانید از روز بعد آرایش کنید.
ممکن است تا یک ساعت بعد از جلسه درمان کمی احساس درد کنید.
عوارضی مانند قرمزی و تورم در عرض 3 روز از بین می رود.
بعد از درمان نیازی به مراقبت خاصی نیست، اما حتما مایعات فراوان بنوشید و به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.
نتایج RF در 2 هفته ظاهر می شود و تا سه ماه بعد از جلسه درمان کلاژن ادامه خواهد داشت و نتایج بهتر و بهتر می شود.


ایمنی و عوارض جانبی احتمالی RF تکه تکه شده
امواج RF ایمن هستند
امواج فرکانس رادیویی نوعی امواج الکترومغناطیسی هستند. از این امواج در ابزارها و وسایل مختلف استفاده می شود. چیزهایی مانند وای فای، امواج رادیویی، امواج تلویزیونی و مایکروویو. فرکانس امواج رادیویی مورد استفاده در روش RF بین 3 کیلوهرتز تا 300 گیگاهرتز متغیر است، اما اکثر آنها از 450 کیلوهرتز تجاوز نمی کنند. در مقایسه، امواج RF 100 میلیون بار کندتر از نور مرئی و بیش از 1 میلیارد بار کندتر از اشعه ایکس هستند.

 

فناوری RF مورد تایید FDA است
سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از معتبرترین سازمان های نظارتی پزشکی، روش RF fractional را به عنوان یک روش درمانی ایمن برای سفت کردن پوست و اصلاح انحنای سطح بدن تایید کرده است. مطالعات بالینی گسترده ای بر روی این عمل زیبایی انجام شده است که بر اساس آن تمامی کاربردهای روش RF مانند سفت کردن پوست صورت، اصلاح انحنای سطحی بدن و جوانسازی واژن کاملا بی خطر و مطمئن هستند.

توجه: ایمنی به عوامل زیادی بستگی دارد
در اینجا باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم. فناوری فرکانس رادیویی توسط سازمان هایی که بر درمان ایمن نظارت می کنند، به رسمیت شناخته شده است. اما امنیت فقط به فناوری بستگی ندارد. دو عامل دیگر که باعث کاهش عوارض جانبی و افزایش ایمنی هر درمانی (از جمله فرکانس رادیویی) می شود عبارتند از:


دستگاه مورد استفاده:

بسیاری از دستگاه ها توانایی تولید امواج RF را دارند. مهم است که خود دستگاه مورد تایید FDA (به عنوان دستگاه انقباض RF) باشد و استانداردهای لازم در ساخت و انتخاب مواد اولیه رعایت شود. در کلینیک کاخ سفید، ما فقط از دستگاه های استاندارد با کیفیت بالا استفاده می کنیم که درمانی و ایمن، موثر و کم خطر هستند.
اپراتور RF: مانند هر درمان و عمل زیبایی دیگر، تجربه و مهارت پزشک یا اپراتور بسیار مهم است.این عامل مهم هم در اثربخشی درمان و هم در کاهش احتمال عوارض بسیار موثر است. یکی از مزایای کلینیک کاخ سفید داشتن بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص در درمان و زیبایی پوست و مو می باشد.


عوارض


RF فرکشنال یک روش کم تهاجمی است. بنابراین عوارض جانبی بسیار محدودی دارد و نیازی به دوره نقاهت یا استراحت پس از درمان ندارد. تاکنون در کلینیک کاخ سفید عوارض دائمی یا حاد مشاهده نکرده ایم. در مطالعات بالینی و گزارش های پزشکی، تقریبا هیچ عارضه جانبی طولانی مدت یا دائمی برای این درمان گزارش نشده است.

 

سایر عوارض احتمالی RF فرکشنال، که همگی موقتی هستند، شامل موارد زیر است:

  • درد : دستگاه های RF اولیه بسیار دردناک بودند. تا جایی که در گذشته مجبور بودیم از بیهوشی استفاده کنیم. اما امروزه درد این روش به حداقل رسیده و در بیشتر موارد نیازی به استفاده از بیهوشی نیست. در برخی از کاربردهای فرکانس رادیویی، ممکن است از بی حسی موضعی برای راحتی و تسکین درد شما استفاده کنیم.
  • قرمزی پوست: اریتم یا روزاسه پوست در برخی از بیماران مشاهده می شود. این عارضه معمولاً در عرض 24 ساعت پس از درمان از بین می رود.
  • تورم: RF تکه تکه می تواند باعث ادم یا تورم شود. البته این عارضه در همه مراجعین دیده نمی شود و در صورت بروز حداکثر تا 24 ساعت بهبود می یابد. در موارد نادر، ممکن است تا یک هفته ادامه یابد.

عوارض جانبی ذکر شده در زیر بسیار نادر است. اینها معمولاً به دلیل خطای پزشک یا نامناسب بودن شرایط متقاضی برای درمان فرکانس رادیویی است. البته این عوارض نیز موقتی هستند، اما رفع آنها زمان بیشتری می برد.

  • پوست فرورفته: تا ماه ها ماندگاری دارد.
  • بثورات پوستی: تا 1 هفته
  • افزایش: تا 1 هفته
  • حساسیت پوست به لمس: ۲ تا ۳ هفته.
  • سوختگی: تا 6 ماه و قابل درمان.
  • هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره روی پوست): تا 5 روز

 

فروش دستگاه آر اف در کلینیک دکتر آرتید

کلینیک دکتر آرتید یکی از بهترین و مجرaب ترین کلینیک های پوست و مو در تهران می باشد. استفاده از بهترین دستگاه های آر اف (فرکشنال آر اف و آر اف انقباضی) و استفاده از بزرگترین و مجرب ترین کادر درمان پوست و مو در ایران از مزایای این مرکز می باشد. هزینه RF شامل دو چیز است:

 

دنیای ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال آنقدرها دشوار نیست

آموزش ارز دیجیتال و پرایس اکشن

کسب درآمد دلاری از طریق آموزش ارز دیجیتال

بهترین دوره ی آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال: گامی بلند به سوی کسب درآمد بالا

همه چیز درباره آموزش ارز دیجیتال

راه های آموزش ارز دیجیتال و کسب درآمد بالا از بازار آن

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

آشنایی با ارز دیجیتال و آموزش ارز دیجیتال

دوره آموزش ارز دیجیتال یا کانال سیگنال ارز دیجیتال؛ استفاده از کدام یک بهتر است؟

ارز دیجیتال چیست؟ آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال و پرایس اکشن

بررسی روند آموزش ارز دیجیتال و ورود به بازار کار

آموزش ارز دیجیتال در ایران و کسب درآمد دلاری

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

آموزش ارز دیجیتال را با مدرسان پیشتاز تجربه کنید

صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

آشنایی و آموزش ارز دیجیتال

 

1mp 2mp 3mp 4mp

 

دوره ارز دیجیتال

آموزش فارکس

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش برنامه نویسی

آموزش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال و آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال و کانال سیگنال

سیگنال ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال و کانال سیگنال ارز دیجیتال

دوره‌ی ارز دیجیتال

بیتکوین

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش فارکس

آموزش برنامه نویسی

آموزش ارز دیجیتال

آموزش مباحث مربوط به بیتکوین

آموزش ارز دیجیتال

دوره‌ ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال و کانال سیگنال ارز دیجیتال

آموزش رمز ارز

آموزش ارز دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال

چرایی اهمیت آموزش ارز دیجیتال در جهان امروز

دوره ارز دیجیتال

آموزش آرایشگری زنانه

آموزش ارز دیجیتال و کانال سیگنال ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال (Cryptocurrency)

آموزش ارز دیجیتال با طراحی یک سیستم معاملاتی بر اساس پرایس اکشن

آموزش برنامه نویسی

آموزش ارز دیجیتال

مفاهیم اولیه ارز دیجیتال

کوین شیبا

آموزش ارز دیجیتال و کانال سیگنال ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال

تعداد بازدید از این مطلب: 817
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 20 آذر 1400
نظرات
آشنایی با انواع دستگاه لیزر مو

در چند سال اخیر تب استفاده از دستگاه لیزر دایود به شدت افزایش یافته است و مانند هر فناوری جدیدی که به بازار می آید، موافقان و مخالفان سرسخت استفاده یا عدم استفاده از آن وجود دارد. برخی معتقدند لیزر موهای زائد سرطان زا است و برخی دیگر ادعا می کنند که به سلامت بدن آسیب نمی رساند. آنچه مشخص است این است که ادعاهای هر دو طرف این روند تا زمانی که با شواهد همراه نباشد بی ارزش است.

در این پست اول دقیقا توضیح خواهیم داد که لیزر مو چه می کند. سپس به این سوال پاسخ می دهیم که آیا لیزر موهای زائد مضر است یا خیر؟ پس از آن به معرفی انواع این دستگاه ها می پردازیم و سپس دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الکس دایود را بررسی می کنیم و در نهایت نحوه دریافت مشاوره در مورد این دستگاه ها را توضیح می دهیم.

 

لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد یک فرآیند تخصصی است و با نور متمرکز یا لیزر انجام می شود. در طی این فرآیند، نور از طریق دستگاه لیزر تیتانیوم به رنگدانه ها (که ملانین نیز نامیده می شود) در محل تابیده می شود. انرژی نور منعکس شده به گرما تبدیل می شود و به فولیکول های مو آسیب می رساند. این آسیب باعث می شود رشد موهای زائد جدید متوقف شود یا به تاخیر بیفتد.

با توجه به اینکه این دستگاه لیزر تیتانیوم به گونه ای عمل می کنند که نوری که ساطع می شود باید جذب رنگدانه های مو شود نه رنگدانه های پوست، بهترین نتیجه دستگاه لیزر مو زمانی است که فرد پوست روشن و موهای تیره داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که این دستگاه روی رنگ موهایی که نور کمتری دریافت می کنند، تاثیر کمی دارد. البته با پیشرفت تکنولوژی لیزر این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

با توجه به اینکه این دستگاه از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند، تقریباً می توان از آن برای از بین بردن موهای زائد به جز موهای پلک و به طور کلی موهای اطراف چشم استفاده کرد.

 

آیا استفاده از دستگاه لیزر مو عوارض و خطراتی دارد؟
وب سایت NHS در انگلستان بیان می کند که استفاده از لیزر موهای زائد خطرناک نیست، اما ممکن است عوارضی مانند درد، ناراحتی و قرمزی پوست را به همراه داشته باشد که به مرور زمان بهبود می یابد. این وب سایت همچنین در توضیح سرطان زا بودن این دستگاه نوشت که هیچ مدرکی دال بر سرطان زا بودن این فناوری وجود ندارد.

با توجه به اعتبار این وب سایت به جرات می توان گفت دستگاه های لیزر موهای زائد سرطان زا نیستند و خطری برای بدن ندارند. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که استفاده از دستگاه لیزر مو چه عوارضی دارد؟

 

 All1  all2  all3  all4  all5  all6  all7  all8  all9  all10  all11  all12  all13  all14 all15

1 2  3  4

شایع ترین عوارض جانبی این فرآیند موارد زیر است:

تحریک پوست: سطح پوست شما ممکن است قرمز یا متورم شود و ممکن است احساس ناراحتی کنید. این معمولا در عرض چند ساعت از بین می رود و پوست به حالت عادی باز می گردد.
تغییر رنگدانه: برداشتن موهای زائد از طریق دستگاه ممکن است باعث تیرگی یا روشن شدن پوست در آن ناحیه شود و این اغلب موقتی است و برطرف می شود. روشن شدن پوست معمولاً برای افرادی با پوست تیره یا کسانی که قبل یا بعد از فرآیند حذف موهای زائد در معرض نور خورشید قرار گرفته اند اتفاق می افتد.
اکنون که به طور کلی با این روش حذف موهای زائد آشنا شدید، وقت آن است که در مورد انواع دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

فروش لیزر موهای زائد در اصفهان توسط شرکت تجهیزات پزشکی سینوهه تولید کننده، وارد کننده و تامین کننده انواع تجهیزات زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی.

شرکت نیوان مد وارد کننده انواع دستگاه های پزشکی و تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم.

 

 

ماربل شیت، هر آنچه باید بدانید

ماربل شیت، طراحی ساختمان‌های لوکس

ماربل شیت

آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

چگونه با ماربل شیت نمای داخلی زیبا بسازیم؟

هر آنچه که باید درباره ماربل شیت بدانید

آشنایی با سنگ ماربل شیت

هر آن چیزی که باید درباره دیوارپوش ها بدانید

توضیحاتی در مورد ماربل شیت

راهنمای خرید ورق های ماربل شیت +قیمت

ماربل شیت نسل جدید دیوارپوش های دکوراسیون داخل

چرا ماربل شیت بهتر است از دیوارپوش های سنگی است؟

بکارگیری ماربل شیت برای دیوارپوش و سقف کاذب

ماربل شیت نوع جدیدی از دیوارپوش

 

1ap 2ap 3ap 4ap

 

سنگ مصنوعی ماربل شیت

دیوارپوش | قیمت و خرید انواع دیوارپوش پی وی سی مدرن آذران

آموزش مباحث مربوط به بیتکوین

چرایی اهمیت آموزش ارز دیجیتال در دنیای امروز

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن و شرح مزایا و معایبش

سنگ ماربل شیت

سنگ مرمر پی وی سی

روکش دیوارپوش کامپوزیت

پوستر دیواری سه بعدی

خرید کفپوش pvc و مزایای آن

طراحی و بازسازی خانه

پارتیشن PVC

سقف کاذب چیست

استون شیت

سنگ مصنوعی

ورق ماربل شیت

قیمت آجر داخلی

خرید دیوارپوش

انواع دیوارپوش

ابزارهای پلی اورتان

سقف کاذب البرز

آجر داخلی

ماربل شیت

سقف کاذب

دیوارپوش

دیوارپوش پی وی سی

ماربل شیت

بازسازی خانه

دیوارپوش چیست؟

بازسازی خانه

ماربل شیت

دیوارپوش چیست؟

سقف کاذب

دیوارپوش

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

پارتیشن شیشه ای

ماربل شیت

کاربرد سقف کاذب

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن

پی وی سی ماربل شیت

ماربل شیت طرح چوب

تولید کننده دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش

استون شیت

دیوارپوش های ام دی اف

کاربرد سقف کاذب چیست

آجر دکوراتیو

ماربل شیت PVC

سقف کاذب کناف

دیوارپوش چیست

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن و شرح مزایا

دیوارپوش

سقف کاذب

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

پارتیشن شیشه ای

ماربل شیت

سنگ مرمر

کاربرد دیوارپوش ماربل

دیوارپوش ماربل شیت

بازسازی دکوراسیون داخلی

پارتیشن شیشه ای

استون شیت

سقف کاذب

دیوارپوش

تولید کننده ماربل شیت

انواع دیوارپوش

سقف کناف

فروش دیوارپوش در تهران

دیوارپوش

ماربل شیت

آجر داخلی

اسلب های ماربل

ماربل شیت و قیمت ماربل شیت

کالکشن دیوارپوش کامپوزیت و فایبرگلاس

دیوارپوش آجر پلیمری

بازسازی خانه

سقف کاذب پلاست

ورق ماربل شیت

دیوارپوش پی وی سی

بازسازی خانه

ورق ماربل شیت

با مزایا و معایب ورزش ای ام اس EMS به طور کامل آشنا شوید

دیوارپوش

دیوارپوش ها

سنگ مصنوعی ماربل شیت

دیوارپوش تاپشیت

بازسازی ساختمان

پارتیشن شیشه ای

استون شیت

ماربل شیت

دیوارپوش

سقف کاذب

سنگ مصنوعی ماربل شیت

دیوارپوش تاپشیت

مزایای استفاده از دیوارپوش

ماربل شیت(سنگ مصنوعی) چیست؟

سقف کاذب چیست؟

انواع دیوارپوش و مزایا و معایب هریک

سنگ مصنوعی ماربل شیت

نصب ماربل شیت

بازسازی دکوراسیون داخلی

پارتیشن شیشه ای

استون شیت

ماربل شیت

سقف کناف

انواع دیوارپوش و مزایا و معایب هریک

 

تعداد بازدید از این مطلب: 856
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 18 آذر 1400
نظرات
تحصیل در اوکراین

تحصیل در اوکراین به دلیل اعتبار بین المللی مدارک فارغ التحصیلی و هزینه های مقرون به صرفه متقاضیان زیادی دارد. هزینه زندگی و تحصیل در اوکراین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی آنقدر ارزان است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. اما مزایای تحصیل در اوکراین به همین جا ختم نمی شود! برای آشنایی بیشتر با زندگی در اوکراین، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی اوکراین و ویزای تحصیلی، تا پایان این مقاله با Letsigo Uni همراه باشید.

 

اوکراین کجاست؟
جمهوری اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که از شمال و شمال شرق به مرزهای روسیه متکی است. مرزهای شمالی کشور از بلاروس است و لهستان، اسلواکی و مجارستان همسایگان غربی آن هستند. اوکراین در بخش های جنوب غربی با رومانی و مولداوی مرز مشترک دارد، اما از جنوب با دریای سیاه و دریای آزوف همسایه است.

اوکراین یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپای شرقی است.

15 - 1617 18 19  20 21

رودخانه Dnieper طولانی ترین رودخانه اوکراین است که زمین های حاصلخیز را در امتداد رودخانه های Sivorsky Donetsk و Dennister آبیاری می کند و به مقصد نهایی خود یعنی دریای سیاه می ریزد. این رودخانه ها علاوه بر تاثیرات عمیق آب و هوا، مناظر خیره کننده ای را به زمین بخشیده اند.

اوکراین دومین کشور بزرگ اروپا و چهل و ششمین کشور بزرگ جهان است. این کشور با جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر، اوکراین را در رتبه نهم پرجمعیت ترین در اروپا و 32 در جهان قرار داده است. جمعیت این کشور در 24 استان پراکنده است. منطقه خودمختار کریمه نیز بخشی از اوکراین است که در شمال دریای سیاه قرار دارد. پایتخت اوکراین و پرجمعیت ترین شهر این کشور کیف است که با تلاقی رودخانه دنیپر از اطراف مرکز شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود.

تحصیل در اوکراین 2021
تحصیل در پیشرفته ترین کشورها و دانشگاه های برتر دنیا آرزوی هر دانشجویی است. اوکراین یکی از کشورهایی است که به خصوص در سال های اخیر دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرفته است. برای دریافت پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی این کشور و ویزای تحصیلی، مدارک شناسایی، گواهی سلامت پزشکی، مدارک و سوابق تحصیلی، انگیزه تحصیلی و رزومه شغلی و تحصیلی متقاضی باید اسکن و ترجمه شود.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19

تحصیل در دانشگاه های اوکراین مستلزم گذراندن دوره مقدماتی قبل از ورود به دانشگاه می باشد. این دوره با نام پاتفک (یا پادفک) به زبان های آموزشی در دانشگاه های اوکراین یعنی روسی و انگلیسی تدریس می شود. در این دوره بسته به رشته مورد نظر دروس و واحدهای خاصی بررسی و تدریس می شود.

دوره پاتفک که در نظام آموزشی ایران از دوره های پیش دانشگاهی محسوب می شود راه را برای ورود به دانشگاه های این کشور هموار می کند. پس از شرکت در این دوره، متقاضی باید در آزمون های ورودی دانشگاه شرکت کرده و نمره استاندارد 5 را کسب کند و بر اساس نمره کسب شده از این آزمون، دانشجو می تواند دانشگاه و رشته نمره خود را مناسب انتخاب کند.

دانشگاه ملی کارازین خارکف یکی از معروف ترین دانشگاه های اوکراین و یکی از برترین دانشگاه های جهان است. این دانشگاه بالاترین تعداد دانشجویان بین المللی را در میان سایر موسسات آموزشی در اوکراین دارد..

تعداد بازدید از این مطلب: 602
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 29 آبان 1400
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید