دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 928
:: باردید دیروز : 1312
:: بازدید هفته : 928
:: بازدید ماه : 928
:: بازدید سال : 77940
:: بازدید کلی : 1703840
اخذ پاسپورت دومینیکا

یک مدرک شناسایی برای سفرهای بین‌المللی است که به شهروندان قانونی کشور دومینیکا اعطاء می‌شود و جزو معتبرترین پاسپورت‌های دنیا است.

 
 

پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا، عدم نیاز به مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی است.

لازم به ذکر است  کشور هایی که در دنیا پروسه قانونی برای اعطای تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری (طی پروسه کوتاه مدت) را دارند. تنها کشور دومینیکا و کشور سنت کیتس هستند، ولی از آنجایی که کشور سنت کیتس دیگر برای افراد مقیم ایران تشکیل پرونده برای اعطای تابعیت نمی‌دهد، لذا دومینیکا تنها گزینه برای ایرانیان به شمار می‌آید.

تعداد بازدید از این مطلب: 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 14 مرداد 1400
نظرات
دستگاه لیزر تیتانیوم

امروزه دستگاه لیزر تیتانیوم به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در جهان تبدیل شده است. در کشور ما ایران ، کلینیک های زیبایی نیز از دستگاه های مختلف برای لیزر موهای زائد مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند ، اما در بین همه آنها ، بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم ، ایده آل ترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار. ایرانی.

در دستگاه لیزر تیتانیوم ، با وجود تکنولوژی لیزر سه طول موج الکس ، دیود و اندیاگ و تأثیر آن بر ملانین در پوست ، لیزر موهای زائد برای پوست برنزه در فصول مختلف سال امکان پذیر است. این دستگاه برای انواع رنگ پوست 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً بی خطر است.

تنظیمات دستگاه تیتانیوم بر اساس وضعیت بیمار از جمله رنگ پوست و مو تعیین می شود ، بنابراین ایمنی و اثربخشی درمان با این دستگاه بسیار زیاد است و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل می رسد.

دستگاه هایفو اولترا پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر برای لیفت صورت بدون جراحی با دوام زیاد و در یک جلسه است که توسط پزشکان و همه علاقمندان به پزشکی زیبایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 14 مرداد 1400
نظرات
دستگاه عضله سازی

دستگاه عضله سازی اتوماتیک یکی از بهترین دستگاه هایی است که امروزه برای عضله سازی از آن استفاده می شود، حتما تا الان نام دستگاه های Ems را شنیده اید، این دستگاه ها با استفاده از جریان الکتریکی اقدام به عضله سازی در بدن شما می کنند. حتما برایتان اتفاق افتاده است که در خیابان راه بروید و یک شخص با تناسب اندام دلخواه خود را مشاهده کنید و دوست داشته باشید که بدنی مانند بدن این فرد داشته باشید، با این حال زمان کافی را نداشته باشید که اقدام به ورزش کردن کنید، در این شرایط است که به دنبال راهی مناسب می گردید که بدون این که ورزش کنید و زمان زیادی را برای ورزش کردن بگذارید عضله های خود را بسازید.

بهترین راهی که برای انجام این کار از آن استفاده کنید استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک است، این دستگاه کمک بسیار زیادی به شما می کند که بتوانید بدون این که روزانه زمان زیادی را صرف ورزش کنید و یا این که ورزش های سخت انجام دهید عضله های خود را بسازید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول فوق العاده کاربردی بپردازیم.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 611
برچسب‌ها: دستگاه عضله سازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400
نظرات
ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم با داشتن ویژگی ‌های برتر به یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار تبدیل شده است. از قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به استفاده از تکنولوژی سه طول موج ترکیبی، نداشتن مواد مصرفی خاص، مناسب بودن برای تیپ های پوستی ۱ تا ۶، صفحه نمایش بزرگ و مواردی از این قبیل را اشاره کرد. در ادامه به سایر ویژگی‌ های دستگاه Titanium اشاره می کنیم:

 • امنیت دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه Titanium کاملأ ایمن و مطمئن است و لیزر موهای زائد با استفاده از این دستگاه یک درمان بی خطر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. دستگاه تیتانیوم هیچ گونه عارضه پوستی را برای بیمار ایجاد نمی کند، فقط ممکن است کمی قرمزی روی پوست ایجاد شود که بعد از چند دقیقه یا چند ساعت از بین خواهد رفت. اما با این وجود توصیه می کنیم پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید توسط یک متخصص خبره، آموزش های لازم دیده شود تا عوارض جانبی ناخواسته ای پس از درمان ایجاد نشود.

 • درمان انواع تیپ‌ های پوستی

دستگاه تیتانیوم با ترکیب سه طول ‌موج لیزر مختلف، امکان درمان ‌های اختصاصی را بر روی انواع پوست و در شرایط مختلف فراهم کرده است. کاندید خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد و هم آقایان هم خانم ها می توانند از این دستگاه برای حذف موهای زائد بدن خود استفاده نمایند. فقط با توجه به نوع پوست ممکن است تعداد جلسات افراد با یکدیگر متفاوت باشد.

 

 • قابل استفاده برای تمامی مناطق بدن

با دستگاه لیزر Titanium موهای زائد کل بدن را می توان درمان کرد که شامل نواحی بازوها، دست ها و پاها، زیر بغل، باسن، ناحیه شرمگاه، خط فک، صورت و موارد دیگر می شود. از این دستگاه می توان در مردان و زنان برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده نمود.

 • لیزر موهای زائد بدون درد

دستگاه های تیتانیوم به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک ‌کننده پیشرفته و بسیار قوی در طول درمان لایه سطحی پوست را به‌ صورت مداوم و به طور مؤثر خنک می ‌کنند. در نتیجه بیماران درمان بدون درد و راحتی را تجربه می‌ کنند.

 • مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قوی

دستگاه تیتانیوم لیزر با بهره ‌گیری از تکنولوژی فوق العاده قدرتمند در سیستم خنک ‌کننده، باعث خنک شدن سطح پوست و کاهش درد در طول درمان می شود. در عین ‌حال گرمای لایه ‌های داخلی پوست را حفظ می کند تا اختلالی در روند درمان لیزر ایجاد نشود. این قابلیت در کمتر دستگاه لیزری به کار رفته است.

مشکلی که بسیاری از دستگاه‌ های لیزر دارند، سیستم چیلر ضعیف آنها برای خنک نگه داشتن سطح پوست به هنگام انجام لیزر است. اگر دستگاه لیزری از چنین ویژگی برخوردار نباشد، به احتمال زیاد بعد از انجام لیزر پوست فرد تغییر رنگ داده و دچار سوختگی می شود.

علت استفاده از چیلر داخلی در دستگاه تیتانیوم لونا لیزر

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاد که چرا باید از یک سیستم خنک کننده و چیلر داخلی در دستگاه لیزر استفاده شود. به دلیل آنکه اشعه های لیزر گرمای زیادی را بر روی سطح پوست ایجاد می کنند، این گرما اذیت کننده می شود. استفاده از سیستم خنک کننده و چیلر داخلی قوی در لیزر تیتانیوم  باعث می شود دمای سر هندپیس به طور دائم خنک باقی بماند و پوست بیمار هیچ گونه درد و سوزشی را احساس نکند. این سیستم یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک نگه می دارد.

دستگاه لونا توسط چیلر داخلی خود گرما را به حداقل می رساند. این دمای کنترل شده موجب می شود سرعت از بین رفتن موهای زائد بیشتر شود. مراجعه کنندگان می توانند با استفاده از دستگاه تیتانیوم لونا لیزر در طول یک جلسه، درمانی کاملا بدون درد و سوزش را تجربه کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400
نظرات
مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.در کشورمان ایران نیز کلینیک ‌های زیبایی از دستگاه ‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد مراجعین خود استفاده می‌ کنند، اما از بین همه آن ها دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین، ایده ‌آل ‌ترین و پرفروش ‌ترین دستگاه ‌های لیزر موی زائد موجود در بازار ایران می باشد.

در دستگاه لیزر تیتانیوم با وجود فناوری لیزر سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ و تأثیر آن بر روی ملانین موجود در پوست، درمان لیزر موهای زائد برای پوست ‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌ پذیر است. این دستگاه برای تمامی تیپ های رنگ پوستی از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً ایمن است.

تنظیمات دستگاه تیتانیوم با توجه به وضعیت بیمار از جمله رنگ پوست و موی فرد مشخص می‌ شود و به همین علت ایمنی و تأثیرگذاری درمان با این دستگاه بسیار بالاست و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل ممک

 

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد می باشد که از تکنولوژی سه طول موج قوی الکس، دایود و اندیاگ استفاده می کند و هر کدام از این طول موج ‌ها برای تیپ های پوستی مختلف بکار می‌ روند. طول موج‌ الکس برای موهای نازک مثل نواحی پشت لب، طول موج‌ دایود برای موهای معمولی مثل مو‌های دست و پا و طول موج اندیاگ برای موهای ضخیم‌ تر مانند قسمت‌ های شکم کاربرد دارند.

توسط دستگاه تیتانیوم در هر شات محدوده وسیعی از موهای زائد بدن تحت تاثیر قرار گرفته و باعث تسریع مدت زمان لیزر در هر جلسه می‌ شود. این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است و با فناوری خنک کننده خود از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

دستگاه تیتانیوم از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است و قدرتمندترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد را در خود دارد. این دستگاه عملاً درمانی بدون درد را ارائه می دهد و برای افراد از هر نوع پوست و هر رنگی ایمن بوده و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 806
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400
نظرات
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه فناوری ها و دستگاه های زیادی در زمینه لیزر موهای زائد وجود دارد. خوشبختانه به دلیل تعداد زیاد تبلیغات ، اکثر ما با نام آنها آشنا هستیم و متأسفانه به همین دلیل اطلاعات چندان دقیقی در مورد دستگاه ها نداریم. به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را به شما معرفی کنیم. جدیدترین نسخه یا نسخه این دستگاه در کلینیک کاخ سفید موجود است و سازگارترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت بر اساس شرایط شما انتخاب می شود.

لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و م mostثرترین روش های رفع موهای زائد است. این فرایند از آخرین پیشرفت های فناوری در پزشکی بهره می برد و می تواند موهای زائد را برای مدت طولانی از بین ببرد. البته نتایج لیزر زمانی م effectiveثر و فوق العاده م effectiveثر است که در یک مرکز معتبر مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام شود.

بهترین دستگاه لیزری تبلیغات کاذب است
شاید با این عبارت برخورد کرده باشید: "حذف موهای الکساندرایت با بهترین اپیلاتور لیزری". اول از همه ، باید بدانید که هیچ فناوری یا دستگاه لیزری نمی تواند به عنوان بهترین ارائه شود. هر دستگاه مزایا و معایب خاص خود را دارد و برای افرادی با رنگ های مختلف پوست مناسب است. به عنوان مثال ، لیزر الکساندرایت سریع و کارآمد است. اما با رنگ پوست تیره و موهای ضخیم ، چندان مثر نیست. بنابراین ، اول از همه ، به خاطر داشته باشید که هیچ دستگاهی بهترین نیست و بهترین دستگاه لیزر باید با توجه به شرایط و ویژگی های پوست و موی شما انتخاب شود.

 

فرق فناوری با دستگاه را بدانید

فناوری لیزر با دستگاه لیزر تفاوت دارد. فناوری یا تکنولوژی لیزر شامل ویژگی‌های فیزیکی پرتوی نور لیزر است. مثلاً فناوری لیزر الکساندریت دارای طول موج (یک خاصیت فیزیکی) ۷۵۵ نانومتر است. دستگاه الکساندریت از فناوری لیزر الکساندریت بهره می‌برد؛ یعنی نوری را متساعد می‌کند که طول موجی برابر با ۷۵۵ نانومتر دارد. پس آنچه ویژگی‌های پرتوی لیزری را تعیین می‌کند، فناوری لیزر است.

اما میزان اثرگذاری دستگاه لیزر فقط به فناوری استفاده شده در آن بستگی ندارد. محدودیت تعداد شات یا شلیک لیزر، قطر پرتوی لیزری، وقفه‌های بین شات‌ها، سیستم خنک کننده و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند نتایج لیزر را بهبود بخشند یا تضعیف کنند. مثلاً دستگاهی که وقفه‌های کوتاه‌تری بین شات‌هایش دارد، خطر ایجاد سوختگی بیشتری هم دارد. یا مثلاً برخی دستگاه‌ها به سیستم خنک‌کننده مجهز هستند. در حین تابش پرتوهای لیزر همزمان با گرم شدن فولیکول‌ها (ارگان‌های موساز بدن) پوست هم گرم می‌شود. برای این که از آسیب دیدن پوست جلوگیری کنیم و صدمه‌ای انتخابی به فولیکول بزنیم، باید همزمان با تابش لیزر، پوست را خنک کنیم. سیستم و روش‌های خنک‌سازی در تاثیرگذاری و پیشگیری از عوارض لیزر موهای زائد بسیار مهم هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400
نظرات
لیزر آر اف فرکشنال سوزنی

دستگاه لیزر آر اف فرکشنال اسکارلت (RF) نقش مهمی در زمینه جوان‌سازی و زیبایی پوست دارد و برای درمان شلی پوست، چروک‌های پوستی، آفتاب ‌سوختگی و اسکارها و

سلولیت استفاده می‌شود. آر اف فرکشنال ابزاری ایمن و مؤثر برای جوان‌سازی پوست است. با افزایش سن کلاژن پوست کاهش می‌یابد که نتیجه‌اش شلی و چین ‌و چروک پوست است. این روش با استفاده از فناوری لیزر آر اف فرکشنال (RF) به‌ صورت ایمن لایه‌های زیرین پوست را برای تولید و افزایش کلاژن جهت جوان‌سازی پوست تحریک می‌کند. اگر به دنبال رفع شلی پوست و چین ‌و چروک صورت یا دیگر نقاط بدن خود هستید آر اف هم به‌عنوان روشی برای پیشگیری و هم اصلاح مشکلات پوستی بدون در نظر گرفتن نوع پوست، رنگ یا سن، مفید است و برای همه‌ی مناطق بدن شامل صورت، سینه، دست، بازو و پاها استفاده می‌شود. لیزر آر اف فرکشنال (RF) با لایه‌ برداری پوست، رفع لکه‌های مربوط به افزایش سن، کاهش چین‌ و چروک و خطوط پوست و رفع آکنه باعث زیبایی و جوان‌سازی پوست می‌شود. بهترین روش برای تعیین اینکه آیا شما داوطلب مناسبی برای روش RF فرکشنال هستید یا خیر مشاوره با متخصصان ما است که می‌تواند اهداف و الزامات کلی مورد شما را مورد بررسی قرار دهند.

لیزر RF فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال الیاف عمیق کلاژن و بافت‌های زیرین پوست را حرارت می‌دهد و هم‌زمان با استفاده از یک اسپری خنک‌کننده سطح پوست را خنک نگه می‌دارد تا آسیب نبیند. نوک دستگاه لیزر فرکشنال (RF) به ‌آرامی پوست را لمس می‌کند و امواج غیرتهاجمی رادیو فرکشنال را به عمق پوست می‌فرستد. این تابش گرمایی یکنواخت عمیق باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن موجود می‌شود. آر اف فرکشنال حتی ممکن است بلافاصله پس از فرایند درمان باعث رفع شلی ساختارهای عمیق و بافت زیر جلدی پوست شود. با گذشت زمان کلاژن جدید و بازسازی‌شده برای افزایش سفتی پوست و تجدید ساختار صورت ایجاد می‌شود.

لیزر RF فرکشنال سوزنی

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت (microneedle fractional RF) یک روش جوانسازی به روز در دنیاست. این روش همانگونه که از نامش پیداست از امواج رادیویی استفاده می کند. آراف فرکشنال با حروف اختصاری MRF نیز شناخته می شود. روش عمل در آر اف فرکشنال سوزنی به این صورت است که سوزن های بسیار ریزی در پوست وارد می شود. در بین سوزن های وارد شده به پوست امواج رادیویی تبادل می شود. تبادل اموج در باعث ایجاد گرما در قسمت درم پوست می شود. در نتیجه این عمل کلاژن سازی اتفاق می افتد.
در این روش دو لایه اپیدرم و لایه میانی پوست درگیر است. بنابراین عوارض احتمالی این روش به حداقل ممکن می رسد. روش آر اف فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است. این روش باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. و در نتیجه پوست شاداب تر و جوانتر می شود. آر اف فرکشنال سوزنی بعنوان اولین تولید کننده سیستمهای MFR در دنیا می باشد. این دستگاه در حال حاضر معروف ترین دستگاه دنیاست.
در مجموع همانطور که پیش از این گفته شد، لیزر آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوست استفاده می شود. بسیاری دیگر از عارضه های پوستی نیز با این روش قابل رفع است. لیفت صورت ، درمان چین و چروک ، لیفت پوست گردن ، رفع غبغب ، رفع ناهمواری های پوستی ، بهبود رنگ پوست ، رفع جای جوش و … از مواردی است که با آراف فرکشنال قابل رفع است.

تعداد بازدید از این مطلب: 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات
جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال

روش آر اف فرکشنال (Fractional RF) یکی از مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است. روشی ایمن و کم‌تهاجمی که می‌تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج بسیار خوبی را به شما هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ی میانی پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست می‌شوند.

این تغییرات نهایتاً باعث بهبود ظاهر و زیبایی پوست شما می‌شوند. امروز می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به روش آر اف فرکشنال داشته باشیم و کاربردها، تاثیرات و عوارض آن را بررسی کنیم.

دستگاه آر اف فرکشنال  چگونه کار می‌کند؟

اساس عملکرد روش دستگاه آر اف فرکشنال  تاثیر بر لایه‌های سطحی یا عمقی پوست است. پوست از چند لایه تشکیل شده که سطحی‌ترین آن روپوست یا اپی درم نام دارد. در زیر اپی‌درم، لایه‌ی درم قرار گرفته که در فرآیند پیری تحلیل می‌رود و باعث پیر پوستی می‌شود. آر اف دو کار برای پوست شما می‌کند:

۱. تحریک کلاژن سازی

انرژی ناشی از امواج رادیوفرکانسی (RF) در لایه‌ی درم باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. یک پروتئین مهم ساختاری در بافت پوستی که عامل شادابی، قوام سفت و زیبایی پوست شما است. انرژی امواج رادیویی در لایه درم به گرما تبدیل می‌شود و افزایش دما یکی از عوامل تحریکی کلاژن‌سازی است.

 

۲. فعال‌کردن فیبروپلازی

فیبروپلازی فرآیندی است که در آن بدن، بافت‌های فیبروزی را می‌سازد. بافت‌های فیبروزی باعث تحریک ساخت کلاژن شده و کاری می‌کنند که این رشته‌های پروتئینی کوتاه‌تر و مستحکم‌تر شوند.

بافت فیبروز وقتی ایجاد می‌شود که به هر بافت طبیعی بدن آسیبی رسیده باشد. درست مثل بافت ضخیم و زبری که روی زخم‌های سطحی پوست را می‌پوشاند. در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های انتخابی وارد می‌کنیم تا بافت فیبروزی تشکیل شود. به این ترتیب لایه‌ی درم ضخیم شده و کلاژن‌سازی افزایش می‌یابد.

در عین حال که به مناطقی از پوست آسیب زده‌ایم، مناطقی هم سالم می‌مانند تا به عمل کلاژن سازی و رفع آسیب‌ها کمک کنند. در واقع تاثیر آر اف در مرز باریکی از آسیب‌های جزئی و مفید و آسیب‌های خطرناک و سوختگی ایجاد می‌شوند. دلیل موقتی بودن این روش درمانی نیز همین است. بافت فیروزی و کلاژن‌های جدید بعد از مدتی از بین می‌روند و بافت طبیعی پوست جایگزین آن‌ها می‌شود. یعنی بعد از مدتی نسبتاً طولانی باید برای ترمیم و تجدید تاثیرات آر اف فرکشنال دوباره به کلینیک مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات
آموزش هایفوتراپی

مباحث مطرح شده در دوره‌های آموزش هایفوتراپی

همان طور که گفته شد در دستگاه هایفو از امواج اولتراسوند انرژي بالا جهت رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می‌شود. به این صورت که امواج ساطع شده دمایی در حدود ۶۵ درجه سانتی‌گراد در قسمت مورد نظر ایجاد می‌کنند. از آنجایی که این دما، درجه حرارت بالایی محسوب می‌شود استفاده نادرست می‌تواند عوارض جانبی ناخوش‌آیندی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از این کار پزشک‌ها باید آموزش‌های لازم قبل از شروع به کار را دریافت کنند. بنابراین می‌توانند به طور صحیح از مزایای دستگاه بهره برده و پوستی جوان برای بیماران به ارمغان آورند. مباحثی که در دوره‌های آموزش هایفوتراپی صورت توسط استانید مطرح می‌شوند را می توان در ۶ بخش مجزا دسته‌بندی کرد. این ۶ مورد عبارتند از:

  1. بهداشت و ایمنی کار

شرط اول برای انجام عمل‌های زیبایی رعایت بهداشت و ایمنی در حین کار است. به همین دلیل در جلسات آموزش هایفوتراپی این موضوع در الویت اول قرار می‌گیرد. از جمله این مواردی که در این شاخه آموزش داده می‌شوند در زیر بیان شده‌اند:

  • بحث سلامت و امنیت بیمار
  • قانون محافظت از اطلاعات بیمار
  • رعایت حریم خصوصی و رازداری بیمار
  • بهداشت

 

  1. آناتومی و فیزیولوژی بدن

برای اینکه هایفوتراپی به صورت اصولی و صحیح انجام شود آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی بدن اجباری است. بنابراین در دوره‌های آموزش هایفو صورت به این مورد به صورت مجزا پرداخته می‌شود. از جمله موارد مورد بحث در این راستا که توسط استادان پرداخته می‌شوند در زیر اشاره شده‌ است:

  • آناتومی و فیزیولوژی مربوط به پوست
  • مراحل افتادگی پوست
  • آشنایی با عضلات صورت و گردن
  • آشنایی با اعصاب صورت و گردن
  • نقاط انعقاد حرارتی پوست
  • عمق لایه‌های پوستی
  • نحوه تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین
  • آشنایی با فیبروبلاست‌ها
  • روند ترمیم زخم

 

  1. نحوه مشاوره و راهنمایی اصولی، آماده سازی بیمار

برای اینکه بیمار بتواند در آرامش مراحل درمانی را بگذراند باید جلسه مشاوره‌ای بین او و پزشک انجام شود. در این جلسه راهنمایی‌های لازم انجام شده و بیمار از لحاظ روانی برای شروع کار آماده می‌گردد. ما نیز به نوبه خود در دوره‌های آموزش کار با هایفو به آموزش نکات لازم در این زمینه می‌پردازیم. مواردی که در این شاخه قرار می‌گیرند در زیر آورده‌ شده‌اند:

  • نحوه مشاوره با بیمار
  • مشخص کردن مناطق مناسب برای انجام هایفو
  • بررسی موارد منفی احتمالی و اقدامات لازم برای پیشگیری از آن
  • بررسی شرایط بیمار
  • آگاه کردن بیمار از خطرات و عوارض جانبی
  • در جریان گذاشتن نتایج نهایی با بیمار
  • انتخاب مبدل مناسب و عمق درمان

 

  1. طریقه درست کار با دستگاه و انجام درمان

بعد از اینکه پزشک با اقدامات اولیه کار آشنا شد نوبت به آموزش‌های لازم در خصوص کار با دستگاه هایفو صورت می‌رسد. این مراحل به صورت کاملا دقیق و اصولی توسط اساتید آموزش داده خواهند شد. موضوع‌های مورد بحث در این زمینه عبارتند از:

  • آموزش مراحل روشن کردن و کار با دستگاه به صورت گام به گام
  • طریقه انجام تنظیمات دستگاه
  • آشنایی با تکنیک‌های درمان
تعداد بازدید از این مطلب: 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات
آموزش هایفوتراپی

قبل از اینکه در مورد دوره آموزش هایفوتراپی کار با هایفو صورت صحبت کنیم بهتر است نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. هایفو صورت (HIFU) اغلب برای سفت شدن پوست و جوان‌سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. محققین در طراحی این دستگاه از تکنیک‌های پیشرفته و به روز بهره برده‌‌اند. HIFU باعث شده تا به جای عمل‌های تهاجمی لیفت صورت بتوان بدون زخم و خونریزی به نتیجه ایده‌آل خود رسید. چرا که دستگاه هایفو این قابلیت را دارد تا خطوط ریز صورت را از بین برده و سبب سفت شدن پوست صورت و بدن شود. علت این کار را می‌توان به تحریک شدن پوست برای تولید بیشتر کلاژن و الاستین در نتیجه هایفوتراپی مربوط کرد.

دستگاه HIFU با ایجاد انرژی اولتراسوند قوی باعث ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر می‌گردد. این گرمای ایجاد شده باعث تحریک سلول‌های پوستی در لایه‌ درم می‌شود. حرارت ایجاد شده در پوست بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف به طور تقریبی تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. در نتیجه بیمار می‌تواند بعد از گذراندن جلسات درمانی به پوستی جوان و شاداب دست یابد. دستگاه هایفو صورت مورد تایید سازمان FDA است. همچنین به دلیل مزایایی که دارد توانسته توجه اغلب افراد را به خود جلب کند. نتایج مثبت حاصل از هایفو تراپی طی ۹۰ تا ۱۸۰ روز بعد از جلسه درمانی خود را نشان داده و تا سال‌ها می‌توانند باقی بمانند.

مزایای ناشی از انجام هایفو صورت

هایفو تراپی به عنوان یک روش زیبایی و جوان‌سازی غیر تهاجمی شناخته می‌شود. به همین دلیل مزایای نسبتا زیادی را در مقایسه با سایر روش‌های مشابه در پی خواهد داشت. از جمله این موارد عبارتند از:

  • روش درمانی کاملا ایمن و موثر
  • جایگزین مناسب برای عمل‌های لیفت صورت از لحاظ هزینه و عوارض جانبی
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • بدون برش یا خطر عفونت
  • سرعت عمل بالا
  • راحت و بدون درد
  • ماندگاری بالای نتایج حاصل از آن
  • مورد تایید سازمان FDA
  • توانایی نفوذ به عمق‌های مختلف پوستی با توجه به نیاز

مدت زمان لازم برای هر جلسه درمانی متناسب با وسعت ناحیه درمان متغیر خواهد بود. اما به صورت میانگین می‌توان گفت ۳۰ دقیقه زمان برای انجام این کار کافی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات
درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید